SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Lijkt me sterk dat dat Ajax-beleid is, en lijkt me nog sterker dat Frank dat dan zou doen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien willen ze Kolbeinn nog even in de etalage zetten zodat hij verkocht kan worden in de winter.![]()
Er is een plan B & C voor de spits positiequote:Op zondag 15 december 2013 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat Ajax-beleid is, en lijkt me nog sterker dat Frank dat dan zou doen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Die gozer heeft toch 5 miljoen gekost. Zullen ze nog wel iets van terug willen zien.quote:Op zondag 15 december 2013 11:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat Ajax-beleid is, en lijkt me nog sterker dat Frank dat dan zou doen.
Eigenlijk hoop ik dat dit de reden is, want ik hoop niet dat Frank en het TH nog echt toekomst zien in onze IJslandse rugby speler.Oh.![]()
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.![]()
So surreal babyquote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Bij onze spits is het belangrijker dat hij een goed aanspeelpunt is en het hele team laat scoren.quote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.Oh.![]()
Wat maakt het uit wat 'ie gekost heeft? Gezonken kosten. En Frank trekt zich daar sowieso niets van aan, die zet miljoenenaankopen probleemloos jaren op de bank.quote:Op zondag 15 december 2013 11:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die gozer heeft toch 5 miljoen gekost. Zullen ze nog wel iets van terug willen zien.
Eigenlijk hoop ik dat dit de reden is, want ik hoop niet dat Frank en het TH nog echt toekomst zien in onze IJslandse rugby speler.
Mag hopen dat 'ie niet Enoh en Vermeer maar weer gaat opstellen om ze te kunnen verkopen.![]()
Finnbogason zou echt niet werken bij Ajax.quote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.![]()
Not sure if serious.quote:Op zondag 15 december 2013 11:58 schreef So_Surreal het volgende:
Ajax zou echt de Europa league winnen en fluitend kampioen worden als we een goalgetter zoals een Pelle of Finnbogason zouden hebben.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dan ziet hij het dus blijkbaar echt zitten in Kolbeinnquote:Op zondag 15 december 2013 12:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit wat 'ie gekost heeft? Gezonken kosten. En Frank trekt zich daar sowieso niets van aan, die zet miljoenenaankopen probleemloos jaren op de bank.
Mag hopen dat 'ie niet Enoh en Vermeer maar weer gaat opstellen om ze te kunnen verkopen.
Oh.![]()
Ik doel ook meer op het scorend vermogen van de spelers die ik noemde.quote:Op zondag 15 december 2013 12:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Finnbogason zou echt niet werken bij Ajax.
Als we dat nou hadden tegen bijvoorbeeld AC Milan.![]()
De grootste kracht van Ajax de laatste jaren is dat het niet van 1 iemand afhankelijk is om te scoren.quote:Op zondag 15 december 2013 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op het scorend vermogen van de spelers die ik noemde.
Als we dat nou hadden tegen bijvoorbeeld AC Milan.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Tja, dan moet je wel eerst in die positie komen natuurlijk. Tijdens de jaren van Suarez en Huntelaar (30+ goals) werden we ook geen kampioen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:06 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik doel ook meer op het scorend vermogen van de spelers die ik noemde.
Als we dat nou hadden tegen bijvoorbeeld AC Milan.![]()
Dat is waar, goed dat we niet van 1 iemand afhankelijk zijn zoals Feyenoord.quote:Op zondag 15 december 2013 12:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De grootste kracht van Ajax de laatste jaren is dat het niet van 1 iemand afhankelijk is om te scoren.![]()
Ach heren, straks schiet Siggy er 2 in, en dan lullen we weer nergens over
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik hoop het voor die jongen maar dat neemt niet weg dat Ajax zonder Sigthorsson veel sterker is.quote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
Ach heren, straks schiet Siggy er 2 in, en dan lullen we weer nergens overWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jawel, over het feit dat hij er dan straks weer instaat.quote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
Ach heren, straks schiet Siggy er 2 in, en dan lullen we weer nergens over![]()
![]()
Jij bent toch voor Barcelona, waar maak je je druk om.quote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
tja, je zou bijna denken dat ie zo ook gescout is. Hij schoot er bij AZ toevallig een 5 keer in tegen VVV.quote:Op zondag 15 december 2013 12:10 schreef FireFox1 het volgende:
Helaas wel, enigszins. Maar zou ook kunnen dat hij derde keus is, achter Siem en Bojan (en dat Bojan rust krijgt). Geen paniek!quote:Op zondag 15 december 2013 12:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ziet hij het dus blijkbaar echt zitten in Kolbeinn![]()
![]()
jij kan je beter druk maken om je ploegje.quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jij bent toch voor Barcelona, waar maak je je druk om.![]()
Ik niet.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Je ploegje heeft verloren van Ajax en in de competitie. Ik zou me behoorlijk zorgen maken.quote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
jij kan je beter druk maken om je ploegje.![]()
Ik niet.![]()
Maar Sigthorsson hoort 4e keuze te zijn. Zelfs nog achter Hoesen. En ik zie nog liever Fischer in de spits. Ergo, Sigthorsson hoort geen keuze te zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Helaas wel, enigszins. Maar zou ook kunnen dat hij derde keus is, achter Siem en Bojan (en dat Bojan rust krijgt). Geen paniek!Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ze hebben gisteren gewonnen.quote:Op zondag 15 december 2013 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je ploegje heeft verloren van Ajax en in de competitie. Ik zou me behoorlijk zorgen maken.
Net zoals Ajax vandaag gaat winnen, en PSV weer zal verliezen.
Mooi weekendje zo
Dat eerste vind ik ook ja.quote:Op zondag 15 december 2013 12:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar Sigthorsson hoort 4e keuze te zijn. Zelfs nog achter Hoesen. En ik zie nog liever Fischer in de spits. Ergo, Sigthorsson hoort geen keuze te zijn.
Ik vind het wel iets bizars dat terwijl Frank onmiskenbaar een absolute toptrainer is, wij het toch vaak massaal met hem oneens zijn. En dat we dan ook nog eens vaak gelijk krijgen(Cillessesen, Blind op het middenveld).
![]()
Van der Hoorn, Anita, Janssen, De Jongquote:Op zondag 15 december 2013 12:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik ook ja.
Ik vind het wel iets bizars dat terwijl Frank onmiskenbaar een absolute toptrainer is, wij het toch vaak massaal met hem oneens zijn. En dat we dan ook nog eens vaak gelijk krijgen(Cillessesen, Blind op het middenveld).
![]()
![]()
Blind speelt ook heel erg slecht.quote:Op zondag 15 december 2013 13:08 schreef Syntix het volgende:
Van Rhijn, Siggy en Andersende fuck zeg.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Mooie pass van Siggy
Maar ajax speelt slecht, alleen Veltman ruim voldoende vind ik"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Veel minder dan die drie. Die zijn echt dramatisch slecht. Blind speelt gewoon minder goed.quote:Op zondag 15 december 2013 13:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Blind speelt ook heel erg slecht.![]()
Niet met je eens. Blind heeft ook een veel te lage passzuiverheid. Normaal juist zijn wapen.quote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veel minder dan die drie. Die zijn echt dramatisch slecht. Blind speelt gewoon minder goed.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Yep, ballen van 5 meter van elkaar schieten ze nog naar de tegenstander. Moisander en Serero (+ Cillessen die nog weinig te doen heeft gehad) halen hun normale niveau, de rest er dik onder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gewoon erg slecht is niet minder goed hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veel minder dan die drie. Die zijn echt dramatisch slecht. Blind speelt gewoon minder goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nee slecht is het niet, dat was het begin van het seizoen. Dit is gewoon minder goed. Beetje positief blijven azijnzeiker.quote:Op zondag 15 december 2013 13:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gewoon erg slecht is niet minder goed hoor.![]()
Andersen sowieso wisselen, die lijkt erg onzeker en raakt geen knikker.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zou eerst Sigthorsson wisselen en dan kijken hoe Andersen rendeert bij wel een voetballende spits.quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Andersen sowieso wisselen, die lijkt erg onzeker en raakt geen knikker.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Overigens is de slechtste Ajacied die er in het veld rondloopt Lukoki. Moet ie nog maar even volhouden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Omg, dan juist niet wisselen.... Durft dan volgende wedstrijd zeker niks meer...quote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef Pedroso het volgende:
Andersen sowieso wisselen, die lijkt erg onzeker en raakt geen knikker.Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
Die wordt steeds slechter lijkt het wel. Had verwacht dat ie na zijn zware blessure vorig jaar een goede spits voor Ajax kon zijn maar helaas.quote:Op zondag 15 december 2013 13:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou eerst Sigthorsson wisselen en dan kijken hoe Andersen rendeert bij wel een voetballende spits.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik zou Anderson wisselen, en dan kijken of Siggy rendeert als hij wel een bruikbare bal ktijgt.quote:Op zondag 15 december 2013 13:13 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zou eerst Sigthorsson wisselen en dan kijken hoe Andersen rendeert bij wel een voetballende spits.
Siggy stond wel aan de basis van de goal."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
volgens LitmanenAFCA hadden we veel aan hem gehad in de wedstrijd tegen milanquote:Op zondag 15 december 2013 13:14 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is de slechtste Ajacied die er in het veld rondloopt Lukoki. Moet ie nog maar even volhouden.![]()
Overigens een klein excuus, het veld lijkt me erg stroperig. Bij ADO hebben ze volgens mij 20x beter kunstgras dan bij Cambuur.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Speelt inderdaad vrij goed, jammer dat ie dan zomaar een verkeerde bal geeft waar een gevaarlijke situatie uit kon voortkomen.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Sigthorsson kan er gewoon geen klote van. Andersen wil ik nog niet afserveren.quote:Op zondag 15 december 2013 13:15 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik zou Anderson wisselen, en dan kijken of Siggy rendeert als hij wel een bruikbare bal ktijgt.
Siggy stond wel aan de basis van de goal.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Denken ben je niet heel goed in he?quote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sightorsson heeft ook echt elk duel verloren ...ik denk dat zelfs Serero sterker is.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Denken ben je niet heel goed in he?![]()
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Sigthorsson kan er gewoon geen klote van. Andersen wil ik nog niet afserveren.![]()
Ja klopt. Wat voor krachttraining die heeft gedaan weet ik niet, wel weet ik dat hij aan dat lichaam geen ene fuck heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 13:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sightorsson heeft ook echt elk duel verloren ...ik denk dat zelfs Serero sterker is.![]()
Sigthorsson zorgt ervoor dat ik mijn ogen uit mijn schedel wil trekken.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik begrijp daar echt niks vanquote:Op zondag 15 december 2013 13:32 schreef Pedroso het volgende:
Ligeon en ingooien is geen goede combinatie.WTF hoe je zo kan ingooien.
![]()
gifje?quote:Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik begrijp daar echt niks vanWTF hoe je zo kan ingooien.
![]()
Met Andersen gaat het vanmiddag ook niet meer goedkomen. Zo snel mogelijk wisselen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gelukkig dat Cambuur er ook weinig van kan anders had je puntverlies geleden vandaag (wat overigens nog steeds kan).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Doe Andersen maar eruit en Siggy daarna ook, want die spelen niet best (al wint Sigthorsson nu wel wat duels).![]()
Zijn eerste duel gewonnen in de 55e minuutquote:Op zondag 15 december 2013 13:42 schreef Syntix het volgende:
(al wint Sigthorsson nu wel wat duels).![]()
![]()
Veld is inderdaadnerg slecht en stroperig, misschien expres gedaan door cambuur?quote:Op zondag 15 december 2013 13:18 schreef Pedroso het volgende:
Overigens een klein excuus, het veld lijkt me erg stroperig. Bij ADO hebben ze volgens mij 20x beter kunstgras dan bij Cambuur."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Toch maar even snel de 0-2 maken om aan alle onzekerheid een einde te maken. Anders zal je net zien dat je een heel lullige goal tegen krijgt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toch wel lekker dat Cillessen die tegenhield; had anders wel weer typisch geweest...Comfortably numb![]()
Volgende week Roda uit zal ook niet makkelijk worden. Als je daar ook nog punten verliest dan eindig je de eerste seizoenshelft toch wel in mineur.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die kan tenminste nog wat vuur er inbrengen, de rest lopen als makke lammetjes over het veld.quote:Op zondag 15 december 2013 14:06 schreef PowerLoungen het volgende:
En breng nog even die opa het veld inAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Opa loopt ook zoquote:Op zondag 15 december 2013 14:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Die kan tenminste nog wat vuur er inbrengen, de rest lopen als makke lammetjes over het veld.RED ONS HENNIEGOD![]()
speelt de hele wedstrijd al slecht inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Die Bojan, dat is toch eigenlijk een behoorlijk matige voetballer?![]()
Is dit het livetopic dan?quote:Op zondag 15 december 2013 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
speelt de hele wedstrijd al slecht inderdaad![]()
Rode kaart was vol in beeld Leo, wel opletten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
YessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Onterecht, maar mag ook wel een keer, zo vaak onterecht punten verloren"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Dit zijn heel lekkere overwinningen ondanks het dramatische spel. Wat zullen ze balen in Rotterdam, Arnhem en Enschede.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij de allerslechtste commentator.quote:Op zondag 15 december 2013 14:14 schreef Pedroso het volgende:
Rode kaart was vol in beeld Leo, wel opletten."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 15-12-2013 om 14:13:18Kolbeinn Sigthorsson bij #camaja: 0 schoten, 0 dribbels, 0 kansen gecreëerd, 0 goede voorzetten. 16 keer balverlies. Wissel. reageer retweet
![]()
Gestolen 2 punten, maar dat boeit me nu echt niet
Neem jezelf niet te serieus, dat doen anderen ook niet bij jou......![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef TheArt het volgende:
twitter:Catenaccio twitterde op zondag 15-12-2013 om 14:13:18Kolbeinn Sigthorsson bij #camaja: 0 schoten, 0 dribbels, 0 kansen gecreëerd, 0 goede voorzetten. 16 keer balverlies. Wissel. reageer retweet
![]()
![]()
Smoofiequote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef TheArt het volgende:
![]()
Godver wat een slechte wedstrijd, volledig over jezelf afgeroepen door te starten met Sightorsson en Andersen![]()
Siggygodquote:Op zondag 15 december 2013 14:18 schreef TheArt het volgende:
![]()
Lekker balken vasthouden enz![]()
Pfff, dat was niet best zeg
Maar slechte wedstrijd toch gewonnen bij n kleine club die er vol op ging. Dat zijn de belangrijkste punten om te pakken.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
balken vasthouden ja, houthakker, meer zijn dingquote:Op zondag 15 december 2013 14:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Siggygod![]()
Lekker balken vasthouden enz![]()
![]()
Theo Reitsmaquote:Op zondag 15 december 2013 14:17 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij de allerslechtste commentator.![]()
![]()
Die Ritzamaier heeft wel alles in zich om een succesvolle PSV'er te worden overigens. Smerige overtredingen, theater en veel schwalbes.![]()
En een eng hoofdquote:Op zondag 15 december 2013 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Ritzamaier heeft wel alles in zich om een succesvolle PSV'er te worden overigens. Smerige overtredingen, theater en veel schwalbes.![]()
![]()
Vergeet niet dat die ook geen bal kan rakenquote:Op zondag 15 december 2013 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
En toch winnenquote:
idd.quote:Op zondag 15 december 2013 14:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die Ritzamaier heeft wel alles in zich om een succesvolle PSV'er te worden overigens. Smerige overtredingen, theater en veel schwalbes.
Ajax![]()
![]()
![]()
Mocht wel weer nsquote:![]()
Vitesse en Twente zijn veel vaker lucky dit seizoen
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Vitesse niet, Twente wel.quote:Op zondag 15 december 2013 14:23 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Mocht wel weer ns![]()
Vitesse en Twente zijn veel vaker lucky dit seizoenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Na net cl, 12:30 wedstrijd, gelukkig gewonnenquote:Op zondag 15 december 2013 14:21 schreef Gwunnik het volgende:
Pfff, dat was niet best zeg
Maar slechte wedstrijd toch gewonnen bij n kleine club die er vol op ging. Dat zijn de belangrijkste punten om te pakken.
hhhhh![]()
Klaassenquote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3 puntjes binnen jongens
[ afbeelding ]
het is feest![]()
![]()
Nja, Vitesse speelt erg goed voetbal, dat is waar... bedoel meer dat Vitesse heel erg vaak pas net op tijd de winnende maakt. Scoren weet niet hoe vaak in de blessuretijd.quote:-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Held.quote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
3 puntjes binnen jongens
[ afbeelding ]
het is feestWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is ook een kwaliteitquote:Op zondag 15 december 2013 14:25 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Nja, Vitesse speelt erg goed voetbal, dat is waar... bedoel meer dat Vitesse heel erg vaak pas net op tijd de winnende maakt. Scoren weet niet hoe vaak in de blessuretijd.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |