http://www.volkskrant.nl/(...)xy-privefoto-s.dhtmlquote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Wat een tettendie is echt geen 14
Dat zielige verhaaltje van haar vond ik altijd zo'n overdreven Amerikaanse reactie. Trouwens zit ze nu nog steeds op Facebook, heeft haar profiel openbaar staan en upload nog steeds regelmatig foto's. Dus blijkbaar heeft ze niet veel geleerdquote:Op zondag 15 december 2013 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)xy-privefoto-s.dhtml
Gewoon een verhaaltje om de familie blij te maken denk ik, als je ook ziet wat voor foto's ze op Instagram post, alles voor de aandacht.quote:Op zondag 15 december 2013 22:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat zielige verhaaltje van haar vond ik altijd zo'n overdreven Amerikaanse reactie. Trouwens zit ze nu nog steeds op Facebook, heeft haar profiel openbaar staan en upload nog steeds regelmatig foto's. Dus blijkbaar heeft ze niet veel geleerd
Ze is er trouwens niet knapper op geworden. Nog meer reden om een 14 jarige te neuken op het moment dat ze op hun mooist zijn
Sletjesquote:Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef Iwanius het volgende:
Laat meisjes van 14 gewoon nog kind zijn i.p.v. al die overdreven reacties. Geef toe dat de meesten nu al erg volwassen zijn in voorkomen maar het zijn en blijven nog kinderen.
[ afbeelding ]
Ach, je moet maar zo denken, als zij straks 24 is en jij 34 maakt die 10 jaar verschil geen ruk meer uit..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond even bij het buurmeisje van 14 op bezoek geweest....ze was jarig.
Overal liepen er geil geklede leeftijdsgenootjes rond. En ik als 24jarige kreeg er zowaar een harde plasser van.....Komt het buurmeisje ook nog op schoot zitten...![]()
Moet ik mezelf nou een vieze pedo vinden? Mij lijkt toch dat dit vrij normaal is, als je zag hoe die meiden er bij liepen. En ze waren allemaal 14-15.![]()
Ergens voel ik me nu vies, aan de andere kant heb ik zin om mijn buurmeisje een keiharde beurt te geven, maarja de gevolgen....
Doe eens een linkje?quote:Op maandag 16 december 2013 00:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon een verhaaltje om de familie blij te maken denk ik, als je ook ziet wat voor foto's ze op Instagram post, alles voor de aandacht.
Als de meisjes in kwestie secundaire geslachtskenmerken vertonen ben je geen pedo, hooguit een ouwe viezerik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
Vanavond even bij het buurmeisje van 14 op bezoek geweest....ze was jarig.
Overal liepen er geil geklede leeftijdsgenootjes rond. En ik als 24jarige kreeg er zowaar een harde plasser van.....Komt het buurmeisje ook nog op schoot zitten...![]()
Moet ik mezelf nou een vieze pedo vinden? Mij lijkt toch dat dit vrij normaal is, als je zag hoe die meiden er bij liepen. En ze waren allemaal 14-15.![]()
Ergens voel ik me nu vies, aan de andere kant heb ik zin om mijn buurmeisje een keiharde beurt te geven, maarja de gevolgen....
En gefotoshoppedquote:Op zondag 15 december 2013 22:08 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Die tieten icm haar taille is echt goddelijk
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:59 schreef MichaelScott het volgende:
Je kan trouwens 2 jaar wachten of zorgen dat niemand het te weten komt.
Er zijn honderden, zo niet duizenden foto's van haar op internet te vinden. Lijkt me niet dat die allemaal bewerkt zijn.quote:
Nicequote:Op maandag 16 december 2013 10:33 schreef Iwanius het volgende:
Laat meisjes van 14 gewoon nog kind zijn i.p.v. al die overdreven reacties. Geef toe dat de meesten nu al erg volwassen zijn in voorkomen maar het zijn en blijven nog kinderen.
[ afbeelding ]
Die tietenquote:Op maandag 16 december 2013 13:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Gevonden
http://instagram.com/angiefyfvarona
@Modjes: Ze is nu gewoon 18 en geen naakt te bekennen
awwwwwquote:Op maandag 16 december 2013 21:37 schreef Jan-Slagter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 december 2013 22:11 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)xy-privefoto-s.dhtml
Een paar... duizendquote:Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef Life2.0 het volgende:
[..]!
!
[ [url=Varona plaatste vier jaar geleden een paar sexy foto's van zichzelf op het internet]afbeelding[/url] ]
een paar!
!1111
de laatste 30, als je niet gelovig wasquote:Op maandag 16 december 2013 13:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Mensen die hier gaan huilen over dat het kinderen zijn
in de gehele geschiedenis was er geen probleem behalve in de laatste facking 100 jaar
Het is eigenlijk parthenofilie, ephebofilie is ook op tienerjongens xDquote:Op maandag 16 december 2013 23:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Een paar... duizend
[ afbeelding ]
Kijken mag ook als ze haar kleren uitdoet hoor. Aanraken of fappen is dan weer een ander verhaalquote:Op dinsdag 17 december 2013 13:24 schreef kerstballen het volgende:
Kijken mag, als ze haar kleren maar aan houdt. Hehehehe
Ik hoop dat dit een grapje isquote:Op zondag 15 december 2013 00:36 schreef PalmRoyale het volgende:
Toen ik 23 was ben ik meerdere malen afgetrokken door mijn achternichtje die toen 14 was (en wat was ze lekker op die leeftijd). Moet kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |