De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaanquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
Hier een handig tabelletje met de mogelijkheden in de AFC:
[ afbeelding ]
Als de Steelers in de playoffs komen, koop ik meteen wat loten. Zoveel geluk moet je doorzetten.quote:Op woensdag 25 december 2013 00:06 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
De kans is dus groter dat ik de oudejaarsloterij win dan dat de Steelers naar de playoffs gaan
Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappenquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:13 schreef Omega het volgende:
Wel vreemd dat de Chargers pas om 4:25 spelen en de Ravens en Dolphins (en Steelers) al om 1:00
Maar veel teams die al uitgeschakeld waren hebben toch een goed resultaat neer gezet de afgelopen weken, dus hopelijk heeft het niet te veel invloed op de uitslagen.
Het is meer raar om het feit dat voor de Chargers al bekend is of ze een kans maken. En die kans is niet heel groot (zowel Dolphins als Ravens moeten verliezen). Dus ik hoop maar op de Dolphins en de Bengals (mijn 2 favoriete teams uit de AFC) en dan gaan de Dolphins de play offs in, ongeacht de uitslag bij de Chargers.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, Chargers spelen thuis. Kunnen moeilijk al om 9 u 's ochtends local time het veld opstappen
Nou inderdaad. Zo een franchise en voorzitter en...natuurlijk stadion en dan nog zo belabberd bezig zijn.quote:Op dinsdag 24 december 2013 00:07 schreef Littlecreep het volgende:
Toch wel humor dat de Cowboys voor het derde seizoen achtereen in zo'n do-or-die situatie zitten in de laatste wedstrijd van het seizoen.
NCAA, zo heet de college sports association.quote:Op woensdag 25 december 2013 15:54 schreef Silver_Shark het volgende:
Spelen er trouwens nog Nederlanders in de NFL colleges?
Niemand die het in eigen hand heeftquote:Op dinsdag 24 december 2013 23:48 schreef Littlecreep het volgende:
Hier een handig tabelletje met de mogelijkheden in de AFC:
[ afbeelding ]
Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Niemand die het in eigen hand heeft
Bengals, Dolphins, Chargers, Steelers
Dat zijn de teams waarvan ik denk dat ze gaan winnen...quote:Op woensdag 25 december 2013 17:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Bengals zijn Ravens toch? Bengals zijn al in de play offs.
Ik zie de Chargers ook wel de playoffs in gaan. Fins gaan het onverwachts moeilijk krijgen tegen de Jets denk ik. Chargers zijn gedreven en weten na de overwinning in Denver dat de Chiefs te pakken zijn.quote:Op woensdag 25 december 2013 16:44 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb nog wel vertrouwen in de Chargers. Ravens zie met deze offense niet winnen van de Bengals. Dolphins o-line krijgt het erg moeilijk tegen de Jets d-line. Dan moeten de Chiefs het doen tegen de Chiefs die misschien wel spelers gaan resten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |