SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had er 20, helaas zakte hij hardquote:Op zondag 15 december 2013 18:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als ik Depay nu niet met winst verkoop ga ik huilen. Gelukkig heb ik de SP nog wel lager dan de laagste BIN gezet.Veel kneuzen
![]()
Als hij die 3e had gemaakt dan was hij sowieso nog veel duurder geworden.quote:Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had er 20, helaas zakte hij hardVeel kneuzen
![]()
Gewoon hypen voor een IF dan wordt hij na woensdag wel duurder.
Of een gerucht verspreiden dat hij de IG stats van Ronaldo heeft zoals met die Negeriaan/Messi![]()
![]()
Ik had vandaag eindelijk een keer Flanagan in een pack en nu scoort hijquote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niemand die goal van Liverpool net gezien?
![]()
![]()
Dat er idioten zijn die dat soort shit geloven zeg, allemachtig.quote:Op zondag 15 december 2013 18:33 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon hypen voor een IF dan wordt hij na woensdag wel duurder.
Of een gerucht verspreiden dat hij de IG stats van Ronaldo heeft zoals met die Negeriaan/MessiAlhoewel, je hoeft nergens van op te kijken in deze community.
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Niemand die goal van Liverpool net gezien?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Suarez begint gewoon een van de beste spitsen ter wereld te worden.. Niet te geloven.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb trouwens een nieuwe huisgenote. 18, blond, studeert communicatie. Dan weet je het al.
pfff., god wat lekker !!Feyenoord Rotterdam![]()
"zo heb je toch je invloed"
"ja bedankt kees"picsquote:Op zondag 15 december 2013 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heb trouwens een nieuwe huisgenote. 18, blond, studeert communicatie. Dan weet je het al.
pfff., god wat lekker !!
quote:Op zondag 15 december 2013 18:54 schreef GekkeGerrit- het volgende:
pfff., god wat lekker !!![]()
![]()
Ik zal zo vragen of ze even wil poseren om op een forum gezet te worden vol vunzige zolderkamerfapperts.quote:Op zondag 15 december 2013 18:56 schreef Lindgren. het volgende:
"zo heb je toch je invloed"
"ja bedankt kees"
[..]
pics [ afbeelding ]
Feyenoord Rotterdam![]()
Goede silver if's de laatste tijd zegvan aanholt, montero, arabi en deze week misschien depay, coleman en mujangi
![]()
![]()
Fijn dat je ons over 1 kam scheert.quote:Op zondag 15 december 2013 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zal zo vragen of ze even wil poseren om op een forum gezet te worden vol vunzige zolderkamerfapperts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, kijken in de response van de server net nadat je een pakje geopend hebt.quote:Op zondag 15 december 2013 19:50 schreef esox83 het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel packs je al geopend hebt?
Op een simpele manier : nee![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 20:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
r-r-r-r-r REEEPOST.
kijk een paar post boven je
hahahatwitter:SuleyOzturk twitterde op zondag 15-12-2013 om 18:59:35Ryan Donk geeft verdedigen in Turkije een hele nieuwe dimensie: http://t.co/LMxzqZihkn reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Hoe ziet het plaatje eruit?quote:Op zondag 15 december 2013 20:00 schreef rumiii het volgende:
Met welke opstelling (in FIFA 13) kun je het beste catenaccio realiseren?
Hierbij doel ik dus op een laatste man/libero/sweeper
[ afbeelding ][ afbeelding ]
5221 of 532 misschien? Zijn niet echt geliefde formaties hier
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
avond,
nog wat gemist hier afgelopen weekend![]()
Veel HH enzo prijzen van de IF lekker gedropped?
zoooo dood hier zeg
[ Bericht 12% gewijzigd door FCsuarez op 15-12-2013 21:08:48 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dat begint pas over een half uur skklquote:Op zondag 15 december 2013 21:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
Studio voetbal nog niet op uitzending gemist![]()
Bedoelde studio sportquote:Op zondag 15 december 2013 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat begint pas over een half uur skkl
Edit: die staat er wel op![]()
iemand al een IF van aanholt of Montero op kunnen pikken voor een leuk prijsje
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja had if aanholt voor 5kquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al een IF van aanholt of Montero op kunnen pikken voor een leuk prijsjeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
nicequote:![]()
nu serieus. ik weet dat je in een blije stemming bent door psv maar even serieus nu.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik had woensdagavond if montero voor 200k, niet bijzonder maar ik verkocht hem vanmiddag wel met winstquote:Op zondag 15 december 2013 21:49 schreef FCsuarez het volgende:
iemand al een IF van aanholt of Montero op kunnen pikken voor een leuk prijsje![]()
![]()
Hahaha ik word niet erg emotioneel beïnvloedt door PSVquote:Op zondag 15 december 2013 21:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nice![]()
nu serieus. ik weet dat je in een blije stemming bent door psv maar even serieus nu.
Maar nee, traden staat bij mij echt op een laag pitje.
Ik ben wel blij dat we wonnen vandaag met voetbal. Ik had een paar zieke reddingen (wel mijn vinger gekneusd..) en we scoorden de 4-3 in de laatste seconden. De tegenstander was al de hele wedstrijd aan het zeiken op de scheids en daardoor gaf hij geen penalty's aan hun, toen ze heel erg makkelijk naar de grond gingen. Toen op het laatst kwam ik uit mijn goal om de bal achter te laten lopen, maar een aanvaller van hun ging ook voor die bal. Ik gaf hem een kk harde schouderduw en hij vloog een meter door de lucht ofzo. Weer gingen ze zeiken om een pingel en toen had de scheids er genoeg van en floot hij af, terwijl er nog een minuut of 2 op de klok stond
Als iemand me kan helpen wat playstation coins te slijten voor 10e/100k kan je een leuke bonus tegemoet zien. HINTHINTDM![]()
Wij hadden vandaag echt de treurigste wedstrijd van het seizoen. Scheidsrechter was zo partijdig als de pest. Floot voor allemaal rare dingen waardoor we geïrriteerd raakten. We stonden met 4-2 voor waarna hij een speler van ons een gele kaart geeft om een lichte schouderduw waardoor hij er 10 minuten uit moest.quote:Op zondag 15 december 2013 22:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hahaha ik word niet erg emotioneel beïnvloedt door PSV
Maar nee, traden staat bij mij echt op een laag pitje.
Ik ben wel blij dat we wonnen vandaag met voetbal. Ik had een paar zieke reddingen (wel mijn vinger gekneusd..) en we scoorden de 4-3 in de laatste seconden. De tegenstander was al de hele wedstrijd aan het zeiken op de scheids en daardoor gaf hij geen penalty's aan hun, toen ze heel erg makkelijk naar de grond gingen. Toen op het laatst kwam ik uit mijn goal om de bal achter te laten lopen, maar een aanvaller van hun ging ook voor die bal. Ik gaf hem een kk harde schouderduw en hij vloog een meter door de lucht ofzo. Weer gingen ze zeiken om een pingel en toen had de scheids er genoeg van en floot hij af, terwijl er nog een minuut of 2 op de klok stond
Pas na 15 minuten liet hij hem weer er in komen. Ondertussen was de wedstrijd al lang afgelopen en maakte de tegenstander 4-4. Toen gaf hij onze cb en keeper een rode kaart omdat ze commentaar hadden, waarna we van het veld zijn gestapt.
Toen kwam de trainer van de tegenpartij en zei dat ze de bal in de ploeg bleven houden totdat hij affloot![]()
![]()
Zo sneu is datquote:Op zondag 15 december 2013 22:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wij hadden vandaag echt de treurigste wedstrijd van het seizoen. Scheidsrechter was zo partijdig als de pest. Floot voor allemaal rare dingen waardoor we geïrriteerd raakten. We stonden met 4-2 voor waarna hij een speler van ons een gele kaart geeft om een lichte schouderduw waardoor hij er 10 minuten uit moest.
Pas na 15 minuten liet hij hem weer er in komen. Ondertussen was de wedstrijd al lang afgelopen en maakte de tegenstander 4-4. Toen gaf hij onze cb en keeper een rode kaart omdat ze commentaar hadden, waarna we van het veld zijn gestapt.
Toen kwam de trainer van de tegenpartij en zei dat ze de bal in de ploeg bleven houden totdat hij affloot
ik hoop dat het komt omdat zoveel mensen fifa 14 slecht vindenquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die heb ik even gemistquote:Op zondag 15 december 2013 22:48 schreef Confetti het volgende:
Sinds de FOK!-autobuyer hier uitgedeeld werd is het ook niet leuk meer. Iedereen is al binnen.
of omdat ik niet kan spelenquote:Op zondag 15 december 2013 22:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik hoop dat het komt omdat zoveel mensen fifa 14 slecht vindenAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Tevez is wel wat minder intens lelijk zo met een baard.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
bohhh die kool van Rossi
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhh Suarezje
Had ook 0-10 kunnen zijn joh ;oAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
dacht bijna weer dat ik motd gemist hadquote:Op zondag 15 december 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
bohhhh Suarezje
Had ook 0-10 kunnen zijn joh ;o
haha ja zat ff op fox te kijkenquote:Op zondag 15 december 2013 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht bijna weer dat ik motd gemist had
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die spits van Crystal Palace scoort wel chamakkelijk de laatste tijd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is die freeze glitch nou al gemaakt of niet? Er moet toch iemand op xbox zijn die het heeft getest na de patch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit.quote:Op zondag 15 december 2013 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dacht bijna weer dat ik motd gemist hadIk zapte meteen naar 601.
Ik had vanmiddag een freeze. Hoe het kwam, weet ik niet, maar ik stond voor en hij liep vast. Geluid bleef wel doorgaan (gejuich publiek zegmaar), maar beeld stond stil. Na kk lang wachten gedashboard en ik had een DNFquote:Op zondag 15 december 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
Is die freeze glitch nou al gemaakt of niet? Er moet toch iemand op xbox zijn die het heeft getest na de patch?
zelfde jaquote:weet nu in ieder geval weer wat over het weer in engeland
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand een team met Pelle als spits en snelle, behendige flanken? Heb Pelle nu geprobeerd in m'n elftal met Schurrle en Jesus Navas. Speelt lekker, maar die teamgeest he..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
We moeten nieuwe mensen recruteren of Dreetje laten unbannen.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 16 december 2013 08:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jij maakt de maandagochtend in een klap goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben voor dat laatstequote:Op maandag 16 december 2013 08:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
We moeten nieuwe mensen recruteren of Dreetje laten unbannen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik moest even de harde werkers een moraalboost geven.quote:Op maandag 16 december 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij maakt de maandagochtend in een klap goedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dreetje maakte de topics toch wel levendig.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dat geldt dan dubbelop voor mij, want een weekje op vakantie geweest. Ik zag het even allemaal niet meer zittenquote:Op maandag 16 december 2013 08:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik moest even de harde werkers een moraalboost geven.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En hij was grappig, en had soms inhoudelijk best wel een punt. Eeuwig zonde dat hij gemuilkorfd isquote:Op maandag 16 december 2013 08:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dreetje maakte de topics toch wel levendig.
NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: