quote:Op maandag 16 december 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
Omg. Mijn levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ah toma toma vem vem vem vem
nee maar die van overdag welquote:Op maandag 16 december 2013 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zo denk ik nou nooit in de nacht
Waarom denk je dat ik nu aan het huiswerk ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
herkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfde met het internet
overdag nooit wat interessants, pas als het nacht is weerWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
kijk waquote:Op maandag 16 december 2013 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik nu aan het huiswerk ben?
Oh is dat hetquote:Op maandag 16 december 2013 01:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar het verschil is dat zij tieten heeft
ja op je tenenquote:
Dag Insoquote:Op maandag 16 december 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga slapen
dag morgen weer een nieuwe dag
slaap lekkerquote:Op maandag 16 december 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
ik ga slapen
dag morgen weer een nieuwe dag
hmm?quote:
Ja ga ook zo.quote:
ess houdt van tietenquote:
slapenquote:
Je Ui veranderen. Ik krijg er oogaids van.quote:
hoiquote:
ik heb er 2 en die houd ik inderdaadquote:
wel zo verstandigquote:
andere die ik heb zijn te groot qua bestandquote:Op maandag 16 december 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je Ui veranderen. Ik krijg er oogaids van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |