De tv & internet liegt.. dat dit kan!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, volgens tvgids.nl is er een Scrubs marathon op Comedy Central, erwijl het Southpark weekend is...
O ja, daar kwam ik vanmiddag ook achter toen ik even wilde gaan zitten voor Scrubsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, volgens tvgids.nl is er een Scrubs marathon op Comedy Central, erwijl het Southpark weekend is...
Ik wil Scrubsquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:26 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
O ja, daar kwam ik vanmiddag ook achter toen ik even wilde gaan zitten voor Scrubs
Alleen minder jankverhalen... typischquote:
Dat wel. Maar in Amerika is dat weer wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen minder jankverhalen... typisch
Dunste boek in de wereld hequote:
daar mag je vast niet aan het programma meedoen als je geen jankverhaal hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wel. Maar in Amerika is dat weer wel.
Of in het leger hebt gezeten, zijn ze daar ook dol op. Van die veteranen verhalenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daar mag je vast niet aan het programma meedoen als je geen jankverhaal hebt
Ik ging dood, maar terug voor de showquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Of in het leger hebt gezeten, zijn ze daar ook dol op. Van die veteranen verhalen
echt nietquote:
lijkt me wel echt briljant... dan hebben duitsers echt geen humorquote:
Die heb ik dus elke keer gemistquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat zou wat zijnMaar ik vond die twee naakte figuren het beste.
ah ik snap hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |