quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
En daar heb je mijn zus. Anti-joke chicken.
Technisch is dat kalk en dus zou het steen moeten zijnquote:
Ja zoiets had ik ook gelezen idd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat van yoghurt reduceert infecties niet volgens veel onderzoeken. Maar het idee erachter is dat het je flora moet normaliseren. Bij een basisch milieu heb je minder lactobacillen. En die lactobacillen zijn een onderdeel van je normale flora in de vagina. Wanneer ze weg zijn, maak je dus plaats vrij voor andere micro-organismen (zoals bacteriën en schimmels), waardoor je meer kans hebt op een infectie.
"For many years, physicians have advised patients on antibiotic treatment to take yoghurt as a means to prevent yeast vaginitis. However, unless the product is supplemented with antifungal lactobacilli, the numbers of viable organisms and the type of bacteria contained (starter dairy cultures such as Streptococcus thermophilus and Lactobacillus delbreukii var bulgaricus are not appropriate), no infection reduction is likely.
http://pmj.bmj.com/content/79/934/428.full#ref-19"
quote:
Wat lezen jullie niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja zoiets had ik ook gelezen idd.
Jullie gaan toch eten? Ik kom alleen als ik niet hoef te werken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:24 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maar ik heb zo'n gevoel dat ik de hele dag honger ga hebben tijdens de meet.
Jouw hoofd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Wat lezen jullie niet eigenlijk?
Nederlanders buffetquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Jullie gaan toch eten? Ik kom alleen als ik niet hoef te werken.
ga ga ga gaquote:
Kusje op je billetjequote:
Gewoon de duizend-en-één foute grappen die je hier bij kunt zetten XDquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
ik ga komkommer eten. wil je?
Nopeeequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
kom jij meet
en jij borte
Ik bestel er altijd 3quote:
Met of zonder zout?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
ik ga komkommer eten. wil je?
Maak niet uit, daarom is je naam ook Unlabeled.quote:
Hater gaat naar DUMAN!quote:
Dan niet he!quote:
ik was serieusquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:31 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon de duizend-en-één foute grappen die je hier bij kunt zetten XD
Klinkt verleidelijk, regel jij slaap plaats?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je mag me wel komen opzoeken in Amsterdam.
@Ayca, met freundin. Kom je ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |