Mijn excuses, het zal niet meer gebeuren.quote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou je geen foto's van mij willen posten?
Bedankt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mijn excuses, het zal niet meer gebeuren.
Ja we hoeven niet te weten waar jij je het liefst mee pleziertquote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Jhali het volgende:
[..]
ingevroren preien zijn dan ook wel super aantrekkelijk
BBYquote:Op zondag 15 december 2013 19:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou je geen foto's van mij willen posten?
iewl doe nrml :squote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja we hoeven niet te weten waar jij je het liefst mee pleziert
wat vind je van Alex Pettyfer?quote:
Oké.quote:Op zondag 15 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je spreken.
Maar ik wacht tot jij op m'n 'hoi' zegt anders ben ik zo kansloos
Mezelf.quote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Muto het volgende:
Wiens ogen vinden jullie het mooist? Ik die van Carice van Houten. (en J. Alba natuurlijk)
[ afbeelding ]
WAquote:Op zondag 15 december 2013 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet je spreken.
Maar ik wacht tot jij op m'n 'hoi' zegt anders ben ik zo kansloos
Goede vraag. Meestal heb ik wel een antwoord paraat, maar ik kan nu even niks verzinnen. Ik vind blauwe ogen altijd mooi in combinatie met een schattig gezicht. Als het bruine ogen zijn, dan het liefst in combinatie met een uitdagende blik.quote:Op zondag 15 december 2013 19:03 schreef Muto het volgende:
Wiens ogen vinden jullie het mooist? Ik die van Carice van Houten. (en J. Alba natuurlijk)
[ afbeelding ]
saai, ik heb liever werkende ogenquote:
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede vraag. Meestal heb ik wel een antwoord paraat, maar ik kan nu even niks verzinnen. Ik vind blauwe ogen altijd mooi in combinatie met een schattig gezicht. Als het bruine ogen zijn, dan het liefst in combinatie met een uitdagende blik.
Ik kom hier ooit nog eens op terug met foto's.
ik las antwoordapparaat hihahoquote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goede vraag. Meestal heb ik wel een antwoord paraat, maar ik kan nu even niks verzinnen. Ik vind blauwe ogen altijd mooi in combinatie met een schattig gezicht. Als het bruine ogen zijn, dan het liefst in combinatie met een uitdagende blik.
Ik kom hier ooit nog eens op terug met foto's.
Blauwe ogenquote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik las antwoordapparaat hihaho
overigens moet ik zeggen dat ik het juist andersom heb, bruine ogen zijn vaak juist van die schattige bambigezichtjes en blauwe ogen zijn pittig en zo ;s
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat gaan jullie doen met oud en nieuw?
fokken + tcquote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja beetje welquote:
Bah, precies de uitstraling van LittleBrownie en Tjacka omschrijven. Slijmbal.quote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik las antwoordapparaat hihaho
overigens moet ik zeggen dat ik het juist andersom heb, bruine ogen zijn vaak juist van die schattige bambigezichtjes en blauwe ogen zijn pittig en zo ;s
Naar mijn opa en omaquote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:
Neequote:
quote:Op zondag 15 december 2013 18:41 schreef Jhali het volgende:
een xcachet tt die ze niet zelf gemaakt heeft![]()
ik had het over meisjes dus tjacka sowieso nietquote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Bah, precies de uitstraling van LittleBrownie en Tjacka omschrijven. Slijmbal.
Slak en liegbeest.quote:
Iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen en slapen denk ik.quote:Op zondag 15 december 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet-slak en waarheidzegsterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |