quote:Op zondag 15 december 2013 11:27 schreef Mineola het volgende:
Zwart gat jongens, wat moet ik nu?
Zullen we maar alvast opnieuw lootjes trekken?
Of we maken een verjaardagsschema en dan aaaah hele jaar door klonen en pakjes voor verjaardagen!quote:Op zondag 15 december 2013 11:30 schreef Spees_Eend het volgende:
Voor Secret Valentine![]()
Of Secret Carnaval![]()
Of Secret RandomFebruaryThursday
Het is nog steeds de horror daarquote:Op zondag 15 december 2013 11:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ga naar de Primark om je verdriet weg te shoppen vrwijwillig te sterven
Ik ben nog niet geweest, maar ik MOET gaan om zo'n uberlelijke kersttrui te kopen om aan te doen op 2de kerstdag bij mijn schoonmoederquote:[img]http://[sup][/sup]i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Het is nog steeds de horror daar
Die zijn het waard om toch even te gaan. Die zijn HEEL leukquote:Op zondag 15 december 2013 11:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik ben nog niet geweest, maar ik MOET gaan om zo'n uberlelijke kersttrui te kopen om aan te doen op 2de kerstdag bij mijn schoonmoeder
Ik denk dat ik van de week gewoon even eerder uit mijn werk wegga en er dan even langs ga.quote:Op zondag 15 december 2013 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die zijn het waard om toch even te gaan. Die zijn HEEL leukOok in 3D! Met bewegende ogen enzo!
Ik vind t allemaal onwijs leuk, echt! Alles met zorg uitgekozen en gemaakt. De sjaal prikt nietquote:Op zondag 15 december 2013 11:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Als de mini zometeen wakker is kan ik eindelijk gaan uitpakken!
[..]
Echt wel!
Was het waar je op hoopte? En prikt de sjaal niet? Ik wilde er zo graag iets leuks van maken omdat je eerst toch al twijfelde.
Ik had er eigenlijk nog een hazespiek bij willen maken, maar ik had de tijd niet meer.
Graag gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 10:59 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Heel in den beginne
Had je al gewinne
En wist je al te snel mijn identiteit te gokken
Voor dat het spel begon , dus ik mokken
Ik besloot om niet te bevestigen daar je niet zeker was
Daarmee was ik weer in mijn sas
Want daarmee loog ik niet
Want liegen doet mij erg veel verdriet
Afleiding moest er geregeld worden en ik kreeg wat hulp erg fijn
Dankje adnap en dank je Laziness dat jullie mijn hulp wilden zijn
De gokjes van je kwamen niet meer richting mij,
Wat was ik blij ,
ik besloot om toch maar te gooien met hier en daar een hint
Maar och de lol mijn kind
Je zag ze niet of linkte niet naar mij toe,
Ik lag regelmatig dubbel wat een tof gedoe.
Ik dacht met die ponden zal het dan wel duidelijk geven
de andere taal , de munteenheid die wij hier uitgeven![]()
Toch raadde je niet naar mijn naam
Ik had al voor je afgedaan
Meer duidelijkheid dan een quote kon ik je niet doen
Maar zelfs dan raadde je het niet toen.
Gelukkig met een wakker hoofd kon je alles op een rijtje zetten en bedacht je nog
Het is die Evenstar misschien toch!
En ja het is mij !
Nu mag ik eindelijk stoppen met deze kansloze rijmelarij!
Blij!!!
Jaaaa!!quote:Op zondag 15 december 2013 11:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
Had Spees niet de pasen-suggestie gedaan? Op zich krijgen we best een jaar vol zo.
Okt/nov/dec - secret santa
dec/jan/feb - secret valentine
feb/mrt/apr - secret easter bunny
apr/mei/jun - secret spring princess (??)
jun/jul/aug - secret summer queen
aug/sep/okt - secret ietsmetherfstofzo
Zal ik het nog wat gemakkelijker maken? Jaren geleden had ik een Fok!avatar van een gephotoshopte zwartwitfoto van een metalband waarbij de hoofdjes vervangen waren door de gezichtjes van mijn twee oudste kinderen. (Ik heb nu een avatar geïnspireerd op een film.) Ik heb ooit Fok!awards gewonnen voor 'Jou wil ik wel als mijn mama' en 'Leukste kids uit 1 gezin'.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]![]()
godskolere dit is echt frustrerend. Heb ik dan zo'n bord voor mn kop?
![]()
![]()
Ik zocht al een tijdje naar een mooie blauwe kleur. En toen kwam ik deze tegen. Ik vond het zo'nn mooie kleurbquote:Op zondag 15 december 2013 09:23 schreef Saffier het volgende:
[..]
Altijd leuk toch?!
Hoe wist je het van de nagellak? Of was deze kleur een toevalstreffer?
Laat zien!quote:Op zondag 15 december 2013 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die zijn het waard om toch even te gaan. Die zijn HEEL leukOok in 3D! Met bewegende ogen enzo!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |