SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had er 20, helaas zakte hij hardquote:Op zondag 15 december 2013 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik Depay nu niet met winst verkoop ga ik huilen. Gelukkig heb ik de SP nog wel lager dan de laagste BIN gezet.Veel kneuzen
![]()
Als hij die 3e had gemaakt dan was hij sowieso nog veel duurder geworden.quote:Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had er 20, helaas zakte hij hardVeel kneuzen
![]()
Gewoon hypen voor een IF dan wordt hij na woensdag wel duurder.
Of een gerucht verspreiden dat hij de IG stats van Ronaldo heeft zoals met die Negeriaan/Messi![]()
![]()
Ik had vandaag eindelijk een keer Flanagan in een pack en nu scoort hijquote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niemand die goal van Liverpool net gezien?
![]()
![]()
Dat er idioten zijn die dat soort shit geloven zeg, allemachtig.quote:Op zondag 15 december 2013 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon hypen voor een IF dan wordt hij na woensdag wel duurder.
Of een gerucht verspreiden dat hij de IG stats van Ronaldo heeft zoals met die Negeriaan/MessiAlhoewel, je hoeft nergens van op te kijken in deze community.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niemand die goal van Liverpool net gezien?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Suarez begint gewoon een van de beste spitsen ter wereld te worden.. Niet te geloven.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb trouwens een nieuwe huisgenote. 18, blond, studeert communicatie. Dan weet je het al.
pfff., god wat lekker !!Feyenoord Rotterdam![]()
"zo heb je toch je invloed"
"ja bedankt kees"picsquote:Op zondag 15 december 2013 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb trouwens een nieuwe huisgenote. 18, blond, studeert communicatie. Dan weet je het al.
pfff., god wat lekker !!
quote:Op zondag 15 december 2013 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
pfff., god wat lekker !!![]()
![]()
Ik zal zo vragen of ze even wil poseren om op een forum gezet te worden vol vunzige zolderkamerfapperts.quote:Op zondag 15 december 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
"zo heb je toch je invloed"
"ja bedankt kees"
[..]
pics [ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Goede silver if's de laatste tijd zegvan aanholt, montero, arabi en deze week misschien depay, coleman en mujangi
![]()
![]()
Fijn dat je ons over 1 kam scheert.quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zal zo vragen of ze even wil poseren om op een forum gezet te worden vol vunzige zolderkamerfapperts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, kijken in de response van de server net nadat je een pakje geopend hebt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:50 schreef esox83 het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel packs je al geopend hebt?
Op een simpele manier : nee![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
r-r-r-r-r REEEPOST.
kijk een paar post boven je
hahahatwitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 15-12-2013 om 18:59:35Ryan Donk geeft verdedigen in Turkije een hele nieuwe dimensie: http://t.co/LMxzqZihkn reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Hoe ziet het plaatje eruit?quote:Op zondag 15 december 2013 20:00 schreef rumiii het volgende:
Met welke opstelling (in FIFA 13) kun je het beste catenaccio realiseren?
Hierbij doel ik dus op een laatste man/libero/sweeper
[ afbeelding ][ afbeelding ]
5221 of 532 misschien? Zijn niet echt geliefde formaties hier
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
avond,
nog wat gemist hier afgelopen weekend![]()
Veel HH enzo prijzen van de IF lekker gedropped?
zoooo dood hier zeg
[ Bericht 12% gewijzigd door FCsuarez op 15-12-2013 21:08:48 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat begint pas over een half uur skklquote:Op zondag 15 december 2013 21:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
Studio voetbal nog niet op uitzending gemist
Forum Opties Forumhop: Hop naar: