De vissen zijn inderdaad erg goedkoop. Maar ik denk dat je vroeg of laat ook een band gaat krijgen met je goudvis(hoe gek het ook klinkt), waardoor je 'm niet elke week wil vervangen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Cucumissativus het volgende:
Als die vissen toch zo goedkoop zijn kan je ook elke keer een nieuwe kopen, en dan het water verversen.
Als je hem gewoon vervangt terwijl je broertje naar school is merkt ie het verschil niet eens denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
De vissen zijn inderdaad erg goedkoop. Maar ik denk dat je vroeg of laat ook een band gaat krijgen met je goudvis(hoe gek het ook klinkt), waardoor je 'm niet elke week wil vervangen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Als je hem gewoon vervangt terwijl je broertje naar school is merkt ie het verschil niet eens denk ik
Idd, de naam zegt het al. Doe het niet ts!quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet doen. Een goudvis loop je op leeg.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef mr.miagi het volgende:
koop geen kom dat is dierenmishandeling, Koop een aquarium voor een tientje via marktplaats.
Waarom hoort een goudvis niet in een kom dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:41 schreef gebruiker01 het volgende:
Een goudvis hoort niet in een kom. Ze kunnen in een groot aquarium (200+ liter dacht ik) of een grote vijver.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |