"Mutatie nieuws: Angelica Bolwerk (asm verkoop) gaat ons filiaal verlaten, ze gaat naar Kanaaleiland. We wensen haar succes."quote:Op maandag 16 december 2013 23:48 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik Google'de en kwam uit op de Twitter pagina van ze.
Is dat onderlinge zending?quote:Op maandag 16 december 2013 23:51 schreef Janneke141 het volgende:
Reden 9 lijkt me meer op zijn plaats.
De colli aantallen voor morgen lijken me mee te vallen.quote:Op maandag 16 december 2013 23:34 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Klopt, we waren er na 10 minuten ook achtergekomen dat bepaalde mensen alleen doorklikten met pennetje.
Hebben jullie nu na de integrale telling ook zoveel weekrestanten staan? Is bij ons heel chaotisch gegaan, volgende keer veel dingen anders doen.
De t-standaard van John West klopte ook niet. 2 blikken voor 1.24. Een vent heeft gelijk zijn winkelmandje volgeladen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:27 schreef Ferry_76 het volgende:
De promo van de zalm aktie klopt ook weer lekker zeg....
Voor de telling hebben wij (de tl's) en asm de weekrestanten door handen gehad en afgebalkt, was dus goed gedaan en hielden weinig over.Toen is de actie leeggehaald en ook afgebalkt > op weekrestant gezet. Alle oude actie is ook uitgepakt en op weekrestant gezet. Verklaart bij ons dus de hoge weekrestant nu ghehequote:Op dinsdag 17 december 2013 00:20 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
De colli aantallen voor morgen lijken me mee te vallen.
Wij hadden het deze keer echt onder controle doordat mijn SM en ik zelf helemaal los stonden
Nope, 0.29. Ik zei een week of 2 geleden nog standaard 'dat wordt dan 60 cent' vantevoren bij 2 blikjes om erachter te komen dat het 70 cent was gewordenquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hij was toch al 0.32 ofzo? Enkel bij de volledige tray was het 0.29 per blikje omgerekend.
Ik weet bijna zeker dat 0.29 nog een oudere prijs was, hij was al eens verhoogd meer dan een jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:30 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Nope, 0.29. Ik zei een week of 2 geleden nog standaard 'dat wordt dan 60 cent' vantevoren bij 2 blikjes om erachter te komen dat het 70 cent was geworden.
Ik weet zeker van niet! Ik werk hier pas 7 maanden en hij was tot sinds kort 29 cent! (Kan dat met franchise te maken hebben?)quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet bijna zeker dat 0.29 nog een oudere prijs was, hij was al eens verhoogd een jaar geleden ofzo
Bij ons was ie tot gisteren ook gewoon nog 0.29 cent (ook franchise).quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:33 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ik weet zeker van niet! Ik werk hier pas 7 maanden en hij was tot sinds kort 29 cent! (Kan dat met franchise te maken hebben?)
Hoe doe je dat dan? Vijf jaar vooruit is toch het maximale in het codeboek?quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:39 schreef mujentas het volgende:
[ afbeelding ]
Die is lang houdbaar zeg
Uit ervaring weet ik dat er aan komen véél makkelijker is dan er weer af komen.....quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:09 schreef SLP_ het volgende:
Ik word echt gestoord van die muizen bij ons
Hun M&M display is wel aardig leeg.quote:
Kunnen de "achtergronddansers" alleen promotiemateriaal, kazen en andere producten van links naar rechts bewegen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:30 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe trend of zo..?
Als ze dat ooit bij ons gaan doen, meld ik me spontaan ziek...quote:
Ik denk dat het een bug is. Er staat nog een product op 2098 en nog 2 producten op 3009.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:59 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan? Vijf jaar vooruit is toch het maximale in het codeboek?
Benieuwd wat de terminal dan aangeeft als je deze artikelen extra erbij scant in het codeboek.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:39 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat het een bug is. Er staat nog een product op 2098 en nog 2 producten op 3009.
Het betreffende jaartal wordt gewoon weergeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Benieuwd wat de terminal dan aangeeft als je deze artikelen extra erbij scant in het codeboek.
Over codeboeken er terminals gesproken: Lekker vijf uur beginnen, klapt om kwart over vijf weer het hele systeem eruit...Bijna een half uur alleen maar op zicht kunnen zoeken en niks kunnen afprijzen, omdat je bij zelfscan nu eenmaal een code moet kunnen printen...
Winstuitkering, cadeaubon, kerstlunch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:12 schreef Iwanius het volgende:
Yo.AH lui. Is er voor jullie behalve elke dag zwoegen tijdens de feestdagen nog iets speciaals waaruit blijkt dat AH jullie als personeel waardeert d.m.v. een personeelsuitje of een extraatje bij je loon? Of is zo een AH pakket die je zelf al hebt opgeslagen in het magazijn..
Bij ons ook. Maar na overleg gaat het toch nog door.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:20 schreef marsipilamie het volgende:
Bij ons alleen winstuitkering en de cadeaubon. kerstlunch is in opspraak omdat het niet past binnen het project "doen en laten"
Broodafdeling helemaal leeg, actiekoppen niet gespiegeld, schappen niet gespiegeld, lege kerst displays. Zo maak je toch geen lipdubquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:05 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Broodafdeling helemaal leeg, actiekoppen niet gespiegeld, schappen niet gespiegeld, lege kerst displays. Zo maak je toch geen lipdub
Helemaal mee eens! Leukste tijd van het jaar om te werken.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:49 schreef einschtein het volgende:
Wat een dag. Heerlijk druk, dat vind ik dan wel weer tof aan kerst. Het aantal klanten, vragen, drukte, en dan bij iedere klant dan weer je best te doen om er achter te komen wat ze moeten hebben en het eventueel bestellen. I like it.
Bij ons is de voorraad nog prima, niet veel lege vakken, voorraad van acties is nog goed ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:15 schreef SausDip het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Leukste tijd van het jaar om te werken.
Winkelbeeld valt wel erg tegen, hoe is dat bij jullie? Displays en versacties zijn erg leeg, actiekoppen HB kunnen er mee door. Regulier vers ook veel te leeg, echt zonde! Colli aantallen zijn lager dan we dachten, omzet is hoger dan gepland, daar ligt ergens het probleem. In overleg met SM klantenaantallen laten verhogen; morgen lopen de colliaantallen al op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |