met zout én peper.plus citroensapquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik bestel er altijd 3
[..]
Met of zonder zout?
[..]
Maak niet uit, daarom is je naam ook Unlabeled.
De trein voldoet, togggquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, regel jij slaap plaats?
Oi Oi, lekkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
met zout én peper.plus citroensap
Oh wat zijn wij weer gierig zeg.quote:
In Amsterdam heb ik een heel kantoorpand tot m'n beschikking.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, regel jij slaap plaats?
Hmmmmmmm, Hmmmmm, hmmm, Is this a trap?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
In Amsterdam heb ik een heel kantoorpand tot m'n beschikking.
''kusje op je lippen voor het slapen gaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Tijd om op zoek te gaan naar m'nbed. Dag kindertjes...
Zou wel willen, maar ben echt blutquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag me wel komen opzoeken in Amsterdam.
@Ayca, met freundin. Kom je ook?
Karpuz kesecektik?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat voor student ben je als je niet in de min kanquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar ben echt blutmomenteel heb ik 18 cent op m'n rekening
![]()
İyi geceler!quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Een slimme student?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor student ben je als je niet in de min kan
Haha nee, dat wil ik niet, is al erg genoeg dat ik nu max leen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat voor student ben je als je niet in de min kan
Haha, ik weet dat je het niet meende. Maar als ik met sommige van mijn vrienden ben, dan zou je als buitenstaander waarschijnlijk ook hele rare gedachtes krijgen vanwege de smerigste grappen die heen en weer gaan. xDquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:43 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
http://imgur.com/67an6Vl
Jouw gedachten zijn niet zo heiligsuçu bana atma
Ow?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha, ik weet dat je het niet meende. Maar als ik met sommige van mijn vrienden ben, dan zou je als buitenstaander waarschijnlijk ook hele rare gedachtes krijgen vanwege de smerigste grappen die heen en weer gaan. xD
Oh maar dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nee, dat wil ik niet, is al erg genoeg dat ik nu max leen.
Je vangt wel rente ermee toch? Als ik jou was zou ik niet max lenen, niet slim in jouw geval.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nee, dat wil ik niet, is al erg genoeg dat ik nu max leen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |