Ik weet niet of er later nog data worden toegevoegd. Maar Nederland staat er niet tussen. Ik heb in ieder geval maar alvast kaartjes voor Oberhausen besteld.quote:18 Feb 2009 Oslo NO Telenor Arena
20 Feb 2009 Stockholm SE The Globe
05 Mar 2009 Leipzig DE Halle 1
07 Mar 2009 Dusseldorf DE ISS Dome
09 Mar 2009 Oberhausen DE KoPi Arena
11 Mar 2009 Bremen DE AWD Dome
15 Mar 2009 Dortmund DE Westfallenhalle
17 Mar 2009 Prague CZ O2 Arena
19 Mar 2009 Milan IT Datch Forum
23 Mar 2009 Budapest HU Papp László Budapest Sportarena
25 Mar 2009 Frankfurt DE Festhalle
27 Mar 2009 Munich DE Olympiahalle
De hoogstaande intelligentie spat van je reactie afquote:Op zondag 12 oktober 2008 17:25 schreef 300 het volgende:
AC/DC vindt ik wel goed, ze hebben wel goeie muziek.
Maakt mij niks uit, ik ga toch.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:47 schreef MASD het volgende:
Hoeveel zullen de kaartjes ongeveer kosten?
Yep, zeker voor de mensen in het Oosten van het land, zoals ik. Ben ook al eens naar Tool in Dusseldorf geweest, da's makkelijker dan in de HMH of Ahoyquote:Op zondag 12 oktober 2008 16:12 schreef MrFl0ppY het volgende:
Dusseldorf of oberhausen is anders ook goed te doen.
omg, waar kan je die kaartjes halen dan?quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:38 schreef feedmyfear het volgende:
Het concert in Düsseldorf is al uitverkocht!
Nu heb ik zelden een goed woord over voor Ahoy, maar voor AC/DC ga ik wel die kant opquote:Op maandag 13 oktober 2008 09:01 schreef BroesWillems het volgende:
13 maart Ahoy rotterdam! [ afbeelding ]
Waar heb je dit vandaan?quote:Op maandag 13 oktober 2008 09:01 schreef BroesWillems het volgende:
13 maart Ahoy rotterdam! [ afbeelding ]
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1532quote:Om zwarthandel te voorkomen is het alléén mogelijk online kaarten te bestellen via www.livenation.nl/acdc. Let op: maximaal twee kaarten per persoon per transactie. Start kaartverkoop zaterdag 18 oktober om 10.00 uur.
Om online kaarten te kunnen bestellen dien je in het bezit te zijn van een Ticketmaster- account. Het is raadzaam vóór de start van de voorverkoop je te registreren bij Ticketmaster. Meld je alvast gratis aan op www.ticketmaster.nl.
Mijn dank is groot... aanstaande vrijdag niet al te veel zuipen dus....quote:Op maandag 13 oktober 2008 11:28 schreef Houtworm het volgende:
Slaapzak niet nodig, wel geduld en internet:
[..]
http://www.mojo.nl/agenda/evenement.asp?pid=1532
Aha, goed plan. Ik ga ook even mijn kansen spreidenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:21 schreef tarzan1 het volgende:
Op 1 maart staan ze ook in het Sportpaleis in Antwerpen. Eerst daar kaarten voor proberen te bemachtigen. Lukt dat niet, dan wordt het Ahoy!
En als dat ook niet lukt.....
http://www.damusic.be/nieuws/2856
Nee, niks voor jouquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ken AC/DC niet zijn ze bekent?
Blijkbaar bekender dan interpunctie en grammaticaquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:39 schreef Silver_Shark het volgende:
ik ken AC/DC niet zijn ze bekent?
Spreid je kansen door ook Antwerpen te proberen. Woon zelf in Brabant dus voor mij maakt het niet veel uit, Antwerpen of Rotterdam. Bovendien wil ik graag een stukje extra rijden voor AC/DC. Moet die gasten gewoon zien. Woensdag om 8u gaat de kaartverkoop voor Antwerpen van start op www.proximusgoformusic.be.quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:58 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel zullen de kaarten voor ahoy kosten?
Zal wel in 5min uitverkocht zijn, ik moet ze echt een keer live zien!
Dankje.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:23 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Spreid je kansen door ook Antwerpen te proberen. Woon zelf in Brabant dus voor mij maakt het niet veel uit, Antwerpen of Rotterdam. Bovendien wil ik graag een stukje extra rijden voor AC/DC. Moet die gasten gewoon zien. Woensdag om 8u gaat de kaartverkoop voor Antwerpen van start op www.proximusgoformusic.be.
Denk niet te lang na, want die gaan morgen ochtend om 8 uur in de verkoop.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:15 schreef Sanne het volgende:
Ik ben nu al zenuwachtig voor zaterdag.
Ik heb meer vertrouwen in een nacht te liggen blauwbekken in de rij voor het postkantoor dan online bestellen.
Keep my fingers crossed, en ga eens goed nadenken over Antwerpen.
Het is inderdaad heel jammer dat het niet ná Rotterdam begint.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:31 schreef tarzan1 het volgende:
[..]
Denk niet te lang na, want die gaan morgen ochtend om 8 uur in de verkoop.
Ja echt slecht dat die site er nu al uit ligt! Zal leuk worden morgenochtend !quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:42 schreef Sanne het volgende:
De Belgische website ligt er nu trouwens totaal uit.
Ik dacht ik vraag vast een login aan voor de zekerheid, maar dat gaat ff niet lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |