quote:De presentatie van het WK darts is in handen van Marcel Maijer en Koert Westerman. De analyses worden verzorgd door Co Stompé, Roland Scholten en Vincent van der Voort. Het commentaar door Jacques Nieuwlaat, Frank Vischschraper, Albert Mantingh en Niels de Ruiter. Meepraten met de uitzending kan via twitter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie wint het WK?
• Phil Taylor
• Michael van Gerwen
• James Wade
• Adrian Lewis
• Raymond van Barneveld
• Iemand anders.
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 14-12-2013 23:24:04 ]
Als hij dit blijft dragen wordt ik nog fan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:36 schreef hafcfan het volgende:
Ik moet nog lachen om die foto van Wright
Nee hij zei gister op sky dat ie voor elke ronde een andere outfit/hairstyle heefd .quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Als hij dit blijft dragen wordt ik nog fan.
Dat lukt wel als je met elke wind mee loopt en een mannetje van alles bent..quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel een wonder hoe Marcel al jaren weet te overleven bij RTL.
Zeker.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Het is wel een wonder hoe Marcel al jaren weet te overleven bij RTL.
Kyle is vakkenvuller, hij heeft met deze 9-darter meer verdient dat in een jaar fulltime werkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef TheVulture het volgende:
2 9-darters op een dag
Wel zuur voor hem dat het nu wel minder oplevert
Mike en Lewis gooien er sws wel eenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat prijzengeld voor die 9-darter vliegt alle kanten op.
Wordt dat verdeeld of wat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Stond geloof ik op 30 duizend?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk het wel. Vorig jaar moest Dean Winstanley het ook delen met Michael van Gerwen.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef Grifte het volgende:
Ik ga voortaan geen middagjes saaie kutwedstrijden meer skippen
Dan zul je net zien dat het de volgende keer ruk is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef Grifte het volgende:
Ik ga voortaan geen middagjes saaie kutwedstrijden meer skippen
Yep, inderdaad. Ach dan gewoon zelf beetje erbij gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
Dan zul je net zien dat het de volgende keer ruk is.
MVG gooit er gewoon 4 en pakt 2/3 van de potquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef hafcfan het volgende:
Straks krijgt iedereen maar 2.000 voor die negen darter.
Ja klopt, dat is wel relaxed. Denk toch wel dat ze vanavond wat samenvattingen laten zien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Yep, inderdaad. Ach dan gewoon zelf beetje erbij gooien.
Kon helaas nu niet kijken, hopelijk hebben ze vanavond nog wat terugblikken.
Stompe heeft sabbatical jaar. Gooit dus geen toernooienquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Stiftjelinks het volgende:
Hoe zit het nu met Stompe? Uitgeschakeld in de voor-voorronde?
Hoe lang duurt die sabbatical nou al?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stompe heeft sabbatical jaar. Gooit dus geen toernooien
ah, vroeg mij al of wanneer hij gaat shinen met zijn adelaar pose op het podium.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stompe heeft sabbatical jaar. Gooit dus geen toernooien
Nee die lacht erom en wint weer een WKquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:59 schreef Knaller het volgende:
Zal Phil Taylor nu ook niet denken... waarom heb IK nog nooit een 9-darter op het WK gegooid?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:58 schreef Stiftjelinks het volgende:
[..]
ah, vroeg mij al of wanneer hij gaat shinen met zijn adelaar pose op het podium.
Pond...quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:58 schreef Marcoss het volgende:
Jenkins raakt wel heel snel 15.000 euro kwijt
Ben je gek. Die vind dit allang leuk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:59 schreef Knaller het volgende:
Zal Phil Taylor nu ook niet denken... waarom heb IK nog nooit een 9-darter op het WK gegooid?
Welke qualifier heeft er een 9er gegooid?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou als zelfs qualifiers 9-darters gaan gooien wordt het pas weer interessant als iemand een 8-darter gooit.
Anders kijk je een paar posts naar boven?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:42 schreef clavier het volgende:
[..]
Welke qualifier heeft er een 9er gegooid?
Jenkins heb ik gezien. Ik dacht dat het daar over ging. K. Anderson ken ik niet. Wel G. Anderson.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders kijk je een paar posts naar boven?
'Ooooooooooh Gary Gary' gaat hopelijk nu ook een 9-darter gooien, maar dan wel de partij winnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef Stiftjelinks het volgende:
Zal het vanavond weer zo'n sensatie worden?
Dat zou een goeie bak zijn joh! Alsof het nu bijna normaal is dat iemand een 9-darter gooit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
'Ooooooooooh Gary Gary' gaat hopelijk nu ook een 9-darter gooien, maar dan wel de partij winnen.
Of een 9 darter Robin Hood stijlquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou als zelfs qualifiers 9-darters gaan gooien wordt het pas weer interessant als iemand een 8-darter gooit.
Osborne - Lindskjold.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm een wedstrijd van morgen is afgelast? Lindskjold D. (Den) - Santos E. (Phl)
Kyle Anderson, een qualifier dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef clavier het volgende:
[..]
Jenkins heb ik gezien. Ik dacht dat het daar over ging. K. Anderson ken ik niet. Wel G. Anderson.
Kan zo op het eerste gezicht niet zien welke het zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopp gooide vorig jaar nog met superzware darts. Dit valt ontzettend mee lijkt het.
Zijn ook wel erg donkere darts.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:42 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kan zo op het eerste gezicht niet zien welke het zijn.
Jep, beetje hetzelfde als Mareno. Zal zo eens even kijken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn ook wel erg donkere darts.
quote:
Ook totaal niet rullevant want Hopp mist niks meer!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Hahaha wtfLekkere analyse vol met aannames
Hij begon wel lekker ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Hopp wel een leuke speler
Hij staat lekker ruzie te maken met het publiek jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Guard het volgende:
Pffft Thornton is wel veel theater aan het maken...
Gooi gewoon man, dit ga je wel winnen
Vind je 't gek als ie alleen op de European Tour gooitquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef hafcfan het volgende:
Die Hopp hype. Op tv nog niks laten zien en op de vloer ook niet echt.
Dan hoef je hem ook niet zo te hypen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind je 't gek als ie alleen op de European Tour gooit
Santos speelt morgen in HongKong een belangtijk softtip toernooi(the world :grand final) ,ook aanwezig oaquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hmm een wedstrijd van morgen is afgelast? Lindskjold D. (Den) - Santos E. (Phl)
Eerst zou ie naar het WK gaan, maar kan niet wegens reisproblemenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Santos speelt morgen in HongKong een belangtijk softtip toernooi(the world :grand final) ,ook aanwezig oaaul Lim(speelt woensdag pdcWk) ,Lam ,Bunting en Fitton.
Toernooi in hongkong is in zijn land veel belangrijkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst zou ie naar het WK gaan, maar kan niet wegens reisproblemen
Zou best kunnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:49 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Toernooi in hongkong is in zijn land veel belangrijker
Lam speelt ook op het WK toch? Tegen Gino Vos dacht ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Santos speelt morgen in HongKong een belangtijk softtip toernooi(the world :grand final) ,ook aanwezig oaaul Lim(speelt woensdag pdcWk) ,Lam ,Bunting en Fitton.
pas donderdag in de voorrondel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lam speelt ook op het WK toch? Tegen Gino Vos dacht ik.
Ja maar dat is ook het WKquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
pas donderdag in de voorrondel.
Heeft wel halve finale gehaald op PC Finals, moet hij vertrouwen van hebben gekregen.,quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef hafcfan het volgende:
Hamilton wint normaal gesproken ook simpel of zijn vorm moet nog steeds zo kut zijn.
Nee met dat spel geeft dat geen vertrouwenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft wel halve finale gehaald op PC Finals, moet hij vertrouwen van hebben gekregen.,
ah zo. bedanktquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:45 schreef SanAnt het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat is jullie opkomstnummer? (Als je die zou mogen kiezen)
Ergens iets van Paul Elstak, of een wat harder nummer wat verband houdt met Feyenoord.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Turboquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ergens iets van Paul Elstak, of een wat harder nummer wat verband houdt met Feyenoord.
Rood-Wit dartshirt aan, prachtig toch. Net als Barney toen met z'n Den Haag-sjaal
Dat zou ik echt gay vinden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ergens iets van Paul Elstak, of een wat harder nummer wat verband houdt met Feyenoord.
Rood-Wit dartshirt aan, prachtig toch. Net als Barney toen met z'n Den Haag-sjaal
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
Iets wat goed bij me past:quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:43 schreef RemcoW23 het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:47 schreef hafcfan het volgende:
Ik zou wel een zwart wit shirt laten ontwerpen
quote:
Btje Ducrot en Dijkstra met TdF. Ze moeten toch iets in 4 uur pijltjes gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Als die twee een euro zouden krijgen voor elk nutteloos feitje dat ze de ether in slingeren zijn ze volgende week miljonair... wat een vreselijk commentaar
Neu ik vind het juist wel tof als mensen hun voetbalpassie combineren met een dartstenue. Jones en Smith deden dat ook met Wolverhampton Wanderers. Barney dan met zijn sjaaltje.quote:
En dan die opmerking waar 'ie m neerhaaltquote:
Die tweet dustwitter:Dracu1982 twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 22:52:48@rtl7darts @MastercallerNL satakahdeksankymmentä is honderdtachtig in het Fins ;-) reageer retweet
Ik vind alleen een Sjahl een beetje overdreven, omdat echt bijna niemand in Engeland die clubs kennen al zullen ze Fey wel kennen. Manley in het roze was ook baasquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Neu ik vind het juist wel tof als mensen hun voetbalpassie combineren met een dartstenue. Jones en Smith deden dat ook met Wolverhampton Wanderers. Barney dan met zijn sjaaltje.
Heeft Taylor ooit iets van Port Vale aangetrokken/getoond? Is een groot fan weet ik.
Nee een sjaal is ook wat te, maar gewoon een normaal dartsshirt aan maar dan rood-wit (zonder logo etc), is niet zoveel mis mee lijkt me. Lijkt me juist wel prachtig als je als darter ook zo'n voetbalfanschare kan meekrijgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind alleen een Sjahl een beetje overdreven, omdat echt bijna niemand in Engeland die clubs kennen al zullen ze Fey wel kennen. Manley in het roze was ook baas
Naja ik denk ook niet dat t vol zou zitten. Hier leeft volgens mij alleen het WK heel erg. Die EURO tours zijn wel belangrijk hoor daar was ik ook bij dit jaar. Kormula staat er daarom bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee een sjaal is ook wat te, maar gewoon een normaal dartsshirt aan maar dan rood-wit (zonder logo etc), is niet zoveel mis mee lijkt me. Lijkt me juist wel prachtig als je als darter ook zo'n voetbalfanschare kan meekrijgen.
Dat zo'n Mikey opeens allemaal PSV-fans in de zaal krijgt die hem toezingen, of iets dergelijks.
Ik snap ook nooit dat Nederland geen Premier League-avond krijgt, volgens mij zijn er zoveel voetbalfans die van darten houden, dat krijg je met een beetje promotie zo vol. Maar ze baseren het in Engeland op kleine toernooien in Nederland die niet vol zitten. Tja, daar gaat het nergens om.
ze staan nog steeds andersomquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat is er aan de hand met dat publiek?
Ze hebben zeker Robbie Savage gezienquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat is er aan de hand met dat publiek?
Mwah volgens mij leeft de Premier League ook wel hoor, evenals zo'n World Matchplay. Die paar TV-toernooien + grote prijzenpools kunnen imo best zo'n zaal voltrekken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Naja ik denk ook niet dat t vol zou zitten. Hier leeft volgens mij alleen het WK heel erg. Die EURO tours zijn wel belangrijk hoor daar was ik ook bij dit jaar. Kormula staat er daarom bijvoorbeeld.
Tegen het andere levende lijk Kellett.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh das een levend lijk geworden
en vergeet niet dat het meestal pas echt gaat leven rond de kwartfinales.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Mooi dat de kijkcijfers ook wel goed lopen. Dan blijven ze gewoon lekker uitzenden.
Wel jammer dat zulke mensen dan gaan doen alsof ze er alles van wetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en vergeet niet dat het meestal pas echt gaat leven rond de kwartfinales.
Idd, de grote massa moet er nog op duikenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en vergeet niet dat het meestal pas echt gaat leven rond de kwartfinales.
Haha dat krijg je komende zomer ook met voetbal jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wel jammer dat zulke mensen dan gaan doen alsof ze er alles van weten
Die komen alleen als Mike en Barney het goed doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd, de grote massa moet er nog op duiken.
al dat carnavalpubliekquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha dat krijg je komende zomer ook met voetbal ja
Ja de succes fans. Zo vervelend is datquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha dat krijg je komende zomer ook met voetbal ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je onderschat Kellett en overschat de vorm van Nicholson.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Alovenac het volgende:
Ik verwacht hier een 3-0/3-1 voor Nicholson, maar tot op heden komt er niet veel uit van mijn verwachtingen.
Kom op 3-0 dat is nergens op gebaseerd. Ik zeg 2-3 Kelletquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Alovenac het volgende:
Ik verwacht hier een 3-0/3-1 voor Nicholson, maar tot op heden komt er niet veel uit van mijn verwachtingen.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kom op 3-0 dat is nergens op gebaseerd. Ik zeg 2-3 Kellet
Kellett op podiums is echt een dikkequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je onderschat Kellett en overschat de vorm van Nicholson.
Hij had de loting niet mee zoals Jacques zei. Nicholson had zelfs een betere loting steeds maar het was allemaal pure bagger dit jaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kellett op podiums is echt een dikke.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:33 schreef SanAnt het volgende:
Het echte levende darts lijk is toch wel de zoon van Co.Zo, die lijkt op z'n moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A single rose can be my garden, a single friend my world."
Ja, dat wel. Maar dan nog, vind het echt een pure vloerspeler.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had de loting niet mee zoals Jacques zei. Nicholson had zelfs een betere loting steeds maar het was allemaal pure bagger dit jaar.
Heeft eigenlijk alleen op basis van dat Europese toernooi aan het begin v/h jaar deze eerste ronde op het WK veilig gesteld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:37 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar dan nog, vind het echt een pure vloerspeler.
Die won nog van Monk. Doet die nog mee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk alleen op basis van dat Europese toernooi aan het begin v/h jaar deze eerste ronde op het WK veilig gesteld.
Al verloor hij ook als nummer 2 seed op Lakeside in 2010 of 2011 van Jan fucking Dekker
Ja, volgens mij moet ie tegen v/d Pas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die won nog van Monk. Doet die nog mee?
Bedoel Monkquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moet ie tegen v/d Pas.
Kellett wordt ook wel wat minder nu, mist ook veel dubbels. Nicholson zo constant, had wel een beetje verwacht dat hij in deze vorm naar het WK zou komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
2-0 Nicholson.
Had niet verwacht dat 't zo simpel zou gaan voor hem
Wezen de laatste toernooien niet echt op.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:54 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Kellett wordt ook wel wat minder nu, mist ook veel dubbels. Nicholson zo constant, had wel een beetje verwacht dat hij in deze vorm naar het WK zou komen.
Laat hem eerst dit eens winnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef Alovenac het volgende:
Painter en Whitlock mogelijk in de komende rondes. Liggen zeker kansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |