Moet toegeven dat ik zo'n figuur als Huffnagel er wel voor aanzie om dergelijke trucs erin te smijten.quote:Op dinsdag 17 december 2013 15:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat was wel het verhaal gisteren hoewel Ed Sinke het hevig ontkent.
Dat is ook wel een aparte inderdaadquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik zo'n figuur als Huffnagel er wel voor aanzie om dergelijke trucs erin te smijten.
Anderzijds, als jij zo bent tegen gewerkt? Zou je dan niet net zo graag wraak willen? Net zo graag willen vertellen wat er al die tijd is gebeurd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik weet niet wie ik moet geloven. Huffnagel komt op mij over als een achterbaks mannetje, maar die Sinkel blaast zo hoog van de toren dat hij over komt als een paranoïde cokesnuiver die overal complotten ziet.
Zeker weten.quote:Het is in ieder geval prachtige televisie. Ze schakelden ook in 10 seconden over van gezamelijk herinneringen ophalen ''dit was de zaal'' in ''wacht eens even, hoe wist jij dat Rutte ging winnen?'' en toen ''ZWARTE LIJST NEE LEUGENS BLAF BLAF ESTABLISHMENT WAF WAF''. Geweldig.
Wat een bazen die tweequote:Op dinsdag 17 december 2013 10:27 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de regisseur buiten beeld zo stond:
[ afbeelding ]
VVD en rechtsquote:Op maandag 16 december 2013 21:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke waarheid? Rutte is knetterrechts man. Een sloper. Een niet bestaande verzorgingsstaat nog verder vermurwen.
Dat van te voren al wordt afgesproken om dat bij te houden etc. lijkt mij enigszins bijzonder maar is het niet heel erg normaal dat er achteraf wordt 'afgerekend', gewoon omdat de leider graag mensen om zich heen heeft die hem/haar steunen, misschien met uitzondering van een enkele zeer begaafde politicus die je als criticaster binnen boord houdt omdat je veel hebt aan zijn optreden. Hoe dan ook, persoonlijk vind ik het allemaal kinderachtig gedoe.quote:Op dinsdag 17 december 2013 13:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Kamp Rita zou bijhouden wie binnen de partij haar allemaal "tegenwerkten", zodat daar zodra zij had gewonnen mee afgerekend kon worden. Volgens kamp Rita was dit een verzinsel, verspreid door kamp Rutte om de partijelite angst aan te jagen, en hen te motiveren alles in het werk te stellen om Rutte verkozen te krijgen.
Rechtser dan dat de SP - volgens VVD-aanhangers nog net niet of net wel communistisch - links is, volgens onafhankelijke politicologen die na de opkomst van de PVV een indeling hebben gemaakt. Ja, dus rechts en niet zo'n beetje ook. Nog rechtser dan de D66 en het CDA (op de meeste sociaaleconomische punten rechts).quote:
Nu.quote:
Volgens sommige religies wel.quote:Op maandag 23 december 2013 22:01 schreef Sloggi het volgende:
Die Ed Sinke, wat een vervelend figuur is dat. Huffnagel kijkt trouwens behoorlijk manisch uit zijn ogen, is die man ziek?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |