Ik heb nog niet op de laptop gekeken, maar misschien die Leon, verder nog niks...quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:43 schreef PeuRac het volgende:
Wat heb je nu zo'n beetje op het oog?
Wil je comfortabel, of juist sportief? Specifieke kleuren wel of niet, moet het dikke velgen hebben, of mogen het ook wieldoppen zijn?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet op de laptop gekeken, maar misschien die Leon, verder nog niks...
Ik heb wel een voorkeur voor sportief, maar stoelen moeten wel goed zitten. Kleuren maken me niet zoveel uit zolang het geen kermisattractie wordt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je comfortabel, of juist sportief? Specifieke kleuren wel of niet, moet het dikke velgen hebben, of mogen het ook wieldoppen zijn?
5 zitplaatsen, maar ook 4/5 deuren of mogen er dat ook 2/3 zijn?
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenquote:
Niet echt neequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenplus dat jij de 156 en 147 niet mooi vond toch?
Wat is je budget eigenlijk? (mag ook prive).
Vind de 156 juist wel een tijdloos mooi design hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenplus dat jij de 156 en 147 niet mooi vond toch?
Wat is je budget eigenlijk? (mag ook prive).
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Toch nog een rokje en een truitje gescoord![]()
Woeiquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
pics!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik ook, maar is ook erg persoonlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind de 156 juist wel een tijdloos mooi design hebben
Heb je em nog steeds?quote:
Oh ja. Is wel een stap vooruit he? Alleen is het sturen iets vager dan bij de 155 (vond ik).quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had 2x een 155, de 156 heb ik nog maar kort. De 155 is net zo'n 2 maandjes weg ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |