Ik ben onwijs blij dat ik leuke cadeautjes voor jullie heb gekochtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik had natuurlijk dubbele hulp; en moest als speedygonzales foto's maken, cadeautjes verdelen en oeeee en aaaaaa roepen
Jut en Jul konden niet wachten; echt genieten, met ongekamt haar in de pyama het verrassingspakket openen...
[ afbeelding ]
Denk dat mijn SS zich vantevoren al had bedacht hoe het hier zou gaan:
[ afbeelding ]
Liene had toevallig direct een cadeautje te pakken waar haar naam op stond![]()
[ afbeelding ]
En ook den Eef mocht los:
[ afbeelding ]
De meiden hebben heeeeeel veel toffe leuke haarspulliesgekregen .. En beide vandaag al een mooi roze strikje ingehad.
[ afbeelding ]
en ahhhh wat een supergave mok!!! heel motiverend als ik weer veel te vroeg smorgens met een duf hoofd een bak thee ga drinken![]()
[ afbeelding ]
verder had ik nog een heeel mooi sprookjesboek.en zo heeerlijk en helaas ook niet op de foto; een prachtige felgekleurde colsjaal.. die ik vandaag al de hele dag om heb gehad en ik echt superblij mee ben!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dank dank dank lieve SS
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef RudolfRenBeessie het volgende:
[..]
Ik ben onwijs blij dat ik leuke cadeautjes voor jullie heb gekochtNou ja dat jullie het leuk vinden.
Het sprookjesboek is een agenda. Als je op de pagina's kijk kan je zelf de weken er op schrijven. Maar ik vond de buitenkant zo mooi
oo dan moet ik zo nog eens even goed kijken, hij is inderdaad heeeeeel mooi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef RudolfRenBeessie het volgende:
[..]
Ik ben onwijs blij dat ik leuke cadeautjes voor jullie heb gekochtNou ja dat jullie het leuk vinden.
Het sprookjesboek is een agenda. Als je op de pagina's kijk kan je zelf de weken er op schrijven. Maar ik vond de buitenkant zo mooi
Dat klopt helemaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
[..]
oo dan moet ik zo nog eens even goed kijken, hij is inderdaad heeeeeel mooi.
Maar mijn schot voor de boeg is mis? het klopt niet dat Tally mijn SS is?
Ho ff. Jij bent echt geen teleurstelling hoor!!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Kersjes het volgende:
Die uitpakfoto's![]()
Oh ja, Keshet d'r postcode op het door mij verstuurde pakje! Sorry voor de teleurstelling Vlindur![]()
Ik klooide tussendoor maar n beetje aan. Binnenpretjes met zogenaamde zand-in-de-ogen-trucs enzo.
Ach, ik kon er zelf best om gniffelen
klopt het dat het mis is?quote:
Ik ben het helemaal!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
klopt het dat het mis is?
of ben jij echt echt echt mijn SS?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Keshet het volgende:
[..]
Ik verhuur mijn postcode voor feesten en Secret Santarondes.![]()
Kers, pas een dag nadat je tegen me zei dat je de mijne had gebruikt bedacht ik me dat dat misschien niet zo handig was.
ik vind hem juist daardoor prachtig! mooie gezellige warme kleuren... en toevallig heb ik een roze/rode winterjas waar hij echt heel goed bij pastquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Tally het volgende:
Ik was bang dat je de kleur van de colsjaal niet mooi zou vinden omdat hij zo opvallend is. Maar omdat je aan gaf van kleurtjes te houden heb ik het wel gedaan
Altijd leuk toch?!quote:Op zondag 15 december 2013 09:08 schreef Omentielvo het volgende:
Ik vind die foto's zo leuk allemaal. Echt gaaf om te zien hoe iedereen haar best heeft gedaan.
Nu ga ik bedenken of ik het volgend jaar weer durf om mee te doen.
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Zeg Keshet-postcodeslet weet je het nou al?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Ja, hoi, hier!!
Superblij met alle cadeautjesHier de foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De buit
Superleuk! Ik kan aan de knutsel!
[ afbeelding ]
Faye was vooral erg blij met alle sjippies in de doos
[ afbeelding ]
Ik weet nog niet wie je bent, ik moet nog even gaan zitten op de hints. Maar na een erg brakke nacht (we hebben ieder uur gezien) ben ik niet op mn helderst. Ik ga er vanavond even op zitten!!
Heel in den beginnequote:Op zondag 15 december 2013 09:54 schreef Keshet het volgende:
Evenstar! Ik weet het eigenlijk wel zeker! JIJ bent mijn SS!
En als dat niet zo os stop ik met raden en ga ik in een hoekje zitten huilen.
Echt wel!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |