Tegen de tijd dat wij 75 zijn laten we ons gewoon vollopen met kaasfondue, spareribs en bier. Elke dag dat je nog leeft is meegenomen, dus zo hard mogelijk van genietenquote:
Chemisch verantwoord zuipenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Deze man, oplossing voor alle gezondheidsproblemen van de aankomende 30 jaar![]()
Bodempje leggen met een Whiskey-boullion, gevolgd door een hoofdgerecht van kip gemarineerd in bruin bier overgoten met bourbon en jeneversaus. Met als afsluiter een ijscoupe, gedrapeerd met schijfjes kiwi gedrenkt in ouzo.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zullen we veel moeten drinken 3e kerstdag
Inderdaad nu doen we dat alleen in het weekend als we 75 zijn gaat dit elke dag gebeurenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat wij 75 zijn laten we ons gewoon vollopen met kaasfondue, spareribs en bier. Elke dag dat je nog leeft is meegenomen, dus zo hard mogelijk van genieten
Dan hoef je toch geen vrouwen meer te versieren, gewoon lomp dik wordenquote:Op woensdag 18 december 2013 13:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad nu doen we dat alleen in het weekend als we 75 zijn gaat dit elke dag gebeuren
Deze man, gastronomisch verantwoord en aangetoond niet slecht voor het dichtslibben van je aderen, want alcohol!quote:Op woensdag 18 december 2013 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Bodempje leggen met een Whiskey-boullion, gevolgd door een hoofdgerecht van kip gemarineerd in bruin bier overgoten met bourbon en jeneversaus. Met als afsluiter een ijscoupe, gedrapeerd met schijfjes kiwi gedrenkt in ouzo.
ofzo
Precies dan hoef je niet meer in de hoek van de kroeg een beetje ongemakkelijk te praten met een meid die April heetquote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dan hoef je toch geen vrouwen meer te versieren, gewoon lomp dik worden![]()
Je stond en praatte alleen ongemakkelijk omdat je zo fucking bezopen wasquote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies dan hoef je niet meer in de hoek van de kroeg een beetje ongemakkelijk te praten met een meid die April heet
En laten we niet vergeten: Fonetisch was het Aa-pril, niet Ee-prilquote:Op woensdag 18 december 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies dan hoef je niet meer in de hoek van de kroeg een beetje ongemakkelijk te praten met een meid die April heet
Ach man ik viel nog wel meequote:Op woensdag 18 december 2013 13:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je stond en praatte alleen ongemakkelijk omdat je zo fucking bezopen was
Voor zover ik heb meegemaakt nietquote:Op woensdag 18 december 2013 13:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach man ik viel nog wel meeIk heb tenminste nog nooit moeten spauwen bij jou thuis
Mau is natuurlijk wel nog een jonkie dat vergeten we nog wel eensquote:Op woensdag 18 december 2013 13:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Voor zover ik heb meegemaakt niet![]()
Je grenzen kennen![]()
Tegen sterke drank kunnen![]()
Een man zijn![]()
Dronken en met een weggefikte baard een vrouw versieren![]()
Banjo spelen op straat![]()
![]()
Spauwen![]()
Van het balkon spauwen![]()
![]()
Maurice![]()
![]()
Valt best mee, jullie zijn vooral gewoon 3 keer zo dik als ik dus een stuk meer massa om die alcohol te verwerken.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mau is natuurlijk wel nog een jonkie dat vergeten we nog wel eens
slap excuus moet je maar wat eerder stoppen met drinken dan gaan de volwassen mannen nog even doorquote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Valt best mee, jullie zijn vooral gewoon 3 keer zo dik als ik dus een stuk meer massa om die alcohol te verwerken.
Slap is het wel ja, dat vet van jullie.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
slap excuus moet je maar wat eerder stoppen met drinken dan gaan de volwassen mannen nog even door
Waar was jij vorig jaar met 2e kerstdag dan? Niet met Piet en mij aan het zuipen in ieder geval.quote:
quote:Op woensdag 18 december 2013 14:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Valt best mee, jullie zijn vooral gewoon 3 keer zo dik als ik dus een stuk meer massa om die alcohol te verwerken.
Aan het werken geloof ik. Iets wat jij nog nooit gedaan hebtquote:Op woensdag 18 december 2013 14:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Waar was jij vorig jaar met 2e kerstdag dan? Niet met Piet en mij aan het zuipen in ieder geval.
Vorig jaar zo'n 48 * 60 uur maargoed.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Aan het werken geloof ik. Iets wat jij nog nooit gedaan hebt
Die barft waarschijnlijk gewoon thuis, bij mij geen optie omdat ik 's-nachts niet meer naar Delft kan.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]![]()
![]()
Ach man zelfs Buurman doet het nog beter dan jij en die is 1.70 en weegt 63 kilo
Hoax!quote:Op woensdag 18 december 2013 15:07 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Die barft waarschijnlijk gewoon thuis, bij mij geen optie omdat ik 's-nachts niet meer naar Delft kan.
Werken noemt ie dat, beetje nutteloos vergaderen en borrelenquote:Op woensdag 18 december 2013 15:06 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vorig jaar zo'n 48 * 60 uur maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |