Ja, nooit meer van m'n leven. Wasstraat ftw, maar die is dicht op zondag volgens mij.quote:
Sommigen gaan rond 10 uur toch open? Of is dat te laat?quote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, nooit meer van m'n leven. Wasstraat ftw, maar die is dicht op zondag volgens mij.
like.... ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
De meet is minder dan 10min rijden en begint om 13u. Zie net dat die om 11u open gaat.quote:Op zondag 15 december 2013 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommigen gaan rond 10 uur toch open? Of is dat te laat?
quote:
haha dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 15 december 2013 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]Je vind het wel lekker, misschien weet je het nog niet, maar daar kom je achter
Gewoon genietenquote:Op zondag 15 december 2013 00:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha dat zeg ik ook nietmaar moet dan dan in de TT ??
haha ag... nvm
Mag ik er dan wel bij liggen?quote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lig schoon en fruitig in bed.
Voor mij hoeft er niemand tussen eigenlijk
pfff je weet niet wat je mistquote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon een vrouw op dit moment. Alleen
quote:Op zondag 15 december 2013 00:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
like.... ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of wel... maar misschien is er nog een plekje aan het voeteneind?quote:
hmm jij bent tenminste liefquote:Op zondag 15 december 2013 00:33 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
of wel... maar misschien is er nog een plekje aan het voeteneind?
IK begin gewoon met die benen masseren en werk mezelf dan gewoon naar boven johquote:Op zondag 15 december 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze wil je aan het voeteneind schoppen en jij vind dat lief?
quote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zal in jouw geval niet veel zijn?
stel je aan zegquote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens kijken hoe vaak ik vannacht badend van het zweet wakker wordt van de enge nachtmerries voor morgen![]()
Get lostquote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat gaat Uiltje je binnenkort wel vertellen
ja ho.. zo werkt het nietquote:Op zondag 15 december 2013 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
IK begin gewoon met die benen masseren en werk mezelf dan gewoon naar boven joh
Jammerquote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon een vrouw op dit moment. Alleen
Dan klaag je niet hoorquote:
Is ze zo lekker dat ik dan ga verdwalen ja?quote:
Nee ikquote:Op zondag 15 december 2013 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is ze zo lekker dat ik dan ga verdwalen ja?
in dat geval is de hondenbench nog wel vrijquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 00:40 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
in dat geval is de hondenbench nog wel vrij
quote:Op zondag 15 december 2013 00:40 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
in dat geval is de hondenbench nog wel vrij
het hondje past dan wel aan het voeteneinde toch? zij blijft wel lief op dr plek liggen.. houden wij de voetjes warmquote:
Snap ik wel jaquote:
Ik hou jou wel warmquote:Op zondag 15 december 2013 00:42 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
het hondje past dan wel aan het voeteneinde toch? zij blijft wel lief op dr plek liggen.. houden wij de voetjes warm
quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zo gaat dat.... Helaas![]()
Ik ben een faalhaas
We kunnen beter vragen, hoe gaat het met jou.quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Minions!
Hoe gaat het met iedereen?
Prima ! Hoe gaat het met je thee?quote:Op zondag 15 december 2013 00:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Minions!
Hoe gaat het met iedereen?
Ik heb dus geen flauw ideequote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
stel je aan zeg
Ik zou het overigens tof vinden als gvse haar huis als een paddestoel versierd zou hebben ofzo
gewoon nog 1tje joh.. is nu toch al laatquote:Op zondag 15 december 2013 00:48 schreef PeuRac het volgende:
Ik twijfel, nog een aflevering kijken van een serie, of naar bed gaan...
Ja, toch wel he.quote:Op zondag 15 december 2013 00:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
gewoon nog 1tje joh.. is nu toch al laat
Enjoyquote:
Het zal vast erger zijnquote:Op zondag 15 december 2013 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb dus geen flauw idee![]()
Het is ook niet zo dat ik serieus bang ben ofzo hoor
quote:Op zondag 15 december 2013 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk hoor beloven om morgenochtend te gaan sporten...
Over 8uur gaat mn wekker weer.
[..]
Enjoy
[..]
Het zal vast erger zijn
haha slimquote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Peu tapt tv/internet af van zn buurvrouw.
quote:
Geen tv, alleen internet. Maar krijg binnenkort mn eigen.quote:Op zondag 15 december 2013 00:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Peu tapt tv/internet af van zn buurvrouw.
Het zou me weinig verbazen..quote:Op zondag 15 december 2013 00:51 schreef S95Sedan het volgende:
Leuk hoor beloven om morgenochtend te gaan sporten...
Over 8uur gaat mn wekker weer.
[..]
Enjoy
[..]
Het zal vast erger zijn
Succes hequote:Op zondag 15 december 2013 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee over 8uur
Over 7uur is het 8uur en hij gaat om 9uur.
ik heb geen idee waar het om gaat.. maar dit maakt me wel nieuwschierigquote:
Dus?quote:Op zondag 15 december 2013 00:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet dat ik er tussen 13 en 14 uur ben he?
Het is nieuwsgierigquote:Op zondag 15 december 2013 00:55 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar het om gaat.. maar dit maakt me wel nieuwschierig
quote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha slimzo hebben ik een jaar geen internet gehad.. ook een poosje afgetapt van de buurman (met toestemming) alleen bleek die zijn rekeningen niet te betalen en werd het weer afgesloten
Sterktequote:
Uhu,komt goed hoorquote:
ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraaiquote:Op zondag 15 december 2013 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee over 8uur
Over 7uur is het 8uur en hij gaat om 9uur.
Ik wilde glasvezel, maar dat konden ze niet aanleggen, toen probeerde ik kabel, hetzelfde geintje en ondertussen mocht ik van de buufquote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha slimzo hebben ik een jaar geen internet gehad.. ook een poosje afgetapt van de buurman (met toestemming) alleen bleek die zijn rekeningen niet te betalen en werd het weer afgesloten
Lekker hoorquote:Op zondag 15 december 2013 00:56 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai(of 2x)
Trustenquote:Op zondag 15 december 2013 00:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een poging doen om te gaan slapen.![]()
slaap lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 00:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga een poging doen om te gaan slapen.![]()
aah ok.. toch het fijnste als je alles van jezelf hebt iddquote:Op zondag 15 december 2013 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde glasvezel, maar dat konden ze niet aanleggen, toen probeerde ik kabel, hetzelfde geintje en ondertussen mocht ik van de buufhaar internet gebruiken. Maar het werd een beetje teveel vond ik zelf (na een jaar). Ik heb nu de 2e aansluiting van mn huisbaas. En die neem ik over, dan zit de tv er ook bij
Hehe, ik ook. Ga er niet voor 10u uit morgen. Dan rustig eten, ff auto wassen (hoewel ik me net bedenk dat ik door het bos moet naar die meeting, dus zoveel nut heeft dat ook weer niet) en dan naar de meeting.quote:Op zondag 15 december 2013 00:56 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai(of 2x)
Het scheelt wel 600 euro per jaar als je niks hebtquote:Op zondag 15 december 2013 00:58 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
aah ok.. toch het fijnste als je alles van jezelf hebt idd
ja misschien wel.. maar tochquote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het scheelt wel 600 euro per jaar als je niks hebt
Ik ben liever bereikbaar dan afhankelijk van mn buren.quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het scheelt wel 600 euro per jaar als je niks hebt
Ik post het vast hier wel wat het nou uiteindelijk wasquote:Op zondag 15 december 2013 00:55 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar het om gaat.. maar dit maakt me wel nieuwschierig
De enige reden dat ik het nu doe is omdat ik anders zonder internet zitquote:
ik heb zo'n idee dat als jij het leuk vond dat je het zelf post en dat als het een vernedering wordt dat het vóór je wordt gepost door de 2 dames in kwestie?quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik post het vast hier wel wat het nou uiteindelijk was
Of niet. Ligt eraan natuurlijk
Kan goed met d'r, dus dat voelt totaal niet zo. En een telefoonnumer wil ik toch niet.quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ben liever bereikbaar dan afhankelijk van mn buren.
Goed inzicht is goedquote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik heb zo'n idee dat als jij het leuk vond dat je het zelf post en dat als het een vernedering wordt dat het vóór je wordt gepost door de 2 dames in kwestie?
Het zal er niet veel naast liggen waarschijnlijk jaquote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik heb zo'n idee dat als jij het leuk vond dat je het zelf post en dat als het een vernedering wordt dat het vóór je wordt gepost door de 2 dames in kwestie?
Nouja, ik hou er niet van afhankelijk te zijn van anderen.quote:Op zondag 15 december 2013 01:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan goed met d'r, dus dat voelt totaal niet zo. En een telefoonnumer wil ik toch niet.
misschien welquote:
haha.. nou ik ben benieuwdquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 01:04 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
misschien wel
[..]
haha.. nou ik ben benieuwd
Beter dan je genaaid voelen door telecom bedrijvenquote:Op zondag 15 december 2013 01:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja, ik hou er niet van afhankelijk te zijn van anderen.
hihi goedzo.. weltrusten dan maarquote:
Leuk hoor...quote:
Mwa, dat valt ook wel meequote:Op zondag 15 december 2013 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter dan je genaaid voelen door telecom bedrijven
ach dat zal wel meevallen toch.. je kan het zo duur maken als je zelf wil.. en wij hebben hier nooit problemen met ziggoquote:Op zondag 15 december 2013 01:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter dan je genaaid voelen door telecom bedrijven
Het probleem hier is dat ik dus geen keuze heb, kon alleen kpn of XS4All kiezen, andere providers konden niet leverenquote:Op zondag 15 december 2013 01:08 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ach dat zal wel meevallen toch.. je kan het zo duur maken als je zelf wil.. en wij hebben hier nooit problemen met ziggovond het vervelender dat we afhankelijk waren van de buurman.. vooral toen hij stopte met de rekeningen betalen.. en dat besparen is wel leuk idd.. maar als je dat niet bewust doet geef je dat geld toch wel uit aan andere dingen.. auto's enzo
kpn valt ook wel mee toch?quote:Op zondag 15 december 2013 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het probleem hier is dat ik dus geen keuze heb, kon alleen kpn of XS4All kiezen, andere providers konden niet leveren
En dan denk je dat het enige probleem van in het centrum wonen het parkeren is
Ik wilde liever UPC, beter aanbod van snelheid en tv kanalen.quote:
hmm ok.. hier werd er getwijfeld tussen ziggo en kpn.. de mensen om ons heen hadden best wel vaak gedoe met upcquote:Op zondag 15 december 2013 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wilde liever UPC, beter aanbod van snelheid en tv kanalen.
Ik ben niet zo bang voor storingen of problemen, krijg meestal wat voordelen dankzij mijn werk.quote:Op zondag 15 december 2013 01:12 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
hmm ok.. hier werd er getwijfeld tussen ziggo en kpn.. de mensen om ons heen hadden best wel vaak gedoe met upcmaar ze hebben wel mooie aanbiedingen idd..
Oh, mijn geld staat op GvE hoor.quote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi dit.![]()
Morgen tussen 1300 en 1400 zullen jullie het wel lezen.
aah kijk.. dat scheeltquote:Op zondag 15 december 2013 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bang voor storingen of problemen, krijg meestal wat voordelen dankzij mijn werk.
ik hou het in de smiezen.. succes met de voorpretquote:Op zondag 15 december 2013 01:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Mooi dit.![]()
Morgen tussen 1300 en 1400 zullen jullie het wel lezen.
quote:Op zondag 15 december 2013 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, mijn geld staat op GvE hoor.
Maar niet te hard aanpakken he
De voorpret alleen al is geweldig.quote:Op zondag 15 december 2013 01:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik hou het in de smiezen.. succes met de voorpret
haha het hele organiseren is vaak stiekum ook wel het leukstequote:Op zondag 15 december 2013 01:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De voorpret alleen al is geweldig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
ik mag ook niksquote:Op zondag 15 december 2013 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh, mijn geld staat op GvE hoor.
Maar niet te hard aanpakken he
Ik ben eigenlijk onschuldig in dezen.quote:
Nee, lief doen jijquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk onschuldig in dezen.
Het was gvse haar plan. Ik ben maar een minion die helpt om het plan uit te voeren.
de minion waardoor het eigenlijk allemaal gestart isquote:Op zondag 15 december 2013 01:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk onschuldig in dezen.
Het was gvse haar plan. Ik ben maar een minion die helpt om het plan uit te voeren.
quote:Op zondag 15 december 2013 01:24 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha het hele organiseren is vaak stiekum ook wel het leuksteik hoop dat jullie een beetje de reactie zullen krijgen waar je op hoopt.. (denk ik)
Als je wilt dat wij de reactie krijgen waar we op hopen dan moet je inderdaad medelijden met hem hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op zondag 15 december 2013 01:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, lief doen jij
[..]
We horen het morgen wel.
En ja vast
dat klinkt niet bestquote:Op zondag 15 december 2013 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wilt dat wij de reactie krijgen waar we op hopen dan moet je inderdaad medelijden met hem hebben.
Lief doen dus anders geen 'quote:
Arme jongen.quote:Op zondag 15 december 2013 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je wilt dat wij de reactie krijgen waar we op hopen dan moet je inderdaad medelijden met hem hebben.
i dan krijg ik dat ergens anders welquote:Op zondag 15 december 2013 01:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Lief doen dus anders geen ''
[..]
Arme jongen.
Kutquote:Op zondag 15 december 2013 01:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
i dan krijg ik dat ergens anders wel
Yep.
twee tegen een half nog makkelijkerquote:Op zondag 15 december 2013 01:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut![]()
Twee tegen een is natuurlijk ook wel te makkelijk
Dat helemaal, dat red huppel zelfs nog welquote:Op zondag 15 december 2013 01:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
twee tegen een half nog makkelijker
Goed hoorquote:
Moguhquote:Op zondag 15 december 2013 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Je bent op tijd wakker
jazeker welquote:Op zondag 15 december 2013 08:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er wordt niet geneukt hier
Mogguh
quote:
Ik was al in slaap gevallenquote:Op zondag 15 december 2013 02:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoorNog niet moe alleen, terwijl ik er 'vandaag' vroeg uit wilde gaan.
Bij jou? Net klaar met werken zeker?
Ik zie nu zo'n klein meisje die stampvoetend op de grond staat....quote:Op zondag 15 december 2013 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nu al last van sekstekort![]()
Seks, ik wil hhheeeeetttt
Dor je toch iets niet goedquote:Op zondag 15 december 2013 10:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb nu al last van sekstekort![]()
Seks, ik wil hhheeeeetttt
Hoiquote:Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, laten we het over sekstekort hebben.
Nou, dan hou ik even mijn mond...quote:Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Nee gaan we niet doenquote:Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo voel ik me ookquote:Op zondag 15 december 2013 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n klein meisje die stampvoetend op de grond staat....
Geld verdienen is opzich wel goed. Moet ook wel. Maar nul tijd voor seks en geen uitzicht op seks krijgen voorlopigquote:
Tekort impliceert dat er nog sprake is van seks. Dat is bij jou drie maanden al niet meer het geval.quote:Op zondag 15 december 2013 10:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh crud.quote:Op zondag 15 december 2013 01:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm. You mean crap?quote:
2!quote:Op zondag 15 december 2013 11:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tekort impliceert dat er nog sprake is van seks. Dat is bij jou drie maanden al niet meer het geval.
crap, kut, fucked in 1 woord?:7quote:
wel veel sexueel gefrustreerde mensen hier zo te zien.quote:
Ik raad je aan om ook een luier aan te doen!quote:Op zondag 15 december 2013 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kevlar vest maar aantrekken zo I guess..
Helm op, harnas aan..
Wat ga je doen??quote:Op zondag 15 december 2013 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kevlar vest maar aantrekken zo I guess..
Helm op, harnas aan..
quote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel veel sexueel gefrustreerde mensen hier zo te zien.
dat vooral lijkt me zeer verstandig, vrindquote:Op zondag 15 december 2013 11:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vooral de pakjes niet vergeten in m'n tas te doen ook..
Ik ook niet, vanmiddag weerquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 11:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat vooral lijkt me zeer verstandig, vrind
Tjaquote:Op zondag 15 december 2013 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geld verdienen is opzich wel goed. Moet ook wel. Maar nul tijd voor seks en geen uitzicht op seks krijgen voorlopig
Ik niet hoor...quote:Op zondag 15 december 2013 11:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wel veel sexueel gefrustreerde mensen hier zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want je rijdt graag voor niks naar Nijmegen?quote:Op zondag 15 december 2013 11:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Je krijgt ze alleen als je ze verdiend
Goeiemorgenquote:
Whehehequote:Op zondag 15 december 2013 11:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want je rijdt graag voor niks naar Nijmegen?
quote:Op zondag 15 december 2013 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet hoor...onderbewustSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
slaapkopquote:
Dan heeft iig Tal wel haar pakjes.quote:Op zondag 15 december 2013 11:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want je rijdt graag voor niks naar Nijmegen?
deathwish?quote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan heeft iig Tal wel haar pakjes.
Daar ben ik echt te lui voor...quote:Op zondag 15 december 2013 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lees even een beetje terug, dan snap je het..
je gaat spijt hebben van deze grote smoelquote:
misschien daardoor nu wel luiquote:
Never ending storyquote:Op zondag 15 december 2013 11:38 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
misschien daardoor nu wel lui![]()
haha jullie vete begint nu al?
Uhuh. Blijf maar bedreigingen uitenquote:Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat spijt hebben van deze grote smoel
ik dreig niet.. Ik vertel gewoon hoe het isquote:Op zondag 15 december 2013 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh. Blijf maar bedreigingen uiten
ik doe niet aan ochtendseks.. Ik werd er vannacht voor wakker gemaaktquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 11:45 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik doe niet aan ochtendseks.. Ik werd er vannacht voor wakker gemaakt
Dat is nog lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 11:45 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ik doe niet aan ochtendseks.. Ik werd er vannacht voor wakker gemaakt
Ik mis het allemaal.. Ochtend, nacht, goedmaak, na het thuiskomen onder de douche.. AllesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
jazekerquote:
misschien is dat je verrassing wel.. hebben ze een chick voor je geregeld die je helemaal uit elkaar gaat trekkenquote:Op zondag 15 december 2013 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik mis het allemaal.. Ochtend, nacht, goedmaak, na het thuiskomen onder de douche.. Alles![]()
Ja vooral als je nog half slaperig bent en in een soort van roes leeft, heerlijk gevoelquote:Op zondag 15 december 2013 11:49 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
jazekervooral als je het niet verwacht
surequote:Op zondag 15 december 2013 11:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
misschien is dat je verrassing wel.. hebben ze een chick voor je geregeld die je helemaal uit elkaar gaat trekken
Hmm nee.. Nee ik gok dat het heel wat euhm.. Minder fijn is, maar voor hun des te grappiger..quote:Op zondag 15 december 2013 11:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
misschien is dat je verrassing wel.. hebben ze een chick voor je geregeld die je helemaal uit elkaar gaat trekken
Ja idd! en dan goed wakker gemaakt worden door lekker verwent te worden..quote:Op zondag 15 december 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vooral als je nog half slaperig bent en in een soort van roes leeft, heerlijk gevoel
quote:Op zondag 15 december 2013 11:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm nee.. Nee ik gok dat het heel wat euhm.. Minder fijn is, maar voor hun des te grappiger..
Wishfull thinkingquote:
Wij zijn goed. Maar ook wij krijgen het onmogelijke niet voor elkaar.quote:Op zondag 15 december 2013 11:50 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer nietquote:Op zondag 15 december 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn goed. Maar ook wij krijgen het onmogelijke niet voor elkaar.
Sorry smurf.
Ja dan heb je wel eventjes een beetje slaaptekortquote:Op zondag 15 december 2013 11:56 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Ja idd! en dan goed wakker gemaakt worden door lekker verwent te worden..
quote:Op zondag 15 december 2013 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij zijn goed. Maar ook wij krijgen het onmogelijke niet voor elkaar.
Sorry smurf.
ik heb het er graag voor overquote:Op zondag 15 december 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan heb je wel eventjes een beetje slaaptekort![]()
Gelukkig is het zondag
succes!quote:Op zondag 15 december 2013 12:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens onderweg, eens kijken of ik inmiddels de weg zonder navigatie weet.. Anders dan ben ik wat later
lekkerquote:Op zondag 15 december 2013 12:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga eens aan mijn appeltaart beginnen
Mja ik mag zo eerst naar de winkelquote:Op zondag 15 december 2013 12:17 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
lekkerdoe je aan bezorgservice?
![]()
Ik ga lekker brunchen.. en zo de boom eens optuigen
Joof komt naar jou toe?quote:
haha neequote:
Nee iddquote:Op zondag 15 december 2013 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja ik mag zo eerst naar de winkel
met alleen appels en mix voor appeltaart kom ik niet ver
quote:
Dank jequote:Op zondag 15 december 2013 12:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha nee
[..]
Nee iddnouja, succes en bakse
Doe rustig aan!quote:Op zondag 15 december 2013 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ugh. Brienenoordbrug weer eens open, duurt dus sowieso wat langer dan geplanned
Kan je je wat langer voorbereiden op de shockquote:Op zondag 15 december 2013 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ugh. Brienenoordbrug weer eens open, duurt dus sowieso wat langer dan geplanned
Je was niet de enigequote:Op zondag 15 december 2013 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik was al in slaap gevallen![]()
Was vanuit werk met 2 vriendinnetjes gaan gourmettenEn daar was ik zo laat van terug. Nu weer onderweg naar werk
Megawallen onder mn ogen
Nee inderdaad, zit nu in de trein onderweg naar huisquote:Op zondag 15 december 2013 13:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je was niet de enige
Oh dat is wel lekkerWerkse
Oh dan heb je vast lekker geslapenquote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zit nu in de trein onderweg naar huis![]()
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 15 december 2013 13:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee inderdaad, zit nu in de trein onderweg naar huis![]()
Shock omdat blijkt dat wij heel lief en heel geniaal zijn!quote:Op zondag 15 december 2013 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan je je wat langer voorbereiden op de shock
-----
En middag, weer klaar met sporten
Dat gaan we vast zo uitvindenquote:Op zondag 15 december 2013 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shock omdat blijkt dat wij heel lief en heel geniaal zijn!
Was een uur op zoek naar een ov oplaadpunt anders was ik allang al thuisquote:Op zondag 15 december 2013 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dan heb je vast lekker geslapen
Ouch,minder. Dat klinkt dan weer beterquote:Op zondag 15 december 2013 13:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Date gedumpt en 2 filmpjes met vin en engel gepakt
Niet steeds langzamer gaan rijden he naarmate je dichterbij komtquote:Op zondag 15 december 2013 13:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Pff, ben nu pas bij Tiel, duurt nog wel even
Zij was ouch en minder. Snap niet hoe sommigen denken dat een barbie-type bij mij pastquote:Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ouch,minder. Dat klinkt dan weer beter
[..]
Niet steeds langzamer gaan rijden he naarmate je dichterbij komt
Dat weet je van te voren ook niet natuurlijk, voor het zelfde geld was ze wel leuk. Geen rede om meteen op te gevenquote:Op zondag 15 december 2013 13:26 schreef Viro het volgende:
[..]
Zij was ouch en minder. Snap niet hoe sommigen denken dat een barbie-type bij mij pastIk ga dus nooit meer blinddaten.
Dat heb je wel door na een uur, zo niet dan moet je vaker van je zolderkamer komen. Deze had zo in oh oh cherso mee kunnen doenquote:Op zondag 15 december 2013 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren ook niet natuurlijk, voor het zelfde geld was ze wel leuk. Geen rede om meteen op te geven
Wat?quote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Was een uur op zoek naar een ov oplaadpunt anders was ik allang al thuis
quote:Op zondag 15 december 2013 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ouch,minder. Dat klinkt dan weer beter
[..]
Niet steeds langzamer gaan rijden he naarmate je dichterbij komt
Ah het was zo erg... Sterkte met het verwerkenquote:Op zondag 15 december 2013 13:37 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat heb je wel door na een uur, zo niet dan moet je vaker van je zolderkamer komen. Deze had zo in oh oh cherso mee kunnen doen![]()
Hoe kun je dat soort types vermijden als het een blind date isquote:Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah het was zo erg... Sterkte met het verwerken
Nee, dat soort typen mijd ik meestal al
Op voorhand weigeren als de naam van de dame eindigt met een y.quote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe kun je dat soort types vermijden als het een blind date is
Moet er wel een kaartjesautomaat zijnquote:Op zondag 15 december 2013 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat?Je kunt gewoon bij kaartjesautomaat opladen toch?
En om die reden heb ik automatisch opladen
Wie had de blind date eigenlijk voor je geregeld?quote:Op zondag 15 december 2013 13:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe kun je dat soort types vermijden als het een blind date is
Ik ook, maar dit was een blinddate.quote:Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah het was zo erg... Sterkte met het verwerken
Nee, dat soort typen mijd ik meestal al
Nicht, die is inmiddels op de hoogte gebracht.quote:Op zondag 15 december 2013 13:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wie had de blind date eigenlijk voor je geregeld?
En heb je die al gemeld dat zijn/haar keus niet zo'n beste was?
We waren al niet geïnteresseerd in de voorpret. We hebben ook geen behoefte aan een live verslag. Doei, en veel plezier!quote:
geen seks gehad?quote:Op zondag 15 december 2013 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We waren al niet geïnteresseerd in de voorpret. We hebben ook geen behoefte aan een live verslag. Doei, en veel plezier!
Zowel kwantitatief als kwalitatief heb ik ook vandaag niks te klagen.quote:
lek om met kerst porno te hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zowel kwantitatief als kwalitatief heb ik ook vandaag niks te klagen.En jij?
Je bent van adel?quote:Op zondag 15 december 2013 13:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We waren al niet geïnteresseerd in de voorpret. We hebben ook geen behoefte aan een live verslag. Doei, en veel plezier!
Geen enkele bij mij bekende religie viert kerst op 15 december.quote:
Nope, helaas niet.quote:
Ja afgekapt na een uur en toen naar vin en engel gegaanquote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ja dan gaat dat niet op nee.
Waarom niet afgekapt, of had je dat gedaan.
[..]
nee, daarom ben ik nu dan ook lekquote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen enkele bij mij bekende religie viert kerst op 15 december.
Nog lang volgehoudenquote:Op zondag 15 december 2013 13:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja afgekapt na een uur en toen naar vin en engel gegaan
Wat, je hebt dus tegen me gelogen in onze geile dmsquote:
Dat was toch een rollenspel?quote:Op zondag 15 december 2013 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
Wat, je hebt dus tegen me gelogen in onze geile dms
ik zat van die uur een kwartier op de wc, was in overleg met vin en engelquote:Op zondag 15 december 2013 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nog lang volgehouden
[..]
Wat, je hebt dus tegen me gelogen in onze geil dms
Nee lulquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 13:54 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zat van die uur een kwartier op de wc, was in overleg met vin en engelDat ik het 45 minuten heb volgehouden vond ik al heel knap van mezelf
Oei, nou ja...quote:
Naar het einde. Dus tot het zover is, kun je maar beter genieten.quote:Op zondag 15 december 2013 14:01 schreef S95Sedan het volgende:
Ja daag
Eerst rival al van de week,nu jij. Waar gaat het heen met de wereld
Oh je bent op Vathorst opgestapt? Daar ken ik het ook nietquote:Op zondag 15 december 2013 13:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet er wel een kaartjesautomaat zijnSuper die een oplaadpunt had is opgedoekt, moest daardoor verderzoeken
Mja ik heb een anonieme ovkaart. Volgende keer gewoon weer met de auto, ov en ik zijn geen succes tenzij randstad
Dat sowiesoquote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar het einde. Dus tot het zover is, kun je maar beter genieten.
Beter lezen, was niet voor mijquote:Op zondag 15 december 2013 13:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wie had de blind date eigenlijk voor je geregeld?
En heb je die al gemeld dat zijn/haar keus niet zo'n beste was?
quote:Op zondag 15 december 2013 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Kutsmurf. Zulke geweldige kadootjes kopen dat onze verrassing niks meer lijkt
Hahaquote:Op zondag 15 december 2013 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Echt zo'n mooie MI heb ik bij dat soort dingen. Opgesloten op de WC opzoek naar een oplossing of uitweg om ongezien weg te komenquote:
Lolquote:Op zondag 15 december 2013 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ja en dat lukt nooitquote:Op zondag 15 december 2013 14:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Echt zo'n mooie MI heb ik bij dat soort dingen. Opgesloten op de WC opzoek naar een oplossing of uitweg om ongezien weg te komen
Het lukt niemand, maar ik had ze stilquote:
Gheghe dat is wel tofquote:Op zondag 15 december 2013 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het lukt niemand, maar ik had ze stil![]()
-----
Ze stonden me trouwens op te wachten met een Smurfen cd op, en verkleed als Vexy (GvsE) en Smurfin (Hups)![]()
Voor GvsE: Magneetjes met Elvis eropquote:Op zondag 15 december 2013 14:39 schreef Uiltje90 het volgende:
Leuk!!en wat had Jonufu voor de dames dan??
Vw busje en kadobon voor een tatoeage.<3quote:Op zondag 15 december 2013 14:39 schreef Uiltje90 het volgende:
een kutsmurfenactie.quote:Op zondag 15 december 2013 14:39 schreef Uiltje90 het volgende:
Sowieso!quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 14:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het lukt niemand, maar ik had ze stil![]()
-----
Ze stonden me trouwens op te wachten met een Smurfen cd op, en verkleed als Vexy (GvsE) en Smurfin (Hups)![]()
GvE Beidequote:
quote:Op zondag 15 december 2013 14:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nice x2
[..]
GvE Beide
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Taart staat in de oven.
Nu ben ik moe
Appeltaartquote:Op zondag 15 december 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Taart staat in de oven.
Nu ben ik moe
Toffe kadosquote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voor GvsE: Magneetjes met Elvis erop
Voor Hups: Model van een VW T1 busje
Beiden: Cadeaubon voor hun favo tattooshop
Nicequote:Op zondag 15 december 2013 14:49 schreef LovelyLady het volgende:
Taart staat in de oven.
Nu ben ik moe
Sorryyy.. kut phonequote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh Uiltje, zeg maar Joof hoor als je m'n naam niet gespeld krijgt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |