Lekker, keep us posted zou ik zeggen. Denk overigens dat ze wel meer festivals volgend jaar aan doen. Meestal gebeurt dat toch wel met een Europa tour.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 16:22 schreef horned_reaper het volgende:
Grote kans dat AC/DC komende zomer samen met Metallica en Blind Guardian op het Wacken Open Air festival staat.
De organisatie had al iets laten doorschemeren over deze 3 namen.
Het blaast me nog niet weg. Maar ik heb alle hoop.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 08:23 schreef Tokus het volgende:
De nieuwe single Rock 'n' Roll Train staat online op AC/DC's MySpace pagina!
http://www.myspace.com/acdc
Zou mooi zijn, daar heb ik ze indertijd ook al gezien met Metallica en Queensryche.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:19 schreef Perceptor het volgende:
Ik ben erg benieuwd waar de tour langs zal komen. Heb al erg vage geruchten over het Goffert gehoord.
En de Black Crowes? Of heb ik een ander concert voor me?quote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, daar heb ik ze indertijd ook al gezien met Metallica en Queensryche.
Die ookquote:Op maandag 1 september 2008 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
En de Black Crowes? Of heb ik een ander concert voor me?
QFT!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:39 schreef Neontetra het volgende: beste nummer Riff Raff
Vet.quote:Op zondag 21 september 2008 16:19 schreef 68Chevelle het volgende:
2de nummer ook gevonden
Cd heb ik alvast in pre-order
Tourdata van Noord-amerika zijn alvast bekend
De beer is los
quote:Op maandag 16 juni 2008 19:15 schreef Under_Score het volgende:
ik meende dat er nog wel wat filmpjes met evans op youtube rondzwerven. maar pin me er niet op vast.
Ze komen gewoon naar Nederland!!!..... anders zal ik eens wat van al mijn Marokkaanse vrienden om zijn huis laten postenquote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef SperZii het volgende:
Rock n Roll Train begint steeds beter te klinken, naarmate ik het meer luister! Beginriffje blijft lekker hangen, hopen dat de rest van het album ook op z'n AC/DC's klinkt.. War Machine vind ik trouwens matig.
Wie hoopt er nog meer met mij mee dat ze naar Nederland komen tijdens het wereldtournee? Angus woont natuurlijk in Nederland!
Ja, ze komen.quote:Op maandag 22 september 2008 21:07 schreef SperZii het volgende:
Wie hoopt er nog meer met mij mee dat ze naar Nederland komen tijdens het wereldtournee?
wanneer dan? en waar? wanneer dan? en waar? etc.quote:
dat dus...quote:Op maandag 22 september 2008 23:40 schreef BOKA het volgende:
[..]
wanneer dan? en waar? wanneer dan? en waar? etc.
Ik vond Stiff Upper Lip best een sterk album!quote:Op maandag 22 september 2008 21:37 schreef emokid het volgende:
War Machine zuigt. Stiekem wordt dit een nieuwe Stiff Upper Lip, al hoop ik van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |