Voelde je het niet? Mijn billen waren baby zachtquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Maar dat helpt dus wel? Beetje komkommer erbij en je hebt cacik
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef xminator het volgende:
[..]
Wij zijn de next gen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Wtf? En ik maar denken dat Turken zo preuts zijn...
Dat laatste geldt voor vrouwen neem ik aan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hahahaha
Je vergeet knoflook en mint
Ja, het hielp wel. Maagden komen er nog wel achter dat het niet altijd koek en ei is wanneer ze los kunnen gaan. Je moet ook plassen na de seks. Anders heb je kans op een blaasontsteking.
Ik ga 'm niet inkoppen...quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat ik limit had bereikt met mijn post maar zelfs ik sta met mijn mond open nu.
Borte heeft geen limit, ze is een dolle beestquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Bortecinem het volgende:
Ik dacht dat ik limit had bereikt met mijn post maar zelfs ik sta met mijn mond open nu.
Pervert.quote:
Hoezo later?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef MaidensTower het volgende:
Zet je eroverheen Borte. De informatie komt later goed van pas
Yes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat laatste geldt voor vrouwen neem ik aan?
Omdat je nog te jong bentquote:
Oi Oi Oi heb je mijn boks maatje welquote:
Waarom noemde je me een 'hij" danquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een vrouw was
Joeeeequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Oi Oi Oi heb je mijn boks maatje wel
Tja, het was nooit nodig om zoiets op te zoeken dus..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren... en trouwens wij moeten nog in een sumo pak worstelen
Joe doesn't share his food!quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Unlabeled het volgende:
Maidentower vind dat ik te direct ben en dat ik (soms) niet als een vrouw overkom.
Al gesolliciteerd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Ayca het volgende:
Topic gaat te snel, zo kan ik niet mutitasken :s
Maar ik moet je vader daarvoor overhalenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tja, het was nooit nodig om zoiets op te zoeken dus..dat heb ik al eens gedaan, verzin maar iets anders
kom jij meetquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:18 schreef Ayca het volgende:
Topic gaat te snel, zo kan ik niet mutitasken :s
Zo mag ik het horenquote:
Wat heb je eigenlijk gedaan dan, je praat er al de hele dag zo mysterieus overquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je liet me lachen, en dat is op dit moment pijnlijk...
Geschept door een auto.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gedaan dan, je praat er al de hele dag zo mysterieus over
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk gedaan dan, je praat er al de hele dag zo mysterieus over
Nee, stenen zijn ook goed!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Poepen doe ik niet 'buiten'. Verder probeer ik altijd een flesje water bij te hebben. Overigens gebruik ik wc-papier en water.
Moslims zijn verplicht om water te gebruiken, btw.
Neem mee naar meet, ik eet het wel opquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:21 schreef MaidensTower het volgende:
Het zou echt cool zijn geweest als jullie allemaal in DH woonden. Ging ik nu çiğköfte voor jullie maken. Lekkere slasoorten, peterselie, mint, turşu en salade erbij... ayran enzoooo
Dat van yoghurt reduceert infecties niet volgens veel onderzoeken. Maar het idee erachter is dat het je flora moet normaliseren. Bij een basisch milieu heb je minder lactobacillen. En die lactobacillen zijn een onderdeel van je normale flora in de vagina. Wanneer ze weg zijn, maak je dus plaats vrij voor andere micro-organismen (zoals bacteriën en schimmels), waardoor je meer kans hebt op een infectiequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
OMG nee! Denk je dat ik seks ga hebben met een meurkut? Ik stop gewoon een pot yoghurt erin en doe de deksel erop in vorm van een tampon. De volgende dag kan het weer
Bladerenquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat van yoghurt reduceert infecties niet volgens veel onderzoeken. Maar het idee erachter is dat het je flora moet normaliseren. Bij een basisch milieu heb je minder lactobacillen. En die lactobacillen zijn een onderdeel van je normale flora in de vagina. Wanneer ze weg zijn, maak je dus plaats vrij voor andere micro-organismen (zoals bacteriën en schimmels), waardoor je meer kans hebt op een infectie.
"For many years, physicians have advised patients on antibiotic treatment to take yoghurt as a means to prevent yeast vaginitis. However, unless the product is supplemented with antifungal lactobacilli, the numbers of viable organisms and the type of bacteria contained (starter dairy cultures such as Streptococcus thermophilus and Lactobacillus delbreukii var bulgaricus are not appropriate), no infection reduction is likely.
http://pmj.bmj.com/content/79/934/428.full#ref-19"
Ja daag. Moet vers en bij mij thuis. Heb een hele Turkse woning hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Neem mee naar meet, ik eet het wel op
Nee, bladeren niet. Je primitievelingquote:
En daar heb je mijn zus. Anti-joke chicken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat van yoghurt reduceert infecties niet volgens veel onderzoeken. Maar het idee erachter is dat het je flora moet normaliseren. Bij een basisch milieu heb je minder lactobacillen. En die lactobacillen zijn een onderdeel van je normale flora in de vagina. Wanneer ze weg zijn, maak je dus plaats vrij voor andere micro-organismen (zoals bacteriën en schimmels), waardoor je meer kans hebt op een infectie.
"For many years, physicians have advised patients on antibiotic treatment to take yoghurt as a means to prevent yeast vaginitis. However, unless the product is supplemented with antifungal lactobacilli, the numbers of viable organisms and the type of bacteria contained (starter dairy cultures such as Streptococcus thermophilus and Lactobacillus delbreukii var bulgaricus are not appropriate), no infection reduction is likely.
http://pmj.bmj.com/content/79/934/428.full#ref-19"
Maar ik heb zo'n gevoel dat ik de hele dag honger ga hebben tijdens de meet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja daag. Moet vers en bij mij thuis. Heb een hele Turkse woning hoor
Men voelt zich gauw thuis.
Schelpjes?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, bladeren niet. Je primitieveling
Ach, misschien beter, straks moet ik in de vakantie gaan werken, daar heb ik geen zin in eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
En dan is de functie vervuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |