abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134629151

Hij kijkt nu al *), Kyle
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_134633176
Toch wel humor dat de Cowboys voor het derde seizoen achtereen in zo'n do-or-die situatie zitten in de laatste wedstrijd van het seizoen.
pi_134636620
pi_134639926
Leuke laatste game in The Stick! ^O^
pi_134671451
Here are the possible outcomes of games on Sunday that involve a Dolphins win over the Jets:

Scenario 1:
Dolphins, Chargers and Ravens all win. The Dolphins go to playoffs (based on conference record).

Scenario 2:
Ravens and Dolphins win, Chargers lose. The Ravens go to playoffs (based on head-to-head).

Scenario 3:
Dolphins and Chargers win, Ravens lose. The Dolphins go to playoffs (based on head-to-head).

Scenario 4:
Dolphins win, Chargers and Ravens lose. The Dolphins go to playoffs (based on having better record).

If the Dolphins lose, they cannot make the playoffs. If there’s a four-way tie at 8-8 between Miami, San Diego, Baltimore and the Jets (who, by beating the Dolphins, would be 8-8), Baltimore wins the Wild Card. If there’s a five-way tie between those teams and the Steelers, Pittsburgh would win the final spot in the playoffs.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_134671607
Wel vreemd dat de Chargers pas om 4:25 spelen en de Ravens en Dolphins (en Steelers) al om 1:00
Maar veel teams die al uitgeschakeld waren hebben toch een goed resultaat neer gezet de afgelopen weken, dus hopelijk heeft het niet te veel invloed op de uitslagen.
pi_134672623
Hier een handig tabelletje met de mogelijkheden in de AFC:

pi_134673214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:

[ afbeelding ]
De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaan :)
pi_134673879
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaan :)
Als de Steelers in de playoffs komen, koop ik meteen wat loten. Zoveel geluk moet je doorzetten.

Ik houd me voorlopig vast aan de gedachte dat het helemaal geen ondenkbaar scenario is dat zowel de Fins, Ravens en Chargers verliezen.
pi_134675809
Als de Fins spelen zoals afgelopen zondag dan geef ik ze weinig kans, maar als ze spelen zoals tegen de pats de week ervoor, dan geef ik ze een grote kans dat ze winnen, en dan maar hopen dat de Chargers ook winnen.
  woensdag 25 december 2013 @ 08:47:39 #236
418631 LeNoSe
Gezellig een beetje kletsen
pi_134677799
Jullie hebben er veel verstand van in ieder geval!
Ik niet hoor!
Vinden nog meer mensen sport geweldig?
pi_134679454
Chiefs gaan echt niet winnen in San Diego.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_134680182
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Omega het volgende:
Wel vreemd dat de Chargers pas om 4:25 spelen en de Ravens en Dolphins (en Steelers) al om 1:00
Maar veel teams die al uitgeschakeld waren hebben toch een goed resultaat neer gezet de afgelopen weken, dus hopelijk heeft het niet te veel invloed op de uitslagen.
Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappen :7
pi_134682345
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef Guard het volgende:

[..]

Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappen :7
Het is meer raar om het feit dat voor de Chargers al bekend is of ze een kans maken. En die kans is niet heel groot (zowel Dolphins als Ravens moeten verliezen). Dus ik hoop maar op de Dolphins en de Bengals (mijn 2 favoriete teams uit de AFC) en dan gaan de Dolphins de play offs in, ongeacht de uitslag bij de Chargers.
pi_134684966
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 00:07 schreef Littlecreep het volgende:
Toch wel humor dat de Cowboys voor het derde seizoen achtereen in zo'n do-or-die situatie zitten in de laatste wedstrijd van het seizoen.
Nou inderdaad. Zo een franchise en voorzitter en...natuurlijk stadion en dan nog zo belabberd bezig zijn.
Ach gelukkig hebben ze nog onderstaand als compensatie.

pi_134687709
Spelen er trouwens nog Nederlanders in de NFL colleges?
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_134688385
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Spelen er trouwens nog Nederlanders in de NFL colleges?
NCAA, zo heet de college sports association.
Boldewijn (WR) en Tjong-A-Tjoe (DT) spelen bij Boise State. Volgens mij zijn seniors, en projected als late rounders in de draft. Ook als ze niet gedraft worden zie ik ze wel ergens iig een trainingcamp plekje bemachtigen
pi_134688752
Ik heb nog wel vertrouwen in de Chargers. Ravens zie met deze offense niet winnen van de Bengals. Dolphins o-line krijgt het erg moeilijk tegen de Jets d-line. Dan moeten de Chiefs het doen tegen de Chiefs die misschien wel spelers gaan resten.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_134688795
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:

[ afbeelding ]
Niemand die het in eigen hand heeft :P

Bengals, Dolphins, Chargers, Steelers
pi_134689288
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Niemand die het in eigen hand heeft :P

Bengals, Dolphins, Chargers, Steelers
Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.
  woensdag 25 december 2013 @ 17:19:02 #246
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_134689455
Ach, zolang de Ravens maar niet in de PO komen :).
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_134689502
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Omega het volgende:

[..]

Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.
Dat zijn de teams waarvan ik denk dat ze gaan winnen... :)

Dolphins in de playoffs
pi_134689579
Miami zie ik thuis gewoon winnen van de Jets. De Jets hebben nog altijd Geno Smith als QB. En de Dolphins zijn thuis een erg lastige ploeg om tegen te spelen. Alle drie hun thuisnederlagen waren games die ze in de laatste 2 minuten verloren. Maar ze hebben thuis ook van de Chargers, Bengals en Pats gewonnen. Tannehill speelt thuis stukken beter.
pi_134700745
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in de Chargers. Ravens zie met deze offense niet winnen van de Bengals. Dolphins o-line krijgt het erg moeilijk tegen de Jets d-line. Dan moeten de Chiefs het doen tegen de Chiefs die misschien wel spelers gaan resten.
Ik zie de Chargers ook wel de playoffs in gaan. Fins gaan het onverwachts moeilijk krijgen tegen de Jets denk ik. Chargers zijn gedreven en weten na de overwinning in Denver dat de Chiefs te pakken zijn.

Maar stiekem worden het toch de Steelers :P
pi_134722069
Jon Kitna wordt qb 3 in Dallas voor deze week. David Carr, Tyler Thigpen en meer van zulke qb's hebben een workout gedaan. Maar geen Tim Tebow. Ik denk dat we die niet meer zien in de NFL. Of hij heeft zijn neus ervoor opgehaald, maar dat denk ik haast niet.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')