wat doe je harteloos tegen je vriendquote:
quote:
hai insoquote:Op maandag 16 december 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb me voorgenomen niet meer te groeten
mijnes ook maarja heb mn prioriteiten straightquote:
Veel plezierquote:
hoe vaak zie je je vriendinquote:Op maandag 16 december 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijnes ook maarja heb mn prioriteiten straight
FOK!bros before hos
quote:Op maandag 16 december 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik opsta van FOK!
niet zo vaak dus
vind ze niet zo leuk zekerquote:Op maandag 16 december 2013 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik opsta van FOK!
niet zo vaak dus
awwquote:Op maandag 16 december 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, bij jou werd er nog op je gereageerd. Niemand zei hallo bij mijn binnenkomst
nee en ze spreekt toch geen nederlands dus ik kan alles zetten hierquote:Op maandag 16 december 2013 01:09 schreef supersof het volgende:
[..]
vind ze niet zo leuk zeker
weet ze dat je op fok zit?
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee en ze spreekt toch geen nederlands dus ik kan alles zetten hier
kloptquote:Op maandag 16 december 2013 01:10 schreef supersof het volgende:
[..]beter
niet dat je slechte dingen over haar hier neer zet
schattigquote:
Maar ik ga uit van het beste en hoop dat ze onbewust warm van binnen worden als ze mijn naam zien staan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 16 december 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
zo denk ik nou nooit in de nachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Maar het verschil is dat zij tieten heeftquote:Op maandag 16 december 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar ik ga uit van het beste en hoop dat ze onbewust warm van binnen worden als ze mijn naam zien staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |