Beetje arrogant, wel. Jezelf Fotokoning noemen terwijl je er blijkbaar de ballen verstand van hebt.quote:Op zondag 15 december 2013 12:27 schreef ATuin-hek het volgende:
Ietwat ambitieuse username, denk je ook niet?
Het niet te duur sluit de rest ook wel zo'n beetje uit. Wat voorbeelden lijkt mij ook een goed begin ja, om ook te beoordelen hoe beginnend het is, en of het meer nut heeft om eerst al de knopjes van de camera te leren kennenquote:Op zondag 15 december 2013 13:01 schreef Erasmo het volgende:
Een grote zoomrange en scherpte zijn contradictio in terminis. Laat eens wat van je werk zien dan kunnen we hier meer een indruk krijgen hoe je werkt.
De nifty fifty is een goede lens die niet duur is.quote:Op zondag 15 december 2013 13:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het niet te duur sluit de rest ook wel zo'n beetje uit. Wat voorbeelden lijkt mij ook een goed begin ja, om ook te beoordelen hoe beginnend het is, en of het meer nut heeft om eerst al de knopjes van de camera te leren kennen
en echt een lekker zoomlensje.quote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De nifty fifty is een goede lens die niet duur is.
Dat sluit de zoomrange toch wel ietwat uit hequote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
De nifty fifty is een goede lens die niet duur is.
Op welk gebied?quote:Op zondag 15 december 2013 12:08 schreef Fotokoning het volgende:
Hallo,
Ik heb een Nikon D3200 en ik ben beginnend persfotograaf.
quote:
Heb zelf ook de 70-300 en is een leuke lens maar de manier waarop TS zich profileert, nodigt niet uit tot serieuze reacties.quote:Op zondag 15 december 2013 17:36 schreef Roadtrip het volgende:
[..]![]()
Ik ben zelf een fan van de 70 300 mm vr2.
Maar TS kan beter zijn voeten gebruiken als zoom. En zijn huidige gear tot het limiet pushen om te leren fotograferen.
Als je niet serieus reageert zal ik je moeten rapporteren aan het uitstekende moderatieteam.quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb zelf ook de 70-300 en is een leuke lens maar de manier waarop TS zich profileert, nodigt niet uit tot serieuze reacties.
Reactie is wel serieus maar of TS er iets aan heeft is een andere vraag.quote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Als je niet serieus reageert zal ik je moeten rapporteren aan het uitstekende moderatieteam.
We weten niet waarom hij voor deze naam gekozen heeft. Misschien heeft hij iets meegemaakt dat hem blijvend beschadigd heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 17:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Reactie is wel serieus maar of TS er iets aan heeft is een andere vraag.
Om eerlijk te zijn vind ik de 70-300mm vrij bagger. Hij heeft een kleine diafragma en is op 300mm gewoon totaal niet scherp.quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb zelf ook de 70-300 en is een leuke lens maar de manier waarop TS zich profileert, nodigt niet uit tot serieuze reacties.
quote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Als je niet serieus reageert zal ik je moeten rapporteren aan het uitstekende moderatieteam.
Een persjournalist heeft een 24-70 en 70-200 fullframe en het liefst 2 bodys zodat je geen lens hoeft te wisselenquote:Op zondag 15 december 2013 12:08 schreef Fotokoning het volgende:
Hallo,
Ik heb een Nikon D3200 en ik ben beginnend persfotograaf. Ik heb nu een 18-55 lens. Ik wil graag een lens waarmee ik goed kan inzoomen en mooie scherpe foto's mee kan maken. Maar ik heb geen idee welke lens ik moet nemen. Het liefst ook niet te duur, zou iemand me wat tips kunnen geven?
Alvast bedankt
Fotokoning
Ik snap nooit waarom mensen zo geilen op die twee lenzen. Ik vind ze helemaal niet zo scherp, met name op f/2.8 valt het tegen vergeleken met de 135 f/2 en de 200 f/2.8 die ook nog een stuk goedkoper zijn.quote:Op maandag 16 december 2013 01:26 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Een persjournalist heeft een 24-70 en 70-200 fullframe en het liefst 2 bodys zodat je geen lens hoeft te wisselen
De 70-200 II passeert beide alternatieven in scherpte.quote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen zo geilen op die twee lenzen. Ik vind ze helemaal niet zo scherp, met name op f/2.8 valt het tegen vergeleken met de 135 f/2 en de 200 f/2.8 die ook nog een stuk goedkoper zijn.
Kan je met die 2 lenzen die jij opnoemt zoomen?quote:Op maandag 16 december 2013 10:06 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Ik snap nooit waarom mensen zo geilen op die twee lenzen. Ik vind ze helemaal niet zo scherp, met name op f/2.8 valt het tegen vergeleken met de 135 f/2 en de 200 f/2.8 die ook nog een stuk goedkoper zijn.
Jazeker, door je benen te gebruiken en jezelf te verplaatsenquote:Op maandag 16 december 2013 10:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kan je met die 2 lenzen die jij opnoemt zoomen?
Daarom dus
[Ken Rockwell's testquote:Op maandag 16 december 2013 10:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De 70-200 II passeert beide alternatieven in scherpte.
Dus TS, gewoon de duurste.
Dat is ook echt altijd een optiequote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Jazeker, door je benen te gebruiken en jezelf te verplaatsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |