1 | Specificaties |
1 | Review |
1 | Video |
1 | Webshops |
1 | Accessoires |
Misschien linkjes naar fatsoenlijke reviews door sites die wat meer legitimiteit dragen? CNET is wisselvallig, Tweakers is kut bij alles dat niet direct PC-gerelateerd is (en zelfs dat is in veel gevallen zeer matig tegenwoordig), en PCMag maakt erg PC-eske reviews die ze bij wijze van spreken een half uur na ontvangst van het toestel hadden kunnen schrijven.quote:Op zondag 15 december 2013 23:45 schreef mir1986 het volgende:
Wat kan ik allemaal in het openingstopic zetten? Wensen?
Bij dezen.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 22:13 schreef Kriegel het volgende:
Net een 16GB besteld met zo'n kek rood achterkantje erbij. Raak me aan en shit.
GSMpunt, heb ik het toestel ook vandaan. Ze hebben niet alle kleuren, maar wat er ligt is er ook nog als flipcover.quote:Op maandag 6 januari 2014 21:17 schreef _Dido_ het volgende:
Waar hebben jullie de officiële achterkantjes besteld, trouwens?
Denk dat ik deze ga bestellen (witte achterkant):quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
GSMpunt, heb ik het toestel ook vandaan. Ze hebben niet alle kleuren, maar wat er ligt is er ook nog als flipcover.
Dat rood blijkt in de praktijk trouwens meer richting roze te gaan, da's wel jammer.
(Dit bericht werd verstuurd met mijn M- ok dit was de eerste keer al flauw)
Super Saver Shipping is gratis vanaf een besteding van 25 pond dacht ik. Mijn in-ears van 30 pond zijn ook gratis bezorgd, duurt wel 2-3 werkdagen.quote:Op maandag 13 januari 2014 20:25 schreef wootahH het volgende:
wat kost shipping hier bv dan? http://www.amazon.co.uk/M(...)=8-2&keywords=moto+g
Nog niet ontvangen/geopend?quote:Op maandag 13 januari 2014 20:10 schreef MultiBanaan het volgende:
Morgen maar ff bellen of ik m'n 8 GB versie kan ruilen voor de 16 GB met bijbetaling.
Ontvang hem morgen. Weet niet of het kan, maar er staat in de algemen voorwaarden iets over binnen 14 dagen terugsturen, wat ook normaal is met de wet kopen op afstand. Maar de telefoon zit wel een soort van in het contract verwerkt, en die heb ik al getekend. Maar op de site staat precies hetzelfde contract als die ik heb, maar dan met de 16 GB versie, en in plaats van niks bijbetalen, 25 ¤ bijbetalen, dus misschien kan ik zoiets regelen met een bijbetaling. Telefoon is verder wel sim-lock vrij, het is een sim only abbonnement met telefoon comboquote:Op maandag 13 januari 2014 21:17 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nog niet ontvangen/geopend?
Ik kreeg vanavond mail dat 'ie al verzonden is. Met nummerbehoudDat is echt idioot snel.
Dat gaat mijn collega die al 1,5 week op haar telefoon wacht niet tof vinden
Volgens de voorwaarden van de site kan ik hem gelukkig idd nog ruilen, met bijbetaling. Het contract zit ik aan vast, wat niet erg is, want die wilde ik toch.quote:Op maandag 13 januari 2014 23:14 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ontvang hem morgen. Weet niet of het kan, maar er staat in de algemen voorwaarden iets over binnen 14 dagen terugsturen, wat ook normaal is met de wet kopen op afstand. Maar de telefoon zit wel een soort van in het contract verwerkt, en die heb ik al getekend. Maar op de site staat precies hetzelfde contract als die ik heb, maar dan met de 16 GB versie, en in plaats van niks bijbetalen, 25 ¤ bijbetalen, dus misschien kan ik zoiets regelen met een bijbetaling. Telefoon is verder wel sim-lock vrij, het is een sim only abbonnement met telefoon combo
Ik dacht dat Kitkat al beschikbaar was?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:45 schreef _Dido_ het volgende:
Ik heb hem inmiddels in gebruik! Flink wat groter dan mn oude maar wat draait ie heerlijk soepel! Krijg alleen steeds een foutmelding als ik internetbankierenapp van abn amro wil installeren. Even afwachten of dat straks met kitkat gefixed is...
nog geen melding gehad.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:31 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kitkat al beschikbaar was?
Dacht ik al, je hoeft niet altijd een melding te krijgenquote:Op woensdag 15 januari 2014 06:54 schreef _Dido_ het volgende:
Ff gecheckt voor updates en as we speak is ie kitkat aan t binnenhalen. Jeu!
was vanochtend pas beschikbaar voor veel mensen, volgens Tweakers.quote:Op woensdag 15 januari 2014 10:51 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Dacht ik al, je hoeft niet altijd een melding te krijgenEn heb mijn 8GB opgestuurt, als het goed is komt vrijdag mijn 16 GB binnen! Hooray
Oh, nou ja, mooi dat ik hem ook gelijk kan installeren als ik mijn foon binnen hebquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:29 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
was vanochtend pas beschikbaar voor veel mensen, volgens Tweakers.
Oh, das balenquote:Op donderdag 16 januari 2014 17:04 schreef MultiBanaan het volgende:
Wat een rampspoed, aan de telefoon zei de gozer dat ze de 16.GB gisteren binnen zouden hebben, nu krijg ik hem pas over 5-10 werkdagengodver
tja dan had je beter research moeten doen. Dit staat in elke review. Met de 16gb-versie voel je het gemis al veel minder.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Van de week besteld. Eenmaal uit doos voelde hij goed aan. Ik verheugde me erop. Toen kwam ik er pas achter dat er geen microSD in kon. Dat had ik niet eens gecheckt, zo logisch leek het me dat alle telefoons dat tegenwoordig hebben.
Daarna zonder dat hij überhaupt aan is geweest terug gestuurd. Ga nu maar voor een Huawei.
Zonde, als je de 16 GB bestelt heb je best genoeg ruimte, en je laat nu wel een toptelefoon aan jezelf voorbij gaan! Voor dit geld zijn er weinig tot geen telefoons met een dergelijke performancequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:59 schreef Schanulleke het volgende:
Van de week besteld. Eenmaal uit doos voelde hij goed aan. Ik verheugde me erop. Toen kwam ik er pas achter dat er geen microSD in kon. Dat had ik niet eens gecheckt, zo logisch leek het me dat alle telefoons dat tegenwoordig hebben.
Daarna zonder dat hij überhaupt aan is geweest terug gestuurd. Ga nu maar voor een Huawei.
Hipsters hebben de iPhone 5Squote:Op woensdag 22 januari 2014 14:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ben bang dat de Moto G nog populair gaat worden in Nederland, zometeen ben ik een van de velen die er mee looptIk wil cool en hipster zijn
![]()
Nee geintje, geef ze geen ongelijk
Totaal geen marketing voor dit ding, je moet een beetje technieuws volgen wil je uberhaupt weten dat Motorola hier in Europa te koop is volgens mij. Dus denk niet dat het storm gaat lopen, meeste consumenten kennen alleen telefoonmerken van reclame.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:57 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik ben bang dat de Moto G nog populair gaat worden in Nederland, zometeen ben ik een van de velen die er mee looptIk wil cool en hipster zijn
![]()
Nee geintje, geef ze geen ongelijk
Klopt, maar zie hem op veel telefoonverkoopwebsites wel bij de featured phones staan. Plus, als Nederlanders het aantrekkelijke prijskaartje zien in combinatie met een niet misselijke telefoon, zijn ze snel om. Blijft idd wel een feit dat ze vooral naar Samsung, HTC en LG grijpenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:36 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Totaal geen marketing voor dit ding, je moet een beetje technieuws volgen wil je uberhaupt weten dat Motorola hier in Europa te koop is volgens mij. Dus denk niet dat het storm gaat lopen, meeste consumenten kennen alleen telefoonmerken van reclame.
Eigenlijk jammer, Moto G is echt een parel in het huidige Android aanbod!
Ik zou zeggen, oordeel zelf!quote:Op zondag 26 januari 2014 14:58 schreef ganzenherder het volgende:
Heb een nieuwe telefoon nodig. En deze motorola schijnt voor deze prijscategorie de beste koop te zijn volgens vele reviews. Dus sta op het punt hem te kopen, de 16 gigabyte versie dan...
Alleen de camera schijnt echt een zwak punt te zijn volgens de reviews, hoe ervaren jullie dat? Ik ben niet iemand die vaak foto's maakt, maar als de foto's echt heel slecht zijn zou ik dat toch wel jammer vinden.
Inhoudelijk echt een hele fijne phone. Maar ik vind 'm net iets te groot (hoewel het al één van de kleinere isquote:Op woensdag 11 juni 2014 19:47 schreef GeoffreyCLN het volgende:
Wat denken mensen er nu over nu ze hem al enkele maanden in gebruik hebben? Ik overweeg er ook 1 te bestellen. Via amazon bestellen gaat ook vlekkeloos?
Amper een dag? Ik red er anderhalve dag mee bij normaal gebruik (2 uur muziek luisteren in de trein, wat internetten ondertussen en op het werk gebruik hem amper), of 3 dagen als ik hem amper gebruik.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef _Dido_ het volgende:
Fijn in gebruik, accu wel supersnel leeg. Red het amper een dag bij normaal gebruik.
geen idee hoe dat kan, de eerste weken ging ie bij mij ook langer mee. Accu's hebben een hekel aan mij blijkbaarquote:Op donderdag 12 juni 2014 06:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Amper een dag? Ik red er anderhalve dag mee bij normaal gebruik (2 uur muziek luisteren in de trein, wat internetten ondertussen en op het werk gebruik hem amper), of 3 dagen als ik hem amper gebruik.
Vergeleken met mijn S3 is hij ook nog eens een stuk sneller en handzamer, ik vind het een ideaal dingetje.
Dan zou ik toch eens kijken met better battery stats (oid) waar die drain vandaan komt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 06:53 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
geen idee hoe dat kan, de eerste weken ging ie bij mij ook langer mee. Accu's hebben een hekel aan mij blijkbaar
Je kan hem vervangen als je dit zou willen, accu zit vast met een simpel clip systeem wat makkelijk los te halen is als je de achterkant van de mobiel af haalt.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:38 schreef _Dido_ het volgende:
Fijn in gebruik, accu wel supersnel leeg. Red het amper een dag bij normaal gebruik.
Gezien de ervaringen van de rest van de moto g gebruikers zou je haast zeggen van wel.quote:Op donderdag 12 juni 2014 18:47 schreef Hipstert het volgende:
Minder dan een dag je accu kunnen gebruiken is niet echt normaal te noemen... Valt dit niet onder je garantie van een deugdelijk product?
Je moet de 4G hebben. Ik verwacht dat 3G op termijn gaat verdwijnen, en 4G is toch de toekomst. Tenzij je iedere 1-2 jaar een nieuwe telefoon koopt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:17 schreef Erwa het volgende:
Hoi,
Ik denk erover een moto g te kopen, maar er zijn nu een heel aantal modellen op de markt. Ik weet dus niet echt welke ik moet kiezen. Ik zat te denken aan een moto g 4g, niet vanwege 4g, maar vanwege het microsd slot. De moto g 2nd gen heeft dat natuurlijk ook, maar ik heb gelezen dat die niet een heel goede batterij heeft en geen goede resolutie. Of toch beter de 2013 versie met 16 gb omdat die goedkoper is en toch 16gb?
Nu mijn vraag: Welke moto g raden jullie me aan?
Erwa
zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 16:28 schreef Erwa het volgende:
Oké, dank je voor de snelle reactie, dan denk ik dat die het wordt.
Moto E lijkt me dan toch wel een beetje langzaam worden met de mindere specs, maar ik overweeg die ook nog wel. De nieuwe moto G schijnt heel duur te worden, dus die liever niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:09 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
zou ik ook doen.
Mijn 1st gen draait na een jaar nog steeds als een zonnetje. Dat kan ik van mn eerdere foons niet zeggen! Volgende wordt weer een Motorola. Er komt een nieuwe Moto G aan, dus misschien wil je daar nog op wachten? Of wellicht is zn nog goedkopere broertje Moto E interessant?
moto g staat bekend als een mid end toestel voor een low end prijs dus ik denk dat dat wel een beetje meevalt.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:17 schreef Erwa het volgende:
[..]
Moto E lijkt me dan toch wel een beetje langzaam worden met de mindere specs, maar ik overweeg die ook nog wel. De nieuwe moto G schijnt heel duur te worden, dus die liever niet.
Ik neem aan dat je de 2015 moto g 4g bedoelt, die staat op de Braziliaanse site van Motorola voor omgerekend 280 euro, dat vind ik toch vrij duur in vergelijking met andere motorola'squote:Op dinsdag 10 februari 2015 17:25 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
moto g staat bekend als een mid end toestel voor een low end prijs dus ik denk dat dat wel een beetje meevalt.
Vreemd. ik heb 5.0.2. al een paar weken draaien en haal er (incl location services & bluetooth) een standby mee van 2 dagen.)quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:50 schreef Aneurism het volgende:
Update is binnen en heeft een aantal issues verholpen waar ik erg blij mee ben... nadeel: Als je location services aanzet is je batterij binnen 6 uur leeg.
..
Heb je een Moto G 2013 versie, en heb je de update via OTA binnen gekregen?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 08:50 schreef Aneurism het volgende:
Update is binnen en heeft een aantal issues verholpen waar ik erg blij mee ben... nadeel: Als je location services aanzet is je batterij binnen 6 uur leeg.
Mijn nexus 7 (1st gen) met lollipop reageert amper meer.
Issue Motorola met Andriod 4:
- Na tijdje was het scherm niet meer goed in sync met het touch gedeelte. Alleen een reboot loste dit op.
Opvallend hoeveel mensen melden dat die batterij van de iPhone t.o.v. andere soortgelijke telefoons zwak is. En nog blijven die 'hipsters'die iPhone kopen vanwege....het logo.quote:Op donderdag 12 juni 2014 08:21 schreef Thetallguy het volgende:
Ik ben er na ongeveer een half jaar ook nog zeer tevreden mee. Performance blijft super, batterij gaat lang mee (zit 's avonds vaak nog op rond de 60%). Heb vanuit mijn werk er een iPhone 5 naast maar heb liever de Moto G
Ik denk zelf dat dit teveel is voor zo'n telefoon.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:50 schreef resque het volgende:
Onlangs een Moto G 16 GB 2013 gehaald voor mijn schoonvader via marktplaats. 100 euro.. ding is perfect!
Ook vriendin Moto G 8 GB 2013 jaar geleden alweer aangemeerd via een hollandse nieuwe abbo van 15 euro per maand. Ze is nog steeds helemaal tevreden en gaat lang op accu mee.
Aanrader!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |