SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Minstens net zo triest. Nu spuug je honderden mensen in hun gezicht die familieleden of kennissen hebben verloren in een tragische ramp. Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.quote:
Ik was het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
GGMM heeft het al aangepast.Uitstekende moddereter is dat.
Dat kan, maar daar ging het niet om.quote:
Ik vind het helemaal niet geweldig, ik vind het goedkoop scoren, zeker als je 3-1 achterstaat. Ik geef alleen aan dat dit iets anders is dan oerwoudgeluiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat het raar is dat het schijnbaar oke is volgens de knvb om de spot te drijven met dat soort dingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar ging het niet om.
[..]
Ik vind het helemaal niet geweldig, ik vind het goedkoop scoren, zeker als je 3-1 achterstaat. Ik geef alleen aan dat dit iets anders is dan oerwoudgeluiden.
A. Twentefans zijn ook geen heilige boontjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Minstens net zo triest. Nu spuug je honderden mensen in hun gezicht die familieleden of kennissen hebben verloren in een tragische ramp. Misschien dat jij dat geweldig vindt. Het is wat anders als jij zelf familie in die buurt had wonen.
Ja joh, snel ff op iets anders zetten en dan weer 185 om goedkoop te scoren.quote:
Beide drogredenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
A. Twentefans zijn ook geen heilige boontjes.
B. De scheidsrechterspreekkoren moeten dan ook voortaan ophouden, wie weet is de moeder van de scheidsrechter ook overleden of lijdt zij aan een ernstige ziekte.
Je vergeleek het met oerwoud geluiden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet. Ik zeg alleen dat het raar is dat het schijnbaar oke is volgens de knvb om de spot te drijven met dat soort dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |