Gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Advies: of the record, maar ik zou even die producten bijbestellen.
Dat melde ik mevrouw dus ook, Ik heb dat voor vanmorgen maar gedaan. Maar dan doe ik dat voor woensdag dus ook. Bedankt voor "Kerst lukt"....quote:
Wel eerst tijdelijk gedaan??quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef mujentas het volgende:
Ik heb vrijdag een hoop b-correcties gemaakt van feestartikelen zodat die gewoon automatisch binnenkomen. Heeft het systeem ze er van het weekend weer uitgeknikkert. Beetje jammer wel
Jaquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:28 schreef UncleSam het volgende:
Dat zijn die pistache en limoncello dingen van de proeverij toch?
Nope, maar dat is ook niet nodig. Want na een T-correctie moet je hem alsnog saneren en heb je hetzelfde effect. Heb een SSC'tje getikt, maar zo'n vent keek mee in de handterminal, en die kwam niet overeen met de artikelinfo die in DASA stond en ik weet het ook allemaal niet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:29 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wel eerst tijdelijk gedaan??
Ja maar als je hem direct toevoegt dan haalt het systeem hem er weer uit. Eerst tijdelijk toevoegen, dan saneren en dan permanent toevoegen. Eventueel facing uit het verleden ook aanpassen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nope, maar dat is ook niet nodig. Want na een T-correctie moet je hem alsnog saneren en heb je hetzelfde effect. Heb een SSC'tje getikt, maar zo'n vent keek mee in de handterminal, en die kwam niet overeen met de artikelinfo die in DASA stond en ik weet het ook allemaal niet.
Ik kan ze nu in ieder geval niet meer toevoegen, tijdelijk toevoegen of saneren.
Nog nooit eerder last van gehad, maar ze doen nu helemaal niets meer. Ik heb het maar opgegeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja maar als je hem direct toevoegt dan haalt het systeem hem er weer uit. Eerst tijdelijk toevoegen, dan saneren en dan permanent toevoegen. Eventueel facing uit het verleden ook aanpassen.
Dit inderdaad. Staat volgens mij ook in een van de "kennisitems" op het SSC.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja maar als je hem direct toevoegt dan haalt het systeem hem er weer uit. Eerst tijdelijk toevoegen, dan saneren en dan permanent toevoegen. Eventueel facing uit het verleden ook aanpassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Hier had ik het dus een paar topics geleden over. Check het SSC hier maar eens over.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nog nooit eerder last van gehad, maar ze doen nu helemaal niets meer. Ik heb het maar opgegeven.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Staat volgens mij ook in een van de "kennisitems" op het SSC.
Niet de zoekfunctie van het SSC gebruikt Mujentas? Ga je schamen, het SSC weer extra aan het werk zetten tijdens deze drukke tijdenOverigens, nadat ik een artikel toevoeg dan check ik altijd de einddatum. Als de datum hetzelfde is als de datum van vandaag dan is er iets niet goed gegaan. Als er geen datum instaat (zoals vrijdag het geval was) dan zouden er geen problemen moeten zijn, tenzij je geen facing invoert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan word het in de nachtcorrect er weer uit gehaald. Is een bug met lage prioriteit (lees geen budget voor)quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:37 schreef mujentas het volgende:
[..]
Overigens, nadat ik een artikel toevoeg dan check ik altijd de einddatum. Als de datum hetzelfde is als de datum van vandaag dan is er iets niet goed gegaan. Als er geen datum instaat (zoals vrijdag het geval was) dan zouden er geen problemen moeten zijn, tenzij je geen facing invoert.
In ieder geval, die vent kon me ook niet verder helpen. En ik kan ze nu helemaal niet meer aanpassen, ik krijg gewoon een foutmelding of geen melding en er gebeurt niets. Ik weet natuurlijk wel hoe ik een artikel toe moet voegen. Dit heb ik nog nooit eerder gehad, het zal wel met de kerst te maken hebben ofzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:40 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dan word het in de nachtcorrect er weer uit gehaald. Is een bug met lage prioriteit (lees geen budget voor)
Ohw dat geloof ik graag tenzij het onwerkbare bugs zijn maar zolang ze te omzeilen zijn zal er niks gebeuren. Ik vermoed op de achtergrond werk aan een nieuw systeem....quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
En die bug wordt nooit meer gefixt heb ik van hem begrepen. (en de andere bugs ook niet)
Ja, we gaan op termijn over op hetzelfde systeem waar Etos enige tijd geleden op is overgegaan. Ze willen in ieder geval niet meer investeren in het huidige systeem.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ohw dat geloof ik graag tenzij het onwerkbare bugs zijn maar zolang ze te omzeilen zijn zal er niks gebeuren. Ik vermoed op de achtergrond werk aan een nieuw systeem....
Moet je daar dan zomaar mee akkoord gaan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Gezicht het volgende:
Fijn zo'n nieuwe TL. Voor de derde keer in twee weken buiten m'n beschikbaarheden ingepland waardoor waarschijnlijk m'n hele weekend in de soep gaat lopen.
Dat hij niet kan roosteren is jouw probleem?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Gezicht het volgende:
Fijn zo'n nieuwe TL. Voor de derde keer in twee weken buiten m'n beschikbaarheden ingepland waardoor waarschijnlijk m'n hele weekend in de soep gaat lopen.
Als je het maar accepteert leert hij het natuurlijk nooitquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Gezicht het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |