Ja hoor. Voor alle wat er in de AH verkrijgbaar is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef OudeBok het volgende:
Mochten jullie nu wel of niet die kerstcheques gebruiken voor cadeaubonnen ;o?
Ja dat mag. Je mag er alles mee kopen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb inmiddels een pakketje in de bol.com kast liggen gekocht met de kerstbonquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:00 schreef OudeBok het volgende:
Krijgen jullie het originele kerstgeschenk van AH of kortingsbonnen namens de franchise? Franchise kan namelijk kiezen aan welk kerstgeschenk ze deelnemenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef OudeBok het volgende:
Wij niet.. Kan een franchise hier z'n eigen regels voor verzinnen?
Dan ga je naar een andere AH en koop je hem daarquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef OudeBok het volgende:
Dat weet ik niet. Mijn 'oh-zo-geweldige' ASM claimde gisteren dat er na 17:00 nog SM of ASM aanwezig zou zijn (cheques moeten bij hen opgehaald worden). Ze noemen het een kerstcadeaucheque, en ze moeten ingevuld worden of zo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Krijgen jullie het originele kerstgeschenk van AH of kortingsbonnen namens de franchise? Franchise kan namelijk kiezen aan welk kerstgeschenk ze deelnemen
Zijn het "normale" cadeaubonnen zoals deze?
[ afbeelding ]
Moet in eigen winkel besteed worden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ga je naar een andere AH en koop je hem daar [ afbeelding ]
Als het een cadeaubon blijkt te zijn zoals op de afbeelding van Schuimpjes is het een geldig betaalmiddel in alle Albert Heijn winkels.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:41 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Mijn 'oh-zo-geweldige' ASM claimde gisteren dat er na 17:00 nog SM of ASM aanwezig zou zijn (cheques moeten bij hen opgehaald worden). Ze noemen het een kerstcadeaucheque, en ze moeten ingevuld worden of zo.
[..]
Moet in eigen winkel besteed worden.
http://www.ah.nl/cadeaukaartenquote:Bent u opzoek naar een veelzijdig cadeau? Maak dan iemand blij met de AH Cadeaubon. De bon is een geldig betaalmiddel in alle AH-winkels en verkrijgbaar bij de servicebalie. De AH Cadeaubon heeft een waarde van 10 euro. Dit bedrag dient in één keer te worden besteed; bij gedeeltelijke besteding kan geen geld worden teruggegeven.
Als je van de cadeaubon een andere cadeaubon koopt dan besteed je hem toch gewoon in je eigen winkel?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:41 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Mijn 'oh-zo-geweldige' ASM claimde gisteren dat er na 17:00 nog SM of ASM aanwezig zou zijn (cheques moeten bij hen opgehaald worden). Ze noemen het een kerstcadeaucheque, en ze moeten ingevuld worden of zo.
[..]
Moet in eigen winkel besteed worden.
Zo kan ik het ook -_-. Een bedrag uitschrijven voor cheques om het geld alsnog lekker binnen het bedrijf te houden, door elke mogelijkheid tot uitgave bij een andere tent de das om te doen..
Zoals ik OudeBok begrijp heeft de franchiser dat gedaan "Ze noemen het een kerstcadeaucheque, en ze moeten ingevuld worden of zo.". Het maakt alleen mijn inziens geen zak uit of OudeBok hier nu cadeaukaarten, blikjes AH Basic energy of frikandelbroodjes van koopt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:22 schreef einschtein het volgende:
Dat maakt helemaal niets uit. Als jij een cadeaubon krijgt zoals die op bovenstaande afbeelding, dan is die in ALLE winkels te besteden en op ALLE producten.
Dan kan een franchiser hoog of laag springen, maar dan had ie zijn eigen cadeaubonnen maar moeten ontwikkelen. En als je een fittie met je (A)SM wilt: besteed je hem toch in een andere winkel?
Ja, ik ben benieuwd wat er bedoeld wordt met 'ingevuld'. Wordt er echt ingevuld bedoeld, óf afgevinkt? Als in, wie hem al heeft ontvangen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zoals ik OudeBok begrijp heeft de franchiser dat gedaan "Ze noemen het een kerstcadeaucheque, en ze moeten ingevuld worden of zo.". Het maakt alleen mijn inziens geen zak uit of OudeBok hier nu cadeaukaarten, blikjes AH Basic energy of frikandelbroodjes van koopt.
Hier komen ze ook wanneer ze zelf zin hebben, heb ik wel eens het idee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:16 schreef OudeBok het volgende:
Ik ook. Doordat niemand goed op de hoogte was van de planning van het kader, kan ik pas na 6 januari echt weten hoe en wat.. Ga morgenochtend op vakantie.
Vooral het gaan ljikt een probleem te zijnquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:23 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hier komen ze ook wanneer ze zelf zin hebben, heb ik wel eens het idee.
Bij ons zijn ze nog niet uitgedeeld, maar las op kantoor al een briefje dat we de bon niet aan andere cadeaubonnen mochten bestenquote:Op dinsdag 17 december 2013 18:27 schreef OudeBok het volgende:
Welke franchiser zit je? (Doe maar in DM, als je wil :p ).quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze nog niet uitgedeeld, maar las op kantoor al een briefje dat we de bon niet aan andere cadeaubonnen mochten besten(franchise)
Wat is voor de franchise het verschil tussen uitgeven aan cadeabonnen of uitgeven aan producten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:55 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Bij ons zijn ze nog niet uitgedeeld, maar las op kantoor al een briefje dat we de bon niet aan andere cadeaubonnen mochten besten(franchise)
Ik denk omdat een cadeaubon geen margeproduct is.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wat is voor de franchise het verschil tussen uitgeven aan cadeabonnen of uitgeven aan producten?
De bon die je krijgt geef je dan toch gewoon uit in de winkel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |