abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134273755
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:26 schreef Chiu het volgende:

[..]

[..]

Woon werk verkeerd. Rij elke dag een paar uur naar m'n werk. Vandaar ook de hoge kosten. Dat zit voornamelijk in de brandstof.
Dus kun je verhuizen naar een stad met lagere kosten.

Wat is je probleem?
pi_134273845
Ga wonen in de buurt van je werk. Heb je geen auto meer nodig.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_134273850
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:26 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Dus kun je verhuizen naar een stad met lagere kosten.

Wat is je probleem?
Dus jij zou al je vrienden, familie, kenissen, je leven op willen geven voor je moeder?
Nou ik weet niet of ik dat wil doen.
Maar ik begin er dus wel steeds meer aan te twijfelen.
pi_134273890
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef Chiu het volgende:

[..]

Dus jij zou al je vrienden, familie, kenissen, je leven op willen geven voor je moeder?
Nou ik weet niet of ik dat wil doen.
Maar ik begin er dus wel steeds meer aan te twijfelen.
Niet voor m'n moeder, mijn moeder is een schat.

Maar wel verhuisd voor werk, gedaan in het verleden (2 uur verderop) en geen spijt van gehad.
pi_134273948
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Niet voor m'n moeder, mijn moeder is een schat.

Maar wel verhuisd voor werk, gedaan in het verleden (2 uur verderop) en geen spijt van gehad.
Nee, maar ik bedoel, als je moeder netzo als die van mij was.
I.v.m. werk kan ik me voorstellen en daar zit ik zelf ook over te denken.
Maar ik sta financieel niet goed op dit moment, dus ik moet nog even wachten.
pi_134273994
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef Chiu het volgende:

[..]

Mijn ouders verdienen ook niet zoveel, en is is het (hier althans) niet meer dan normaal dat ik kostgeld betaal.
Als jouw ouders meer te besteden hebben zou je minder kostgeld moeten betalen inderdaad.
Oh oké, dat klinkt logisch. Succes en maak het wellicht bespreekbaar.
pi_134274009
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:31 schreef Chiu het volgende:

[..]

Nee, maar ik bedoel, als je moeder netzo als die van mij was.
I.v.m. werk kan ik me voorstellen en daar zit ik zelf ook over te denken.
Maar ik sta financieel niet goed op dit moment, dus ik moet nog even wachten.
Waarom niet? Zoals ik riep: Ik ging verhuizen voor werk, de rest woonde 2 uur verderop, beetje vrienden komen gewoon buurten in het weekend. Ik zie echt serieus het probleem niet.

Je betaald trouwens serieus weinig kost-en-inwoning, om je even uit die droom te helpen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 22:33:07 ]
pi_134274135
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Waarom niet? Zoals ik riep: Ik ging verhuizen voor werk, de rest woonde 2 uur verderop, beetje vrienden komen gewoon buurten in het weekend. Ik zie echt serieus het probleem niet.

Je betaald trouwens serieus weinig kost-en-inwoning, om je even uit die droom te helpen.
Ja nouja, ik zal er toch eens over moeten nadenken dan. Maar eerst geld zien.
pi_134274136
Lekker dicht bij je werk gaan wonen. Auto verkopen. Heb je 650 euro woonkosten + zorgverzekering. Je verdient vast wel wat meer. Misschien krijg je huursubsidie. En in de weekenden naar je vrienden en familie. Wordt de band vast beter van.
pi_134274645
Focus op je opleiding of werk.

Of je moeder is een beetje te streng en wil haar eigen regels in huis waar jij je aan moet houden.

Snap sws niet dat sommige ouders moeilijk zijn, ik mag gewoon echt alles maar ik val me ouders ook nooit lastig nooit ruzie want ik praat haast nooit met ze :9
pi_134274704
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Dientje12 het volgende:
Focus op je opleiding of werk.

Of je moeder is een beetje te streng en wil haar eigen regels in huis waar jij je aan moet houden.

Snap sws niet dat sommige ouders moeilijk zijn, ik mag gewoon echt alles maar ik val me ouders ook nooit lastig nooit ruzie want ik praat haast nooit met ze :9
Ik probeer ook heel vaak om niet maar haar te praten. Echt helemaal niet meer, maar helaas hou ik dat niet lang vol.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:51:23 #62
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_134274758
Heeft ze een kutjeugd gehad ofzo ?
RED ONS HENNIEGOD
pi_134274776
Je lege beker op de bank zetten, ben je 12 ofzo ? Groei eens op, pubertijd is een bitch.

De tering, en dan ook nog al boerend van de cola achter de pc zitten :') man man man, wat een volk. Haags zeker ?

[ Bericht 55% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 22:55:42 ]
pi_134274931
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Chiu het volgende:

[..]

Ik probeer ook heel vaak om niet maar haar te praten. Echt helemaal niet meer, maar helaas hou ik dat niet lang vol.
En waarom hou je dat niet vol?
Gewoon veel in jezelf zijn
pi_134274936
quote:
[..]

Maar wat is volgens jou dan de oplossing want je wil niet veel... Je kunt je houding niet veranderen. Je kunt je mond niet houden, je wil niet verhuizen, je wil geen andere baan.

Wat jij wil is dat je moeder niet zo tegen jou doet. Ga in familietherapie. Als bovenstaande geen opties zijn dan houdt t een beetje op en wordt het wachten tot je wel verhuizen kunt. Als je 21 bent ben je in principe financieel onafhankelijk. Ok, je zult niet in een villa wonen maar rondkomen kan wel als je het thuis echt niet trekt.
pi_134275202
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:04 schreef jatochneetoch het volgende:
In je voorbeeld vind ik dat je ook wel een grote bek hebt tegen je moeder.
Ja, dat dus :')

Geen goed voorbeeld als je het geeft om aan te tonen hoe onredelijk je moeder wel niet is TS...
compact en kleverig.
pi_134275311
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ja, dat dus :')

Geen goed voorbeeld als je het geeft om aan te tonen hoe onredelijk je moeder wel niet is TS...
Echt vermoeiend, zo'n niksnut als dochter te hebben die op alles een grote bek geeft.
pi_134275385
En een kind mag natuurlijk nooit zoveel als haar ouders, dan moet ze maar het huis uit gaan, kan ze t allemaal zelf bedenken.

"Ja, maar jij doet het ook!" Is geen excuus.
compact en kleverig.
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:16:19 #69
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_134275852
Blijkbaar ben ik een van de weinigen maar ik vind de manier waarop je moeder tegen je praat niet kunnen/
En natuurlijk doe jij het dan ook, je groeit er mee op, dus wat verwacht ze, dat ze altijd een grote mond tegen jou kan hebben en dat jij dan netjes leert te spreken.
Ook praat ze neerbuigend tegen je, dat kan echt niet tegen je kind, sowieso tegen niemand maar zeker niet tegen je kind.

Wat ik zou doen, tja moeilijk maar probeer een volwassen gesprek met haar aan te gaan, leg haar uit dat als ze zo neerbuigend tegen je praat dat het je pijn doet en omdat ze gee respect voor jou toont jij het respect voor haar aan het verliezen bent.

Veel sterkte,
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Moderator zaterdag 14 december 2013 @ 23:18:05 #70
184769 crew  Deisyy
pi_134275940
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:49 schreef Chiu het volgende:

[..]

Goed voor de sfeer ook om helemaal niet meer tegen je moeder te praten :')

Je hebt van alles te klagen, maar je bent niet van plan zelf iets aan je situatie te veranderen. Als je je tegenover je moeder niet respectvoller wenst te gedragen moet je je eigen woonruimte gaan zoeken en het is gelul als je zegt dat je dat niet kan betalen als je ook ¤ 400 per maand voor een auto uit kan geven.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_134275982
Je moeder heeft vast een of andere vorm van autisme en kan er niet mee omgaan.
Ура для россии
pi_134276027
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef snakelady het volgende:
Blijkbaar ben ik een van de weinigen maar ik vind de manier waarop je moeder tegen je praat niet kunnen/
En natuurlijk doe jij het dan ook, je groeit er mee op, dus wat verwacht ze, dat ze altijd een grote mond tegen jou kan hebben en dat jij dan netjes leert te spreken.
Ook praat ze neerbuigend tegen je, dat kan echt niet tegen je kind, sowieso tegen niemand maar zeker niet tegen je kind.

Wat ik zou doen, tja moeilijk maar probeer een volwassen gesprek met haar aan te gaan, leg haar uit dat als ze zo neerbuigend tegen je praat dat het je pijn doet en omdat ze gee respect voor jou toont jij het respect voor haar aan het verliezen bent.

Veel sterkte,
moeder zou t ook niet moeten doen, maar daar kan TS niets aan veranderen, aan haar eigen gedrag (dat ook niet kan) wel.
compact en kleverig.
pi_134276104
quote:
Je hebt van alles te klagen, maar je bent niet van plan zelf iets aan je situatie te veranderen. Als je je tegenover je moeder niet respectvoller wenst te gedragen moet je je eigen woonruimte gaan zoeken en het is gelul als je zegt dat je dat niet kan betalen als je ook ¤ 400 per maand voor een auto uit kan geven.
Dat dus!
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:22:01 #74
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134276119
En wat zegt je vader ervan?
we dan
  zaterdag 14 december 2013 @ 23:22:38 #75
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_134276147
TS is zelf niet goed wijs en moet zelf veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')