Ik zal het van de week even aan m'n vriendin vragen (i.v.m. chemokuur weet ik niet precues wanneer)quote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaah! Jammer.Heb je ze dit topic laten lezen? Misschien dat ze het dan wel aandurven? Ik kan me voorstellen dat het voor 'buitenstaanders' heel raar is dat mensen zomaar iets opsturen terwijl ze jou niet kennen. Maar dat gebeurt hier vaker.
Linkjes: FHF / Kerstpakkettenactie 2013. Het uitpakken is begonnen
FHF / [gez] Kerstkaartjes
Misschien willen ze die topics eens lezen, en neemt dat wat angst weg.
Of zou het misschien minder opdringerig overkomen als mensen hun kaartje naar één persoon sturen die het vervolgens naar jou doorstuurt? Dan komt je kamernummer niet bij teveel mensen.
Top! Ik hoop dat er iemand uit je vriendenkring bereid is om alle cadeaus en kaartjes te ontvangen, want je ziet hoe veel mensen hier enthousiast mee willen doen!quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik zal het van de week even aan m'n vriendin vragen (i.v.m. chemokuur weet ik niet precues wanneer)
Dat zou superlief zijnquote:Op zondag 15 december 2013 20:28 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat ik je wel een lieve DM stuur met kerst?
Ik zet je erbij.quote:Op zondag 15 december 2013 20:30 schreef Robuustheid het volgende:
Graag wil ik ook een kaartje sturen!
Doen we dat.. snap het wel hoor, deeltje privacy en je ouders bedoelen het goed, headstrong lieverd!quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Dat zou superlief zijnDan zal ik wel een lieve DM terugsturen
We snappen het allemaal wel, zou alleen super leuk zijn als een vriendin de boel in ontvangst wil nemen en door wil geven aan CA.quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doen we dat.. snap het wel hoor, deeltje privacy en je ouders bedoelen het goed, headstrong lieverd!
ik hoop het ook.quote:Op zondag 15 december 2013 20:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Top! Ik hoop dat er iemand uit je vriendenkring bereid is om alle cadeaus en kaartjes te ontvangen, want je ziet hoe veel mensen hier enthousiast mee willen doen!
Time will tellquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
We snappen het allemaal wel, zou alleen super leuk zijn als een vriendin de boel in ontvangst wil nemen en door wil geven aan CA.
Ik heb in de Openingspost gezet dat deze actie onder voorbehoud is. Kortom, je moet je zeker niet verplicht voelen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
ik hoop het ook.
Ja, ik waardeer het echt heel erg dat jullie dit willen!
Zal ik doenquote:Op zondag 15 december 2013 20:32 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Doen we dat.. snap het wel hoor, deeltje privacy en je ouders bedoelen het goed, headstrong lieverd!
Ik voel me ook niet verplicht hoorquote:Op zondag 15 december 2013 20:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb in de Openingspost gezet dat deze actie onder voorbehoud is. Kortom, je moet je zeker niet verplicht voelen.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet verplicht hoor
Goed zo!quote:Op zondag 15 december 2013 20:34 schreef CandyApplez het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet verplicht hoor
Goede post en mooi verwoordquote:Op zondag 15 december 2013 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Dit is het niet waard om problemen over te krijgen met je ouders, jullie hebben het al lastig zat.
En iedereen die in de lijst staat kan anders een DM of PM sturen met kerst. Handige harries kunnen we wellicht een linkje in plakken naar een digitaal kunstwerk.
Laat maar weten wat mogelijk is, wanneer je de kans hebt het te bespreken. En tot die tijd laten we dit topic lekker open, als jij dat niet vervelend vindt.
Goed idee!quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goede post en mooi verwoord
Laten we de actie voortzetten, mocht het dan niet lukken om iets op te sturen dan kunnen we nog altijd met iedereen uit de OP een speciale PM maken. Wellicht zelfs een verhaal met stukjes van iedereen erin.
Die actie vindt wel doorgang. Of het nu in digitale of real life vorm is, maak je geen zorgen. Laat ons maar weten of iemand bereid is iets in ontvangst te nemen, zo niet regelen we wel digitaal iets. Focus jij je vooral op jezelf!quote:
Ik vind het niet vervelend hoorquote:Op zondag 15 december 2013 20:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
Dit is het niet waard om problemen over te krijgen met je ouders, jullie hebben het al lastig zat.
En iedereen die in de lijst staat kan anders een DM of PM sturen met kerst. Handige harries kunnen we wellicht een linkje in plakken naar een digitaal kunstwerk.
Laat maar weten wat mogelijk is, wanneer je de kans hebt het te bespreken. En tot die tijd laten we dit topic lekker open, als jij dat niet vervelend vindt.
Aghjaa, het gaat om de bedoelingquote:Op zondag 15 december 2013 20:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Die actie vindt wel doorgang. Of het nu in digitale of real life vorm is, maak je geen zorgen. Laat ons maar weten of iemand bereid is iets in ontvangst te nemen, zo niet regelen we wel digitaal iets. Focus jij je vooral op jezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |