Deze.quote:
Idd. Sommige titels zijn heel vaak gebruikt en zouden voor een 2e of zelfs een 3e 'battle' kunnen gaan, maar als al die opties hier al rondgestrooid worden, zal ik dat niet snel doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef ranja het volgende:
Het gaat nu om de 2 die door N00bie gekozen zijn toch, wat maakt het uit dat je er meer kent
Als we dat bij alle liedjes gaan doen schiet het z'n doel wel voorbij volgens mij.
LL tuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Silhouettes walsen werkelijk over Rachèl heen. Dat wordt crying at the discotheque, vrees ik..
Owjee, wat nu? Heule zwarte muziek in de nieuwe opgave. Laten onze FOKkers zich uit hun comfortzonde trekken? Let's do it!
Poll: Welke track vind je beter?
• Herbie Hancock - Doin' It
• LL Cool J - Doin' It
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een lekkere funky groove, niks geen gepiel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef pipster het volgende:
Nou dan toch maar liever LL, en bij lange na geen goed nummr van hem. Maar toch liever dat dan 8 minuten gepiel hoor!
Geen idee, al is de tegenstand ook niet erg sterk natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog 2 stemmen voor André Pronk, hoe is 't mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |