.
 . 

Dat doet de regering gewoon. Genoeg Christelijke strijders maar om een of andere reden denken sommige hier dat die niet bestaan.quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar niemand levert wapens aan de christenen he. Daarom kunnen ze geen eigen milities vormen.

Waarom worden ze dan massaal afgeslacht.quote:Op maandag 16 december 2013 18:52 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat doet de regering gewoon. Genoeg Christelijke strijders maar om een of andere reden denken sommige hier dat die niet bestaan.

Sinds wanneer heb jij een genuanceerde mening dan?quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar niemand levert wapens aan de christenen he. Daarom kunnen ze geen eigen milities vormen.

Omdat het leger/NDF daar werd teruggedreven?quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan massaal afgeslacht.

Wie Christenen.quote:Op maandag 16 december 2013 18:51 schreef IPA35 het volgende:
Hadden ze maar de leer van Mr. Wahhab moeten accepteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 16 december 2013 18:56 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Wie Christenen.
Hadden wij Koerden maar de leer van Mr.Wahab gevolgd, omdat we dan allang al een eigen Groot-Koerdistan hadden en dan vreesden de Mongolen(Turken), Zandnegers(Arabieren) en drugsdealers(Perzen) voor hun leven als ze ons (Koerden) zagen.Punt is dat Koerdische strijders een stel halay dansende vrouwtjes zijn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de leer van Wahhab hadden jullie zelfs dat niet eens."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke

Ja ik ben de Jihadistische en Pan-Koerdisch-Nationalistische internetmujahid (internetstrijder hier).quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een genuanceerde mening dan?
Jij bent toch die internet-Jihadist hierzo? De Koerdische internet strijder !

Nee maar dan hadden wij allang al een eigen staat en hadden we de Perzen, Arabieren en Turken verdreven.quote:Op maandag 16 december 2013 18:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Punt is dat Koerdische strijders een stel halay dansende vrouwtjes zijn...
Met de leer van Wahhab hadden jullie zelfs dat niet eens.

Aiit, een ekte ekte...quote:Op maandag 16 december 2013 18:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja ik ben de Jihadistische en Pan-Koerdisch-Nationalistische internetmujahid (internetstrijder hier).
Ik volg de leer van Mr.Wahab en Mullah Mustafa Barzani.

Op welke reactie bedoel je.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef expans het volgende:
Het ergste is nog dat ondanks al z'n smileys er vast een kern van waarheid in schuilt

Op zo een leeftijd al fucked up zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef expans het volgende:
Het ergste is nog dat ondanks al z'n smileys er vast een kern van waarheid in schuilt

Dat is alleen nu niet zo. En jullie zullen altijd de slaafjes zijn van de perzen, Arabieren en Turken !quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee maar dan hadden wij allang al een eigen staat en hadden we de Perzen, Arabieren en Turken verdreven.

Ja man box man vette Eastpak man.quote:Op maandag 16 december 2013 18:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Aiit, een ekte ekte...
Box man.

Dacht je dat. Niet als wij Koerden massaal salafist worden.quote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is alleen nu niet zo. En jullie zullen altijd de slaafjes zijn van de perzen, Arabieren en Turken !

Eastpak?quote:Op maandag 16 december 2013 19:00 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja man box man vette Eastpak man.

Ga niet haten vriendquote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eastpak?
Wat ben jij voor nerd dan?
 .
 . 

quote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dacht je dat. Niet als wij Koerden massaal salafist worden.

Amputeer gelijk je brein danquote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dacht je dat. Niet als wij Koerden massaal salafist worden.
 .
 .

Dat was de merk van mijn schooltas dat ik in de brugklas gebruikte.quote:Op maandag 16 december 2013 19:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eastpak?
Wat ben jij voor nerd dan?

Oke, Koerd.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat was de merk van mijn schooltas dat ik in de brugklas gebruikte.
(Toen ik nog niet in deze forum zat).

Deze forum, ah zemmel.quote:Op maandag 16 december 2013 19:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat was de merk van mijn schooltas dat ik in de brugklas gebruikte.
(Toen ik nog niet in deze forum zat).

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |