Nope, je kunt alles uitzetten en naar je meter gaan kijken.quote:Op zondag 15 december 2013 13:33 schreef lf2 het volgende:
Is met software te meten hoeveel energie je pc nu trekt ?
¤ 0,23 per kW.quote:Op zondag 15 december 2013 13:36 schreef NasiHoofd het volgende:
Je kan gewoon gelijk zien hoeveel je per uur gebruikt :p Ik trok 350watt :p das dus 0,35kw/h. Weet alleen niet wat men pa voor de stroom moet betalen ^^
Ah ja ik zit ook op hetzelfde. Nu moet ik alleen nog even kijken of uitrekenen hoeveel dogecoin ik in een uur mine en daar dan de waarde van uitrekenenquote:Op zondag 15 december 2013 13:36 schreef NasiHoofd het volgende:
Je kan gewoon gelijk zien hoeveel je per uur gebruikt :p Ik trok 350watt :p das dus 0,35kw/h. Weet alleen niet wat men pa voor de stroom moet betalen ^^
En Dogecoin.conf? Ik heb ook nvidia maar cudaminer geeft constant 'result does not validate on CPU!'quote:Op zondag 15 december 2013 13:29 schreef lf2 het volgende:
[..]
cudaminer.exe -o stratum+tcp://doge.netcodepool.org:4093 -O loginnaam.werkernaam:wachtwoord
is voor nvidia he...
ik doe niets met dogecoin.conf maybe moet dat alleen als je solo mine ? de mijne gaan eerst naar de pool en dan withdraw ik ze van daarquote:Op zondag 15 december 2013 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En Dogecoin.conf? Ik heb ook nvidia maar cudaminer geeft constant 'result does not validate on CPU!'
De doge/btc koers is nu het dubbele van gisteravond dus veel maakt het niet uit.quote:Op zondag 15 december 2013 13:46 schreef peterselieplukkker het volgende:
BAM Dogo diff naar 38.93605022. weer 25% af van mijn dagopbrengst
Moet je ze wel kunnen verhandelen CoinedDownquote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef Xeanor het volgende:
[..]
De doge/btc koers is nu het dubbele van gisteravond dus veel maakt het niet uit.
Ze doen het eigenlijk best goed daar voor een exchange die pas zo jong is en nu ineens een partij volume over zich heen krijgen waar ze nooit op hadden gerekend.quote:Op zondag 15 december 2013 13:50 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Moet je ze wel kunnen verhandelen CoinedDown
Jawel, want ik wil meer en ik krijg minder.quote:Op zondag 15 december 2013 13:49 schreef Xeanor het volgende:
[..]
De doge/btc koers is nu het dubbele van gisteravond dus veel maakt het niet uit.
Dat was mijn plan, maar het begint wel steeds aantrekkelijker te worden om nu gewoon de hleft oid weg te doen. Maarja, greeds is good.quote:Op zondag 15 december 2013 13:54 schreef lf2 het volgende:
zou liever wachten totdat ze op een best slechtste exchange komen zoals crypsy etc voor verkoop..
quote:Op zondag 15 december 2013 13:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Jawel, want ik wil meer en ik krijg minder.
waar ga je het verkopen die coinedup doet het niet eens meerquote:Op zondag 15 december 2013 13:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat was mijn plan, maar het begint wel steeds aantrekkelijker te worden om nu gewoon de hleft oid weg te doen. Maarja, greeds is good.
Je weet, morgen kan je wakker worden en is 1milj. Dogo nog 1 grassprietje waard.quote:Op zondag 15 december 2013 13:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat was mijn plan, maar het begint wel steeds aantrekkelijker te worden om nu gewoon de hleft oid weg te doen. Maarja, greeds is good.
Komt wel terug.quote:Op zondag 15 december 2013 13:57 schreef lf2 het volgende:
[..]
waar ga je het verkopen die coinedup doet het niet eens meer
Inderdaad. Overbelasting... Verder prima exchange. Heb liever dat een exchange down is dan dat ie up is maar orderboek 1 chaos is.quote:
Komt me bekend voorquote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Inderdaad. Overbelasting... Verder prima exchange. Heb liever dat een exchange down is dan dat ie up is maar orderboek 1 chaos is.
Dit. En ik denk dat er weinigen hier zijn die het beter hadden kunnen doen. Is een erg kleine beginnende exchange die ineens een tsunami over zich heen krijgen met Doge.quote:Op zondag 15 december 2013 14:00 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Inderdaad. Overbelasting... Verder prima exchange. Heb liever dat een exchange down is dan dat ie up is maar orderboek 1 chaos is.
Alleen het 1-time-use deposit adres was ff schrikken gisteren voor me.quote:Op zondag 15 december 2013 14:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dit. En ik denk dat er weinigen hier zijn die het beter hadden kunnen doen. Is een erg kleine beginnende exchange die ineens een tsunami over zich heen krijgen met Doge.
Dat een Gox nog steeds problemen heeft is wat anders, maar zo'n kleine exchange is ook erg lastig om het goed te doen. En tot nu toe hoor ik niks van coins die kwijt raken ofzo.
Oh ja, klopt. Dat hadden ze wel eens duidelijker mogen melden. Maar het werkt.quote:Op zondag 15 december 2013 14:03 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Alleen het 1-time-use deposit adres was ff schrikken gisteren voor me.
quote:Coined Up - This is embarrassing. We couldn't load the page fast enough. Please try a reload.
Neuh, zit toch achter de PC. Nu even Lotto minen totdat ze terug zijn.quote:
Ik ben net wakker en heb hem nu ff uitgezet zodat ik ff wat dingen op pc kan doen. Maar blijf voorlopig nog op dogecoin.quote:
Bij mij is die gewoon up? Althans net toen ik op me miner keek was die gewoon bezig. En website is ook up.quote:
Is ook weer terug.quote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef bambino het volgende:
[..]
Bij mij is die gewoon up? Althans net toen ik op me miner keek was die gewoon bezig. En website is ook up.
Maar ik las net ergens dat je naar 500k coins wou. Zit je daar nog niet op dan?quote:
Duurt nog een paar uur op dit tempoquote:Op zondag 15 december 2013 14:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Maar ik las net ergens dat je naar 500k coins wou. Zit je daar nog niet op dan?
Ik zit al rond de 650k
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |