Ze weet er van natuurlijk.quote:Op zondag 15 december 2013 19:54 schreef Jhali het volgende:
Heel leuk en lief idee van je, maar hoe wil je haar hiervan op de hoogte brengen en aan een adres komen als ze (bijna) niet meer op FOK! zit? Of weet ze er al van?
Ik heb haar gedm't of ze mij een kamernummer o.i.d. wil doorgeven, ik neem aan dat dat helemaal goedkomt verder hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 19:59 schreef Fok-it het volgende:
Leuk idee inderdaad. Ik ga nog even bedenken wat ik geef of stuur of iets maar ik ga er wel aan meewerken. Adres wordt opgestuurd wanneer je iets wilt sturen neem ik aan?
Hartstikke tof, ik zet je erbij!quote:
Ze hoeft geen naam prijs te geven. In haar topic in LIF heeft ze al aangegeven dat ze haar kamernummer (in het ziekenhuis dus) wel door wil geven. Niet haar huisadres. We respecteren allemaal haar privacy.quote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef F1978 het volgende:
Leuk idee... maar ze gaat niks prijsgeven over haar adresgegevens of naam hoor... ze zegt altijd internet blijft internet
ok... maar als mensen vervolgens langskomen daar, dan weet straks iedereen alsnog alles van haar en dan is het een kwestie van tijd voordat het hier bekend is, FOK! is net een roddelbladquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze hoeft geen naam prijs te geven. In haar topic in LIF heeft ze al aangegeven dat ze haar kamernummer (in het ziekenhuis dus) wel door wil geven. Niet haar huisadres. We respecteren allemaal haar privacy.
Tof van je, ik zet je erbijquote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef richolio het volgende:
Super leuk. Zet mij er maar bij, ik weet nog niet wat, maar ik stuur wat. Een kaartje met wat er in oid.Leuk toto.
Ik benadruk graag dat niemand hier zomaar daar langs gaat komen. Dat is in ieder geval zeker niet de bedoeling. En ik ga er vanuit dat haar privacy gewoon gerespecteerd wordt door iedereen. Ik snap je punt, maar laten we proberen vanaf nu dit topic in een goed daglicht te behoudenquote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef F1978 het volgende:
[..]
ok... maar als mensen vervolgens langskomen daar, dan weet straks iedereen alsnog alles van haar en dan is het een kwestie van tijd voordat het hier bekend is, FOK! is net een roddelblad
Ja, ik vind je idee ook best goed... daar gaat het mij niet om, ik probeer alleen even mee te denken dat alles voor haar wel goed uitpakt... zou zo lullig zijn anders hequote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik benadruk graag dat niemand hier zomaar daar langs gaat komen. Dat is in ieder geval zeker niet de bedoeling. En ik ga er vanuit dat haar privacy gewoon gerespecteerd wordt door iedereen. Ik snap je punt, maar laten we proberen vanaf nu dit topic in een goed daglicht te behouden
Ik snap het. Ik vind het ook tof dat je meedenkt maar ik neem echt aan dat dit goed gaat.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja, ik vind je idee ook best goed... daar gaat het mij niet om, ik probeer alleen even mee te denken dat alles voor haar wel goed uitpakt... zou zo lullig zijn anders he
Het is wel voor de kerstdagen bedoeld. Maar je mag natuurlijk ook nu al iets sturen, het is al bijna kerst.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Is het ook perse voor kerst of kan je nu ook al iets sturen?
Zou wel het leukst zijn denk ik.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Bedoel meer, is het de bedoeling dat alles tegelijk aankomt?
Neen. Het is wel een kerstactie. Dus wel het liefst alles voor de kerst. Maar ik ben al heel dankbaar als mensen überhaupt mee willen werken, dat siert die mensen namelijk enorm.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Fok-it het volgende:
Bedoel meer, is het de bedoeling dat alles tegelijk aankomt?
Precies.quote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Ole het volgende:
Denk dat je daar sowieso niet zomaar langs kunt gezien haar ziekte. Meestal alleen familie
Door de post zal het bijna onmogelijk zijn dat álles tegelijk komt. En daarbij lijkt het me ook leuk dat ze meerdere dagen iets krijgt. Maareh, laten we ook proberen on-topic te blijven mensen.quote:
ja, dat zou ik zeker wel mooi voor haar vinden... dat verdiend ze uiteraard wel jaquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik snap het. Ik vind het ook tof dat je meedenkt maar ik neem echt aan dat dit goed gaat.
[..]
Het is wel voor de kerstdagen bedoeld. Maar je mag natuurlijk ook nu al iets sturen, het is al bijna kerst.
Heel brutaal, maar doe jij ook mee?quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
ja, dat zou ik zeker wel mooi voor haar vinden... dat verdiend ze uiteraard wel ja
Hoe ga je het regelen allemaal precies dan, heb je al een plan van aanpak ?quote:Op zondag 15 december 2013 20:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heel brutaal, maar doe jij ook mee?
Ik noteer in de OP wie er mee doen en met wat. Zodra ik de info van CandyApplez heb (waar het heen kan, kamernummer dus) kan ik deze DM'en naar de deelnemers. Let wel dat ik dit gewoon via DM doe, ik ga het hier níet openbaar neerzetten.quote:Op zondag 15 december 2013 20:10 schreef F1978 het volgende:
[..]
Hoe ga je het regelen allemaal precies dan, heb je al een plan van aanpak ?
Staat genoteerd.quote:Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef Jhali het volgende:
Count me in, ik zal eens kijken of ik iets kan vinden en anders sowieso een kaartje
All right, ik zet je in de OP!quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef houdjemond het volgende:
Kaartje komt zodra ik het adres heb, CA weet dat ^_^
Kleine moeite, groot gebaar, mag best in deze tijden!quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
All right, ik zet je in de OP!
Ik tel al zeven mensen, top!
quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Kleine moeite, groot gebaar, mag best in deze tijden!
Top, ik zet je in de OP!quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef aequus het volgende:
Ik ga denk ik ook wel een kaartje sturen, count me in!
Iemand nog een leuk idee om in het kaartje te doen [afgezien van de tekst]?
Tof! Ik zet je in de OPquote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef KaBuf het volgende:
Reken mij maar in voor een kaartje.
(Wellicht nog wat anders als ik iets kan bedenken)
Topidee!
Ik zou het helaas niet weten. Maar volgens mij chocola meen ik in haar topic gelezen te hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef houdjemond het volgende:
Misschien iemand die weet waar CA gek op is?
Hmm, dat is erg jammer, maar we hebben het uiteraard te respecteren. Eventueel een idee om het gewoon naar 'de receptie' van het ziekenhuis te sturen? Zodat jouw kamernummer e.d. gewoon onbekend blijven.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
Ik vind het echt superaardig van iedereen enzo.. maar ik denk dat die actie stopgezet kan worden, m'n ouders vinden het een erg slecht idee, en ik mag het dus niet... Ze zijn bang dat er iemand langskomt. Vind het zelf super jammer![]()
1000 Maal sorry..
Snoepappeltje zegt watquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
Ik vind het echt superaardig van iedereen enzo.. maar ik denk dat die actie stopgezet kan worden, m'n ouders vinden het een erg slecht idee, en ik mag het dus niet... Ze zijn bang dat er iemand langskomt. Vind het zelf super jammer![]()
1000 Maal sorry..
Dan weten mensen waar ik lig, dus ook dat mag niet. Sorry!quote:Op zondag 15 december 2013 20:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, dat is erg jammer, maar we hebben het uiteraard te respecteren. Eventueel een idee om het gewoon naar 'de receptie' van het ziekenhuis te sturen? Zodat jouw kamernummer e.d. gewoon onbekend blijven.
Wellicht een adres van een vriend/familielid die het weer naar jou brengt?quote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dan weten mensen waar ik lig, dus ook dat mag niet. Sorry!
Dan houd het op lieverd, doe je het wel voor een DM met kerst?quote:Op zondag 15 december 2013 20:25 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dan weten mensen waar ik lig, dus ook dat mag niet. Sorry!
Awwwwwquote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
1000 Maal sorry..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is de voorgaande keren toch wel goedgegaan btw?
quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wellicht een adres van een vriend/familielid die het weer naar jou brengt?
Snap het overigens wel!
Wat bedoel je?quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dan houd het op lieverd, doe je het wel voor een DM met kerst?
Aaah! Jammer.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef CandyApplez het volgende:
1000 Maal sorry..
Dat ik je wel een lieve DM stuur met kerst?quote:
Precies mijn idee, het kan via een vriend/familielid, of gewoon via één iemand zodat er niemand langs kan komen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaah! Jammer.Heb je ze dit topic laten lezen? Misschien dat ze het dan wel aandurven? Ik kan me voorstellen dat het voor 'buitenstaanders' heel raar is dat mensen zomaar iets opsturen terwijl ze jou niet kennen. Maar dat gebeurt hier vaker.
Linkjes: FHF / Kerstpakkettenactie 2013. Het uitpakken is begonnen
FHF / [gez] Kerstkaartjes
Misschien willen ze die topics eens lezen, en neemt dat wat angst weg.
Of zou het misschien minder opdringerig overkomen als mensen hun kaartje naar één persoon sturen die het vervolgens naar jou doorstuurt? Dan komt je kamernummer niet bij teveel mensen.
Ik zal het van de week even aan m'n vriendin vragen (i.v.m. chemokuur weet ik niet precues wanneer)quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaah! Jammer.Heb je ze dit topic laten lezen? Misschien dat ze het dan wel aandurven? Ik kan me voorstellen dat het voor 'buitenstaanders' heel raar is dat mensen zomaar iets opsturen terwijl ze jou niet kennen. Maar dat gebeurt hier vaker.
Linkjes: FHF / Kerstpakkettenactie 2013. Het uitpakken is begonnen
FHF / [gez] Kerstkaartjes
Misschien willen ze die topics eens lezen, en neemt dat wat angst weg.
Of zou het misschien minder opdringerig overkomen als mensen hun kaartje naar één persoon sturen die het vervolgens naar jou doorstuurt? Dan komt je kamernummer niet bij teveel mensen.
Top! Ik hoop dat er iemand uit je vriendenkring bereid is om alle cadeaus en kaartjes te ontvangen, want je ziet hoe veel mensen hier enthousiast mee willen doen!quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik zal het van de week even aan m'n vriendin vragen (i.v.m. chemokuur weet ik niet precues wanneer)
Dat zou superlief zijnquote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat ik je wel een lieve DM stuur met kerst?
Ik zet je erbij.quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Robuustheid het volgende:
Graag wil ik ook een kaartje sturen!
Doen we dat.. snap het wel hoor, deeltje privacy en je ouders bedoelen het goed, headstrong lieverd!quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat zou superlief zijnDan zal ik wel een lieve DM terugsturen
We snappen het allemaal wel, zou alleen super leuk zijn als een vriendin de boel in ontvangst wil nemen en door wil geven aan CA.quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doen we dat.. snap het wel hoor, deeltje privacy en je ouders bedoelen het goed, headstrong lieverd!
ik hoop het ook.quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Top! Ik hoop dat er iemand uit je vriendenkring bereid is om alle cadeaus en kaartjes te ontvangen, want je ziet hoe veel mensen hier enthousiast mee willen doen!
Time will tellquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We snappen het allemaal wel, zou alleen super leuk zijn als een vriendin de boel in ontvangst wil nemen en door wil geven aan CA.
Ik heb in de Openingspost gezet dat deze actie onder voorbehoud is. Kortom, je moet je zeker niet verplicht voelen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ik hoop het ook.
Ja, ik waardeer het echt heel erg dat jullie dit willen!
Zal ik doenquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doen we dat.. snap het wel hoor, deeltje privacy en je ouders bedoelen het goed, headstrong lieverd!
Ik voel me ook niet verplicht hoorquote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb in de Openingspost gezet dat deze actie onder voorbehoud is. Kortom, je moet je zeker niet verplicht voelen.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet verplicht hoor
Goed zo!quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet verplicht hoor
Goede post en mooi verwoordquote:Op zondag 15 december 2013 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Dit is het niet waard om problemen over te krijgen met je ouders, jullie hebben het al lastig zat.
En iedereen die in de lijst staat kan anders een DM of PM sturen met kerst. Handige harries kunnen we wellicht een linkje in plakken naar een digitaal kunstwerk.
Laat maar weten wat mogelijk is, wanneer je de kans hebt het te bespreken. En tot die tijd laten we dit topic lekker open, als jij dat niet vervelend vindt.
Goed idee!quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goede post en mooi verwoord
Laten we de actie voortzetten, mocht het dan niet lukken om iets op te sturen dan kunnen we nog altijd met iedereen uit de OP een speciale PM maken. Wellicht zelfs een verhaal met stukjes van iedereen erin.
Die actie vindt wel doorgang. Of het nu in digitale of real life vorm is, maak je geen zorgen. Laat ons maar weten of iemand bereid is iets in ontvangst te nemen, zo niet regelen we wel digitaal iets. Focus jij je vooral op jezelf!quote:
Ik vind het niet vervelend hoorquote:Op zondag 15 december 2013 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Dit is het niet waard om problemen over te krijgen met je ouders, jullie hebben het al lastig zat.
En iedereen die in de lijst staat kan anders een DM of PM sturen met kerst. Handige harries kunnen we wellicht een linkje in plakken naar een digitaal kunstwerk.
Laat maar weten wat mogelijk is, wanneer je de kans hebt het te bespreken. En tot die tijd laten we dit topic lekker open, als jij dat niet vervelend vindt.
Aghjaa, het gaat om de bedoelingquote:Op zondag 15 december 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die actie vindt wel doorgang. Of het nu in digitale of real life vorm is, maak je geen zorgen. Laat ons maar weten of iemand bereid is iets in ontvangst te nemen, zo niet regelen we wel digitaal iets. Focus jij je vooral op jezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |