Dealquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe neem ik RObbie wel. Bij gebrek aan Zlatan hier.
Paul is nu blij, iemand kijkt op de weblogquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:03 schreef Burner82 het volgende:
Die Tutu reclame, zag ik op de weblog?
Ik kijk er wel vakerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Paul is nu blij, iemand kijkt op de weblog
Watjequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik kijk er wel vakerMaar alleen bij de leuke en niet enge dingen
Murdoch, Be Aa Barrakus, Hannibal und Gesicht....quote:
echt hequote:
Gesichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Murdoch, Be Aa Barrakus, Hannibal und Gesicht....
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft hoor.... Ondertitelen is 1. goedkoper dan nasynchroniseren en 2. handig om engels te leren.quote:
Gesichtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Murdoch, Be Aa Barrakus, Hannibal und Gesicht....
Als je arrogant genoeg bent, met genoeg bent, en dom genoeg bent... kom je nooit de stad uit, dus hoef je ook geen vreemde taal te spreken....quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft hoor.... Ondertitelen is 1. goedkoper dan nasynchroniseren en 2. handig om engels te leren.
Dit.. Als kind ( en als volwassene ) heb je een hele grote voorsprong in een buitenlandse taal als je programmas kijkt met ondertitelingquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wie dat ooit bedacht heeft hoor.... Ondertitelen is 1. goedkoper dan nasynchroniseren en 2. handig om engels te leren.
Wij keken vroeger Commisar Rex op RTL.... zonder ondertiteling... werkt ook wel goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit.. Als kind ( en als volwassene ) heb je een hele grote voorsprong in een buitenlandse taal als je programmas kijkt met ondertiteling
kloptquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
We klagen hier wel over reclame, maar daar is het nog veel erger.
Maar ze hebben wel betere reclamesquote:
Dat lijkt zo omdat ze voor ons nieuw zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel betere reclames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |