Ja, nooit meer van m'n leven. Wasstraat ftw, maar die is dicht op zondag volgens mij.quote:
Sommigen gaan rond 10 uur toch open? Of is dat te laat?quote:Op zondag 15 december 2013 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, nooit meer van m'n leven. Wasstraat ftw, maar die is dicht op zondag volgens mij.
like.... ??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
De meet is minder dan 10min rijden en begint om 13u. Zie net dat die om 11u open gaat.quote:Op zondag 15 december 2013 00:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sommigen gaan rond 10 uur toch open? Of is dat te laat?
quote:
haha dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 15 december 2013 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]Je vind het wel lekker, misschien weet je het nog niet, maar daar kom je achter
Gewoon genietenquote:Op zondag 15 december 2013 00:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha dat zeg ik ook nietmaar moet dan dan in de TT ??
haha ag... nvm
Mag ik er dan wel bij liggen?quote:Op zondag 15 december 2013 00:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ik lig schoon en fruitig in bed.
Voor mij hoeft er niemand tussen eigenlijk
pfff je weet niet wat je mistquote:Op zondag 15 december 2013 00:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik prefereer gewoon een vrouw op dit moment. Alleen
quote:Op zondag 15 december 2013 00:19 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
like.... ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
of wel... maar misschien is er nog een plekje aan het voeteneind?quote:
hmm jij bent tenminste liefquote:Op zondag 15 december 2013 00:33 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
of wel... maar misschien is er nog een plekje aan het voeteneind?
IK begin gewoon met die benen masseren en werk mezelf dan gewoon naar boven johquote:Op zondag 15 december 2013 00:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze wil je aan het voeteneind schoppen en jij vind dat lief?
quote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat zal in jouw geval niet veel zijn?
stel je aan zegquote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens kijken hoe vaak ik vannacht badend van het zweet wakker wordt van de enge nachtmerries voor morgen![]()
Get lostquote:Op zondag 15 december 2013 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dat gaat Uiltje je binnenkort wel vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |