Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Ik heb de Live dubbelaar, wat een fantastische muziek.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness." -Mark Steyn
ik heb van iemand al hun albums gekregen en sindsdien benk echt verliefd op ze maar heeft ook iemand DVD live at Donington? ik wel zo gaaf. nou moet ik ze nog alleen een keer zien maar ja niet op et arrow rock festival
Volgens AMG hebben de volgende bands iig een cover van Back in Black uitgebracht:
Reyo Bikkin Butchers Phil Collen Damnation of Chaos Dementia EZ Pour Spout Hayseed Dixie Living Colour Recliners Sheep on Drugs Thunderbolt Joe Lynn Turner Whole Lotta Rosies
CPR staat niet bij of het een cover is
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way Elk jaar Towel Day!(2)](3) Dommage arachide-fromage
Op zaterdag 24 april 2004 13:59 schreef DuranK het volgende: er is laatst zo'n heel erge kutversie van thunderstruck gemaakt slaat gwoon helemaal nergens meer op
toevallig sprung monkey?
I'm a fokker! can't you see, do u wanna fok! all night with me.. ^_^
Op maandag 12 april 2004 14:00 schreef Seborik het volgende: Die remasters zijn echt een verbetering op de oude cd's!
Ik denk dat ik ze allemaal ga halen en dan m'n oude AC/DC cd's verkoop. Naast het vette geluid zijn het ook nog eens mooie digipacks, met gave boekjes.