hij valt er al bijna vanafquote:
Oh dan ga je film kijken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, heb tot 12 uur geslapen.
[..]
Geen sjoelbak aanwezig.
Ken je een leuke?quote:
imdb weet het welquote:
Ik kijk vrouwenfilms.quote:
Vrouw op vrouwen-films zijn best okéquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk vrouwenfilms.
Denk niet dat jij dat leuk vindt.
Vrijwel alles daarvan al gezien.quote:
Enkel als ik het met iemand kijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kijk vrouwenfilms.
Denk niet dat jij dat leuk vindt.
Ik doe niet meequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef xcachet het volgende:
Jhali ik ga liever tegen je zijn. Maar posts gerelateerd aan prive info niet meer doen.
Ik moest glimlachenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vrijwel alles daarvan al gezien.
[..]
Enkel als ik het met iemand kijk.
Maar je bent nu alleen toch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vrijwel alles daarvan al gezien.
[..]
Enkel als ik het met iemand kijk.
Hij is altijd samen in zn hoofdquote:
Is toch zo.quote:
quote:
Ja. Zullen we er wat aan doen?quote:
smoothquote:
Ik zou het niet kunnenquote:
quote:
Misschienquote:
Hoe kan ik je overhalen?quote:
here we go again ?;(quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet altijd een goede eigenschap. Voor je het weet zing je mee met Mamma Mia
Ik kan het wel. Maar het doen is een ander dingquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen![]()
Niet veel gedaan eigenlijk, thanks. Jij
Gelukkig houd ik ervan om te zingen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet altijd een goede eigenschap. Voor je het weet zing je mee met Mamma Mia
Ik zou het ook wel kunnen maar ik heb geen zin gemaakt aardig te doen tegen een achterlijke kutquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan het wel. Maar het doen is een ander ding
Ik heb met Ezell en sof gemeet in Utrecht. Was erg gezellig
we missen de fotos nogquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kan het wel. Maar het doen is een ander ding
Ik heb met Ezell en sof gemeet in Utrecht. Was erg gezellig
Geen ideequote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heel de film. Gelukkig was ik #TeamPierceBrosman
Ik snap het welquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel kunnen maar ik heb geen zin gemaakt aardig te doen tegen een achterlijke kut
Klinkt gezellig die meet van jullie
#hardtogetquote:
Ik vond het stiekem wel leuk. Helemaal na genoeg bier.quote:
Gelukkig hebben jullie het leuk gehadquote:
Dan wil ik ook wel wat foto's ontvangen van mensen hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef Jimbo het volgende:
dames jullie horen het , hier met de kiekes
Hoe is je b'dayquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig hebben jullie het leuk gehad
Precies. Eerlijk is eerlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel wat foto's ontvangen van mensen hier
Dat klinkt als een avond die alleen maar heel fout kan aflopen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond het stiekem wel leuk. Helemaal na genoeg bier.
Dus na het sjoelen naar de karaokebar? Onze date begint goddelijke staturen aan te nemen.
oooh okequote:
Ja Jimbo. Zet die foto terugquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wou mn lul sturen, maar daar heb je een heel album voor nodigquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:54 schreef supersof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |