Ik heb nog niet op de laptop gekeken, maar misschien die Leon, verder nog niks...quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:43 schreef PeuRac het volgende:
Wat heb je nu zo'n beetje op het oog?
Wil je comfortabel, of juist sportief? Specifieke kleuren wel of niet, moet het dikke velgen hebben, of mogen het ook wieldoppen zijn?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet op de laptop gekeken, maar misschien die Leon, verder nog niks...
Ik heb wel een voorkeur voor sportief, maar stoelen moeten wel goed zitten. Kleuren maken me niet zoveel uit zolang het geen kermisattractie wordt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je comfortabel, of juist sportief? Specifieke kleuren wel of niet, moet het dikke velgen hebben, of mogen het ook wieldoppen zijn?
5 zitplaatsen, maar ook 4/5 deuren of mogen er dat ook 2/3 zijn?
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenquote:
Niet echt neequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenplus dat jij de 156 en 147 niet mooi vond toch?
Wat is je budget eigenlijk? (mag ook prive).
Vind de 156 juist wel een tijdloos mooi design hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenplus dat jij de 156 en 147 niet mooi vond toch?
Wat is je budget eigenlijk? (mag ook prive).
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Toch nog een rokje en een truitje gescoord![]()
Woeiquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
pics!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik ook, maar is ook erg persoonlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind de 156 juist wel een tijdloos mooi design hebben
Heb je em nog steeds?quote:
Oh ja. Is wel een stap vooruit he? Alleen is het sturen iets vager dan bij de 155 (vond ik).quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had 2x een 155, de 156 heb ik nog maar kort. De 155 is net zo'n 2 maandjes weg ongeveer.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFINYC7G.jpgquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja. Is wel een stap vooruit he? Alleen is het sturen iets vager dan bij de 155 (vond ik).
climate ook, of zonder airco en 1.8 of 2.0?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFINYC7G.jpg
Sportpakket d'r op (verlaagd, zijskirts, carbon middenconsole, soort van sportstoelen).
Rijd prima, tis alleen niet zuinig. Das af en toe aan de pomp wel rot. Maar ja, zo'n kleine Japanner 1.1 liter vind ik ook weer niets, tis ook een hobby dus mag het wat kosten.
Sturen is wel strak, alleen voel je hier minder wat je doet. De 155 is directer, als in, die geeft alles door aan de bestuurder. Voor de rest is dit qua interieur en zo wel een dikke stap vooruit. Die klokken voor je gezicht is echt genieten.
De 155 is dat ook wel, maar dat is echt een oude auto. En alleen de 16v's kan je met G3 krijgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien toch maar eens bij zo'n 156 gaan kijken/proefrijden.
Die zijn wel met G3 installatie te krijgen i.i.t. 155.
Geen climate, wel airco. En een 2.0, wel fase 3 (dus iets meer geknepen).quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
climate ook, of zonder airco en 1.8 of 2.0?
Ik had de 1.8 Sport pakket 2 (grotere velgen en airco bovenop 1, 3 had leer), vanwege het vebruik zat er lpg in.
De 1.8 was een hele fijne motor vond ik. Reed erg lekker inderdaad. Het voordeel van het dashboard was dat niemand mee kon kijken hoe hard je reed
En van na de facelift, die is net wat mooier vind ik. Zag er wel een paar staan, maar veelal ook een hoop met de JTS motoren en die liet ik liever links liggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Vin, dit vind ik wel een leuke persoonlijk, het TI pakket is het leukste pakket wat ze op de 156 hebben gehad (op de meeste Alfa's eigenlijk wel). http://link.marktplaats.nl/1005135811
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En van na de facelift, die is net wat mooier vind ik. Zag er wel een paar staan, maar veelal ook een hoop met de JTS motoren en die liet ik liever links liggen.
Hmm ja maar ik wil eigenlijk niet achteraf nog laten inbouwen, alleen als dat rendabel is qua kmstand enprijsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 155 is dat ook wel, maar dat is echt een oude auto. En alleen de 16v's kan je met G3 krijgen.
Dat kan ook nog een optie zijn, als je nu niks naar je gading vindt, kan je daar altijd nog naar kijken. Dan kan je het beste eerst kijken wat voor een installatie je wilt (dampgas of vloeibaar) waar inbouwen en wat dit dan kost. Daarna kijken welke auto je kan kopen met de rest van het budget. Waarbij je dan het beste je huidige auto meteen kan inruilen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja maar ik wil eigenlijk niet achteraf nog laten inbouwen, alleen als dat rendabel is qua prijs
Deze ziet er goed uit. Die vorige editie vond ik de koplampen niet mooi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Vin, dit vind ik wel een leuke persoonlijk, het TI pakket is het leukste pakket wat ze op de 156 hebben gehad (op de meeste Alfa's eigenlijk wel). http://link.marktplaats.nl/1005135811
Jawel, alleen niet voor een schappelijke prijsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
JTS kan niet op gas, dus dat valt sowieso af. En JTS heeft een serieus olie en lager probleem.
Als je toch Seat wilt blijven rijden is dit misschien grappig, al weet ik niet of de verzekering graag een 21 jarige met 180pk aanneemthttp://link.marktplaats.nl/755738933
De 1.8 motor is een hele fijne felle motor, met 140pk het vermogen waarbij andere merken die tijd 2 liters voor nodig hadden. Toch genoeg koppel om ook rustig mee te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze ziet er goed uit. Die vorige editie vond ik de koplampen niet mooi.
Hehequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet voor een schappelijke prijs
Beter dan die Alfa, omdat Volvoquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:56 schreef PeuRac het volgende:
Een Volvo kan ook: http://link.marktplaats.nl/754099855
Ik heb me blijkbaar nog niet helemaal goed ingelezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ook nog een optie zijn, als je nu niks naar je gading vindt, kan je daar altijd nog naar kijken. Dan kan je het beste eerst kijken wat voor een installatie je wilt (dampgas of vloeibaar) waar inbouwen en wat dit dan kost. Daarna kijken welke auto je kan kopen met de rest van het budget. Waarbij je dan het beste je huidige auto meteen kan inruilen.
Deze Seat zal makkelijker te verzekeren zijn, maar is dan weer wat traag: http://link.marktplaats.nl/755719946
Hmm klinkt goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 1.8 motor is een hele fijne felle motor, met 140pk het vermogen waarbij andere merken die tijd 2 liters voor nodig hadden. Toch genoeg koppel om ook rustig mee te kunnen rijden.
Ja klopt, maar de meesten injecteren het in gasvorm, alleen vialle injecteerd vloeibaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb me blijkbaar nog niet helemaal goed ingelezen
Dacht dat het alleen vloeibaar gas was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |