quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]totaal niet aantrekkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
etsu heeft slechte smaak!
agreedquote:Op zondag 15 december 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
totaal niet aantrekkelijk
Maar het innerlijk is even belangrijk hoor. En daar ben je perfect in.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef supersof het volgende:
[..]Wat een baas deze vent, hij speelde ook in Lost. Hij heeft goede ogen (nohomo).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
FTFYquote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een baas deze vent, hij speelde ook in Lost. Hij heeft goede ogen (beetjehomo).
Das ook de verkeerde fotoquote:Op zondag 15 december 2013 18:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
totaal niet aantrekkelijk
Vind hem hier wel aantrekkelijkerquote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wat een baas deze vent, hij speelde ook in Lost. Hij heeft goede ogen (nohomo).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee, anders kotsen jullie zo hard dat de pot barst van het maagzuurquote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef Jhali het volgende:
[..]
goede edit.
krijgen cach en ik nog foto's
Er is een verschil tussen jezelf aangetrokken voelen tot iemand en kunnen zien of iets er goed uitziet.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen jezelf aangetrokken voelen tot iemand en kunnen zien of iets er goed uitziet.
Nohomo dus.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind hem hier wel aantrekkelijkerEtsu wordt geil nu:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik luister nog liever naar de mening van een ingevroren prei dan van dat kutkind.quote:∞
quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etsu wordt geil nu:
[ afbeelding ]
[..]
Ik luister nog liever naar de mening van een ingevroren prei dan van dat kutkind.
Zou je geen foto's van mij willen posten?quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etsu wordt geil nu:
[ afbeelding ]
[..]
Ik luister nog liever naar de mening van een ingevroren prei dan van dat kutkind.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind hem hier wel aantrekkelijkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ingevroren preien zijn dan ook wel super aantrekkelijkquote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etsu wordt geil nu:
[ afbeelding ]
[..]
Ik zit nu te fappen in de treinquote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Etsu wordt geil nu:
[ afbeelding ]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |