Ja, zelf Jimbo bijvoorbeeldquote:
Thank youquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je jarig vandaag? Gefeliciteerd Stuart
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Jimbo. Zet die foto terug
Ik wil ook een foto van jou.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Jimbo. Zet die foto terug
Er zijn zoveel fotos van mij over de jaren hier geplaatstquote:
gefeliciteerd stuquote:
De foto van jou met de snuif nootmuskaat was leukquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Er zijn zoveel fotos van mij over de jaren hier geplaatstGa maar zoeken, en als je geluk hebt kan je ook nog een fimplje van een meet zoeken op welke ik op wel een heeeel speciale manier mn bier naar binnen werk
Stuur naar mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kans was er gister toen ik half lam/emo een foto naar Insomnia stuurde van mijn baret
en niet naar mij !quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die kans was er gister toen ik half lam/emo een foto naar Insomnia stuurde van mijn baret
Doe het nog eens, maar dan naar mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
kaneel in mn bakkes toch ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De foto van jou met de snuif nootmuskaat was leuk
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke, oke. Aangezien ik al zo lang op jou heb lopen geilen.
Oh ja, kaneel. Same differencequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kaneel in mn bakkes toch ?
of heb ik ook ooit nootmuskaat gesnoven ?
in meer dan 1000 smaken !quote:
Mja ik weet t zelf ook niet meerquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, kaneel. Same difference
zou cupido je rakenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |