Ik heb nog niet op de laptop gekeken, maar misschien die Leon, verder nog niks...quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:43 schreef PeuRac het volgende:
Wat heb je nu zo'n beetje op het oog?
Wil je comfortabel, of juist sportief? Specifieke kleuren wel of niet, moet het dikke velgen hebben, of mogen het ook wieldoppen zijn?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb nog niet op de laptop gekeken, maar misschien die Leon, verder nog niks...
Ik heb wel een voorkeur voor sportief, maar stoelen moeten wel goed zitten. Kleuren maken me niet zoveel uit zolang het geen kermisattractie wordt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je comfortabel, of juist sportief? Specifieke kleuren wel of niet, moet het dikke velgen hebben, of mogen het ook wieldoppen zijn?
5 zitplaatsen, maar ook 4/5 deuren of mogen er dat ook 2/3 zijn?
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenquote:
Niet echt neequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenplus dat jij de 156 en 147 niet mooi vond toch?
Wat is je budget eigenlijk? (mag ook prive).
Vind de 156 juist wel een tijdloos mooi design hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg niks. Ga je niet een bepaalde richting op duwenplus dat jij de 156 en 147 niet mooi vond toch?
Wat is je budget eigenlijk? (mag ook prive).
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Toch nog een rokje en een truitje gescoord![]()
Woeiquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
pics!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
Dat vind ik ook, maar is ook erg persoonlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind de 156 juist wel een tijdloos mooi design hebben
Heb je em nog steeds?quote:
Oh ja. Is wel een stap vooruit he? Alleen is het sturen iets vager dan bij de 155 (vond ik).quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik had 2x een 155, de 156 heb ik nog maar kort. De 155 is net zo'n 2 maandjes weg ongeveer.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFINYC7G.jpgquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh ja. Is wel een stap vooruit he? Alleen is het sturen iets vager dan bij de 155 (vond ik).
climate ook, of zonder airco en 1.8 of 2.0?quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RFINYC7G.jpg
Sportpakket d'r op (verlaagd, zijskirts, carbon middenconsole, soort van sportstoelen).
Rijd prima, tis alleen niet zuinig. Das af en toe aan de pomp wel rot. Maar ja, zo'n kleine Japanner 1.1 liter vind ik ook weer niets, tis ook een hobby dus mag het wat kosten.
Sturen is wel strak, alleen voel je hier minder wat je doet. De 155 is directer, als in, die geeft alles door aan de bestuurder. Voor de rest is dit qua interieur en zo wel een dikke stap vooruit. Die klokken voor je gezicht is echt genieten.
De 155 is dat ook wel, maar dat is echt een oude auto. En alleen de 16v's kan je met G3 krijgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
Misschien toch maar eens bij zo'n 156 gaan kijken/proefrijden.
Die zijn wel met G3 installatie te krijgen i.i.t. 155.
Geen climate, wel airco. En een 2.0, wel fase 3 (dus iets meer geknepen).quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
climate ook, of zonder airco en 1.8 of 2.0?
Ik had de 1.8 Sport pakket 2 (grotere velgen en airco bovenop 1, 3 had leer), vanwege het vebruik zat er lpg in.
De 1.8 was een hele fijne motor vond ik. Reed erg lekker inderdaad. Het voordeel van het dashboard was dat niemand mee kon kijken hoe hard je reed
En van na de facelift, die is net wat mooier vind ik. Zag er wel een paar staan, maar veelal ook een hoop met de JTS motoren en die liet ik liever links liggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Vin, dit vind ik wel een leuke persoonlijk, het TI pakket is het leukste pakket wat ze op de 156 hebben gehad (op de meeste Alfa's eigenlijk wel). http://link.marktplaats.nl/1005135811
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En van na de facelift, die is net wat mooier vind ik. Zag er wel een paar staan, maar veelal ook een hoop met de JTS motoren en die liet ik liever links liggen.
Hmm ja maar ik wil eigenlijk niet achteraf nog laten inbouwen, alleen als dat rendabel is qua kmstand enprijsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 155 is dat ook wel, maar dat is echt een oude auto. En alleen de 16v's kan je met G3 krijgen.
Dat kan ook nog een optie zijn, als je nu niks naar je gading vindt, kan je daar altijd nog naar kijken. Dan kan je het beste eerst kijken wat voor een installatie je wilt (dampgas of vloeibaar) waar inbouwen en wat dit dan kost. Daarna kijken welke auto je kan kopen met de rest van het budget. Waarbij je dan het beste je huidige auto meteen kan inruilen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja maar ik wil eigenlijk niet achteraf nog laten inbouwen, alleen als dat rendabel is qua prijs
Deze ziet er goed uit. Die vorige editie vond ik de koplampen niet mooi.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:50 schreef PeuRac het volgende:
Vin, dit vind ik wel een leuke persoonlijk, het TI pakket is het leukste pakket wat ze op de 156 hebben gehad (op de meeste Alfa's eigenlijk wel). http://link.marktplaats.nl/1005135811
Jawel, alleen niet voor een schappelijke prijsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
JTS kan niet op gas, dus dat valt sowieso af. En JTS heeft een serieus olie en lager probleem.
Als je toch Seat wilt blijven rijden is dit misschien grappig, al weet ik niet of de verzekering graag een 21 jarige met 180pk aanneemthttp://link.marktplaats.nl/755738933
De 1.8 motor is een hele fijne felle motor, met 140pk het vermogen waarbij andere merken die tijd 2 liters voor nodig hadden. Toch genoeg koppel om ook rustig mee te kunnen rijden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze ziet er goed uit. Die vorige editie vond ik de koplampen niet mooi.
Hehequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel, alleen niet voor een schappelijke prijs
Beter dan die Alfa, omdat Volvoquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:56 schreef PeuRac het volgende:
Een Volvo kan ook: http://link.marktplaats.nl/754099855
Ik heb me blijkbaar nog niet helemaal goed ingelezenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan ook nog een optie zijn, als je nu niks naar je gading vindt, kan je daar altijd nog naar kijken. Dan kan je het beste eerst kijken wat voor een installatie je wilt (dampgas of vloeibaar) waar inbouwen en wat dit dan kost. Daarna kijken welke auto je kan kopen met de rest van het budget. Waarbij je dan het beste je huidige auto meteen kan inruilen.
Deze Seat zal makkelijker te verzekeren zijn, maar is dan weer wat traag: http://link.marktplaats.nl/755719946
Hmm klinkt goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 1.8 motor is een hele fijne felle motor, met 140pk het vermogen waarbij andere merken die tijd 2 liters voor nodig hadden. Toch genoeg koppel om ook rustig mee te kunnen rijden.
Ja klopt, maar de meesten injecteren het in gasvorm, alleen vialle injecteerd vloeibaar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb me blijkbaar nog niet helemaal goed ingelezen
Dacht dat het alleen vloeibaar gas was
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:11 schreef Uiltje90 het volgende:
avond.. moe maar voldaan terug van de kerstinkopen. We hebben een kerstboom
![]()
Hou je ook de wegenbelasting in de gaten? Die BMW's, Saab en Jag zijn vast geen vedergewichten..quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:07 schreef PeuRac het volgende:
Dit is waarschijnlijk de fijnste auto die je gaat vinden (voor dit geld), kraagje naar beneden houden, niks geks me doen en je kan er echt wel prima mee komen voorrijden en je bent sneller in Parijs dan de Thalys: http://link.marktplaats.nl/755108382
Een verrassende wending, een tijdje een van de grotere concurrenten geweest van de auto hierboven, rijdt bijzonder fijn. Zeker wel sportief, ziet er (nog steeds) modern uit en het goede nieuws, ze worden weer gemaakt sinds kort http://link.marktplaats.nl/755007760
Stukje minder snel dan de eerste, maar wel een stuk sportiever, die lompe velgen kan je verkopen voor een setje normalere velgen en deze motor ga je niet op leeg lopen qua verzekering en brandstof: http://link.marktplaats.nl/754473300
Wil je iets in het formaat van de eerste 2 auto's, maar niet het brandstof verbuik, een bekend merk rijden, alleen een automaat is toch ook wel lekker, dan is dit je auto: http://link.marktplaats.nl/754308706
Goedkoop niet opvallen kan ook: http://link.marktplaats.nl/753328643
Als verzekering, belasting en verbruik niks uitmaken, race jij overal in klassiek Engelse stijl overal heen: http://link.marktplaats.nl/753303946
[..]
Ja klopt, maar de meesten injecteren het in gasvorm, alleen vialle injecteerd vloeibaar.
Jaa gelukkig wel! Waarschijnlijk bedorven/te vette kibbeling gegeten gister.. maar hij us weer helemaal de oudequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Ik las iets over je vriend, is hij al een beetje opgeknapt?
Datquote:
Avondquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:11 schreef Uiltje90 het volgende:
avond.. moe maar voldaan terug van de kerstinkopen. We hebben een kerstboom
![]()
Op de 25k die hij rijdt, is een 10 euro in de maand meer of minder niet zo'n issue.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou je ook de wegenbelasting in de gaten? Die BMW's, Saab en Jag zijn vast geen vedergewichten..
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat
En ze lullen ook gewoon door
Thanksquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:07 schreef PeuRac het volgende:
Dit is waarschijnlijk de fijnste auto die je gaat vinden (voor dit geld), kraagje naar beneden houden, niks geks me doen en je kan er echt wel prima mee komen voorrijden en je bent sneller in Parijs dan de Thalys: http://link.marktplaats.nl/755108382
Een verrassende wending, een tijdje een van de grotere concurrenten geweest van de auto hierboven, rijdt bijzonder fijn. Zeker wel sportief, ziet er (nog steeds) modern uit en het goede nieuws, ze worden weer gemaakt sinds kort http://link.marktplaats.nl/755007760
Stukje minder snel dan de eerste, maar wel een stuk sportiever, die lompe velgen kan je verkopen voor een setje normalere velgen en deze motor ga je niet op leeg lopen qua verzekering en brandstof: http://link.marktplaats.nl/754473300
Wil je iets in het formaat van de eerste 2 auto's, maar niet het brandstof verbuik, een bekend merk rijden, alleen een automaat is toch ook wel lekker, dan is dit je auto: http://link.marktplaats.nl/754308706
Goedkoop niet opvallen kan ook: http://link.marktplaats.nl/753328643
Als verzekering, belasting en verbruik niks uitmaken, race jij overal in klassiek Engelse stijl overal heen: http://link.marktplaats.nl/753303946
[..]
Ja klopt, maar de meesten injecteren het in gasvorm, alleen vialle injecteerd vloeibaar.
Geen boobs binnen handbereik, dus /carequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat
En ze lullen ook gewoon door
[..]
Avond
Te vet bestaat nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Jaa gelukkig wel! Waarschijnlijk bedorven/te vette kibbeling gegeten gister.. maar hij us weer helemaal de oudesweet of you to ask
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:15 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Jaa gelukkig wel! Waarschijnlijk bedorven/te vette kibbeling gegeten gister.. maar hij us weer helemaal de oudesweet of you to ask
Niets mis meequote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:18 schreef Uiltje90 het volgende:
Haha.. de mannen ovet auto's en de vrouwen kwijlend op de boobies??
Duidelijk jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen boobs binnen handbereik, dus /care
Schandalig he?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:18 schreef Uiltje90 het volgende:
Haha.. de mannen ovet auto's en de vrouwen kwijlend op de boobies??
Jij niet, de damesquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk niet dat men er blij van wordt als ik die van mij hier neerzet
Te vet kan echt wel.. meer vet dan vis in het bakjequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Te vet bestaat niet![]()
Hij was gewoon over de datum
Jij sport toch ook? Dan kan je vast met bepaalde picca's wel een cougar blij maken die dit jaar wat anders onder kerstboom wil vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Keukenpapier eronder en opgelostquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:20 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Te vet kan echt wel.. meer vet dan vis in het bakjebij gefrituurde vis dan.. ik weet iig wel dat ik daar nooit meer vis eet :p
Van die van mij ook niet denk ik..quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nahquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag niet, en jij dan met je manboobs
Boobs in car
[ afbeelding ]
Gelukkig mag je mij wel dmenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Van die van mij ook niet denk ik..
De BMW Coupe en Seat Toledo zijn mijn aanraders van dit lijstje. Zeker met normale velgen is die BMW volgens mij echt eenquote:
Vast welquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij sport toch ook? Dan kan je vast met bepaalde picca's wel een cougar blij maken die dit jaar wat anders onder kerstboom wil vinden
Hee, dat is mijn zinquote:
Ik heb jou nog nooit om mijn boobs zien vragen andersquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast wel
Maar dan kijken ze maar in KPD.
Blijf niet bezig
[..]
Hee, dat is mijn zin
Te groot.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat mag niet, en jij dan met je manboobs
Boobs in car
[ afbeelding ]
Ik geloof dat je wel ff vooruit kan hequote:
Je krijgt een Herkansingquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik zit op de tablet en ik kan nooit zo snel wat zoeken dan
Klopt, bedankt manquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat je wel ff vooruit kan heOverigens heb ik niet op verzekering en een klein beetje op belasting gelet.
quote:
Maakt ook niet uit johquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik zit op de tablet en ik kan nooit zo snel wat zoeken dan
Is dat zo?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit om mijn boobs zien vragen anders
Maak voor elke auto even een totale calculatie dan. Is zo gepiept en dan weet je wat de verhoudingen zijn tussen de auto's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, bedankt man![]()
Ik ga even belasting en verzekering checken enzo
Nice!quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
De laatste dan, en dan ben ik er welweer ff klaar mee
[ afbeelding ]
Oe.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm ja ik zal dat lijstje van jou er even bij pakkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maak voor elke auto even een totale calculatie dan. Is zo gepiept en dan weet je wat de verhoudingen zijn tussen de auto's.
Zoietsquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
mooi koppie maar die boobs zijn mij een beetje uit verhouding ten opzichte van haar lichaam...quote:
Wouw.. mooie dame, lekkere borstenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Heb dat wel eens gezien ja, die meid stuurde fotos van een vent naar zon andere meidquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:39 schreef xFriendx het volgende:
Zat trouwens in de middag paar afleveringen van Catfish: tv show te kijken (vast ook wel in scene gezet, maar komt gerust in het echt voor). Wat ontzettend vaak dat iemand foto's krijgt van een lekkere vent of gozer en het gewoon een dikkertje is.
Niet zeggende dat verliefdheid alleen maar draait om looks, maar als je zelf 100+ weegt en een gast met strakke abs en alles er op en er aan is hoteldebotel van je, zou ik evengoed toch nog wat vraagtekens plaatsen.
Als zo'n chick van hierboven mij zulke foto's stuurt vraag ik mezelf toch ook wel af welke Fokker mij nu weer loopt te f*cken.
Ohaiquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, zitten echt pareltjes tussen. Vent die idd denkt lekker ding te scoren, is het ook vent die gay is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heb dat wel eens gezien ja, die meid stuurde fotos van een vent naar zon andere meid![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, internet regel #1: Er zijn geen vrouwen op internet.
Zit ik te kijken naar die Jag, komt er nog eens 1500 euro bij als je het LPG systeem wilt overnemen.quote:
Snap dat nooit die dingen, werk dan aan jezelf ofzo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:45 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, zitten echt pareltjes tussen. Vent die idd denkt lekker ding te scoren, is het ook vent die gay is.
Of de dame in kwestie heeft er 50 kilo af gephotoshopt op de foto's. En hij eerst zeggen dat hij vooral haar karakter zo tof vind, komt ie daar, is het een walvis en gek genoeg telt opeens dat karakter niet meer. Wat zelfs dan nog plausibel is, aangezien je het er altijd op kan gooien dat je afziet omdat ze blijkbaar niet te vertrouwen is.
Echt!quote:
En zo wel, snel meeten en niet eerst 1-2 jaar een fantasie opbouwen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso, internet regel #1: Er zijn geen vrouwen op internet.
maar dan zouden ze alsnog wel kunnen cammen,, als ik al zou overwegen om te daten ofzo via internet zou ik idd zo snel mogelijk willen weten met wie ik te maken heb.. en of de foto's kloppen..quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En zo wel, snel meeten en niet eerst 1-2 jaar een fantasie opbouwen.
Nu is het wel zo dat in Nederland iemand nooit echt heel ver woont. In Amerika zijn afstanden wel iets anders, maar dan nog...
Maar meeten is engquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En zo wel, snel meeten en niet eerst 1-2 jaar een fantasie opbouwen.
Nu is het wel zo dat in Nederland iemand nooit echt heel ver woont. In Amerika zijn afstanden wel iets anders, maar dan nog...
Hee,ik verzin het ook nietquote:
Dat las ik later ook ja. Slaat nergens op, want hij moet dan 2x keurings kosten betalen en bij die andere Jag moeten alle slangen nieuw zijn (ook al heeft het er nu pas 6mdn in gezeten).quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit ik te kijken naar die Jag, komt er nog eens 1500 euro bij als je het LPG systeem wilt overnemen.
Wie verzint dat dan weer?
Ja dat idd... en afspreken op een openbare plek (zo suf ben ik dan ook wel weerquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:56 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
maar dan zouden ze alsnog wel kunnen cammen,, als ik al zou overwegen om te daten ofzo via internet zou ik idd zo snel mogelijk willen weten met wie ik te maken heb.. en of de foto's kloppen..
En cammen kan je tegenwoordig niet faken?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:56 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
maar dan zouden ze alsnog wel kunnen cammen,, als ik al zou overwegen om te daten ofzo via internet zou ik idd zo snel mogelijk willen weten met wie ik te maken heb.. en of de foto's kloppen..
Ook mee eens hoor. Even een cam aan en bij het afspreken gewoon een koffiebarretje of andere openbare plek. Klikt het niet ben je ook zo weer weg. Suf wil ik dat niet noemen, wel verstandigquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat idd... en afspreken op een openbare plek (zo suf ben ik dan ook wel weer)
Mja inderdaad. Die Daimler is trouwens ontzettend zwaar, maar wel gaafquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat las ik later ook ja. Slaat nergens op, want hij moet dan 2x keurings kosten betalen en bij die andere Jag moeten alle slangen nieuw zijn (ook al heeft het er nu pas 6mdn in gezeten).
Sowieso zet ik er vraagtekens bij hoor, waarom zo snel alweer verkopen
Ik cam nooit.. dat vind ik engquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:58 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ook mee eens hoor. Even een cam aan en bij het afspreken gewoon een koffiebarretje of andere openbare plek. Klikt het niet ben je ook zo weer weg. Suf wil ik dat niet noemen, wel verstandig
wel moeilijker.. als ik een camverzoekje zou versturen, maar hij kan niet op elk moment cammen dan zou ik dat al wel verdacht vindenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En cammen kan je tegenwoordig niet faken?
Sowieso, gewoon afspreken, kan je meteen de nodige lichaamssappen uitwisselen
dat zou ik ook wel doen idd.. kun je teminste hard schreeuwen wanneer er iets niet goed zitquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat idd... en afspreken op een openbare plek (zo suf ben ik dan ook wel weer)
Euhm, mensen hebben ook werk en school hequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
wel moeilijker.. als ik een camverzoekje zou versturen, maar hij kan niet op elk moment cammen dan zou ik dat al wel verdacht vinden
[..]
dat zou ik ook wel doen idd.. kun je teminste hard schreeuwen wanneer er iets niet goed zit
Je doet het vaak ook pas wanneer je zelf ook wel interesse denkt te hebben in de ander. Hoewel hangen in een chat bij Tinychat in een R&P reeks op zich wel leuk was. Dan zag je ook eens hoe anderen er uit zagen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik cam nooit.. dat vind ik eng
Ja precies... wel zo veiligquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
wel moeilijker.. als ik een camverzoekje zou versturen, maar hij kan niet op elk moment cammen dan zou ik dat al wel verdacht vinden
[..]
dat zou ik ook wel doen idd.. kun je teminste hard schreeuwen wanneer er iets niet goed zit
Nou ik geef gewoon foto'squote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je doet het vaak ook pas wanneer je zelf ook wel interesse denkt te hebben in de ander. Hoewel hangen in een chat bij Tinychat in een R&P reeks op zich wel leuk was. Dan zag je ook eens hoe anderen er uit zagen.
ja true, maar dan spreek je toch af om te cammen/chatten na het werk.. als je elkaar een beetje leert kennen dan weet je vast wel watvoor werk de ander doet, wanneer die op school zit o.i.d..quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm, mensen hebben ook werk en school he
Ja ok, dat dan weer welquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ja true, maar dan spreek je toch af om te cammen/chatten na het werk.. als je elkaar een beetje leert kennen dan weet je vast wel watvoor werk de ander doet, wanneer die op school zit o.i.d..
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ik geef gewoon foto's
en daar doen ze het maar mee
Op zo'n cam moet je je zelf nog in de gaten gaan houden ook, zit ik niet per ongeluk in mijn neus, rare bekken trekken omdat je ergens kriebel hebt enzo
Dat hoort er toch ook bij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op zo'n cam moet je je zelf nog in de gaten gaan houden ook, zit ik niet per ongeluk in mijn neus, rare bekken trekken omdat je ergens kriebel hebt enzo
In de show deden ze ook heel makkelijker daarover, dat iedereen toch wel Facebook en een cam had. Misschien in Amerika, maar als iemand hier geen Facebook en/of cam heeft vind ik dat ook weer niet zo heel vreemd. Dus als iemand niet kan cammen is dat niet meteen alarmbellen horen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat precies? Foto's uitwisselen of dat je moet cammen?quote:
Ja ik heb een gare cam... ik kom nogal blokkerig overquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de show deden ze ook heel makkelijker daarover, dat iedereen toch wel Facebook en een cam had. Misschien in Amerika, maar als iemand hier geen Facebook en/of cam heeft vind ik dat ook weer niet zo heel vreemd. Dus als iemand niet kan cammen is dat niet meteen alarmbellen horen.
Rare bekken trekken dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat precies? Foto's uitwisselen of dat je moet cammen?
Ach, als het niet goed is komen ze maar langs hoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
In de show deden ze ook heel makkelijker daarover, dat iedereen toch wel Facebook en een cam had. Misschien in Amerika, maar als iemand hier geen Facebook en/of cam heeft vind ik dat ook weer niet zo heel vreemd. Dus als iemand niet kan cammen is dat niet meteen alarmbellen horen.
Als ik jou wil zien zonder ruis dan drink ik liever een bak koffie bij De Waag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb een gare cam... ik kom nogal blokkerig over
Koffie bij de Waagquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als ik jou wil zien zonder ruis dan drink ik liever een bak koffie bij De Waag.
Tentje op de hoek, op de plek van de oude bioscoop zo ongeveer (Winston) is ook wel leuk, vond ik dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koffie bij de Waag
stiekem is het d'Oude Waegh ... maar ach komt op het zelfde neer
Waarom zou je? Dat is dan toch niet jezelf zijn?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ken ik niet. als ik in de stad ben is het meestal voor de winkels...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tentje op de hoek, op de plek van de oude bioscoop zo ongeveer (Winston) is ook wel leuk, vond ik dan.
Precies, weten zij tenminste ook meteen wie je bent i.p.v. je foto's in twijfel trekken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, als het niet goed is komen ze maar langs hoor
Moeilijk gedoe altijd.
Helemaal mezelf ben ik thuis...quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom zou je? Dat is dan toch niet jezelf zijn?
Als 't kriebelt moet je krabben
Maargoed ik snap die 'date' regels sowieso nooit zo goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, weten zij tenminste ook meteen wie je bent i.p.v. je foto's in twijfel trekken.
Je cam staat dan toch ook thuis schat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Helemaal mezelf ben ik thuis...
Neequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je cam staat dan toch ook thuis schat?
Dus gewoon jezelf zijn dan
Go with the flow?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed ik snap die 'date' regels sowieso nooit zo goed![]()
True. Je komt in contact, beetje kletsen, eventueel wissel je nog foto uit of cam er bij en dan zo snel mogelijk afspreken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maargoed ik snap die 'date' regels sowieso nooit zo goed![]()
Ik heb werkelijk nog niemand iemand zien hosselen in de sportschool....quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True. Je komt in contact, beetje kletsen, eventueel wissel je nog foto uit of cam er bij en dan zo snel mogelijk afspreken.
Of gewoon buiten het internet je ogen open houden. In de sportschool zie ik tenminste meteen hoe dat lichaam er uit ziet
Ik wel... ik faalde zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog niemand iemand zien hosselen in de sportschool....
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel... ik faalde zoals gewoonlijk
Tis ook een beetje hoe dat contact gaat. Denk niet dat het zo snel gaat als in een discotheek waar mensen bijna een paringsdans doen. Heb zo af en toe wel een gesprekje met bezoekers (mannen en vrouwen) over het sporten zelf en uit zoiets kan dan meer voortkomen. Ik hou wel van dames die daar nogal into zijn dus dan heeft ze mijn interesse wel. Maar niet zoals in die reclames dat je als vent geposeerd naast een dame op een loopband gaat staan en iets zegt van "ziet er goed uit".quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog niemand iemand zien hosselen in de sportschool....
Dat sowieso, alleen zijn ze vaak zo intensief bezigquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True. Je komt in contact, beetje kletsen, eventueel wissel je nog foto uit of cam er bij en dan zo snel mogelijk afspreken.
Of gewoon buiten het internet je ogen open houden. In de sportschool zie ik tenminste meteen hoe dat lichaam er uit ziet
Arme jijquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wel... ik faalde zoals gewoonlijk
Ben ik ook wel, maar niet helemaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind jou veul leuker als je jezelf bent hoor
Ik heb meestal mijn oordoppies in voor de stampmuziek.... en soms zeg ik een instructeur gedag maar verderquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis ook een beetje hoe dat contact gaat. Denk niet dat het zo snel gaat als in een discotheek waar mensen bijna een paringsdans doen. Heb zo af en toe wel een gesprekje met bezoekers (mannen en vrouwen) over het sporten zelf en uit zoiets kan dan meer voortkomen. Ik hou wel van dames die daar nogal into zijn dus dan heeft ze mijn interesse wel. Maar niet zoals in die reclames dat je als vent geposeerd naast een dame op een loopband gaat staan en iets zegt van "ziet er goed uit".
Whehehehequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik werd gisteren al dan niet serieus gehosseld door een dame van tussen de 30 en de 40![]()
![]()
Ik doe blijkbaar officieel mee met de vrijwilligers van de SWOR in Rockanje, dus kreeg een officieel naambordje en shizzle..
Staat die dame toevallig dat bordje goed te lezen en vraagt of ik familie ben van die en die persoon.. Ik moest even denken, maar nee, dat was geen familie.. Komt er opeens uit "Wil je wel familie worden?"
Ik kon niet anders voortbrengen dan "Dat ligt eraan wat je in de aanbieding hebt.."![]()
Awwquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, maar niet helemaal
Wat ging er misquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, was best wel een lekker chickie
Dat weet je niet totdat je het gesprek begint.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ging er mis
Ik zie ook genoeg leuke dames in de sportschool
Maarja die hebben natuurlijk alleen maar oog voor mannen
Whehe, maar wat heb je er verder aan dan? Stiekem even toch douchen op de sportschool?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ging er mis
Ik zie ook genoeg leuke dames in de sportschool
Maarja die hebben natuurlijk alleen maar oog voor mannen
Jij moet ook niet praten, zij moet dat doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet je niet totdat je het gesprek begint.
Dat is meestal ook het probleem bij mij, gespreksstof
Ja dat is echt dikke dramaquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik douche nooit in de sportschool...ik ga altijd thuis douchenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, maar wat heb je er verder aan dan? Stiekem even toch douchen op de sportschool?![]()
Je mag niet praten met je mond volquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet ook niet praten, zij moet dat doen
Mwa, die behoefte zou ik nou niet hebben om zomaar over iets te beginnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als haar mond vol zit, heb jij geen reden om te praten (tenzij je aan het bellen bent).quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag niet praten met je mond vol
Als haar mond vol zit, dan moet je het niet in je hoofd halen om te gaan bellen. Riskante businessquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als haar mond vol zit, heb jij geen reden om te praten (tenzij je aan het bellen bent).
Dan moet je wel weten wat je moet vragenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij moet ook niet praten, zij moet dat doen
Mwhehe, ik maakte mezelf wel een aandachtspuntje daar gisteren.. Hadden ze een soort prijzenrad enzo.. En ik bleef maar prijzen winnen.. Ik heb een deel gewoon random weggegeven aan mensen omdat ik het niet allemaal kon meenemen, zelfs wat spullen aan m'n ouders meegegeven..quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag niet praten met je mond vol
Tja, als je dat chickie leuk vindtquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, die behoefte zou ik nou niet hebben om zomaar over iets te beginnen.
Whehehe das wel grappigquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwhehe, ik maakte mezelf wel een aandachtspuntje daar gisteren.. Hadden ze een soort prijzenrad enzo.. En ik bleef maar prijzen winnen.. Ik heb een deel gewoon random weggegeven aan mensen omdat ik het niet allemaal kon meenemen, zelfs wat spullen aan m'n ouders meegegeven..
Dan bouw je vanzelf gespreksstof op met de mensen daar![]()
Dan ontstaat dat gesprek wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, als je dat chickie leuk vindt
Sorry, maar ik vind het wel zwak als je met dat "excuus" een chickie wilt scorenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan ontstaat dat gesprek wel.
Zelfde gisteren even naar de M&S voor oma, dus vraag aan zon meid daar waar staat zus en zo. Oma ziek blabla etc. Dan sta je al 2-0 voor.
Helemaal als ze er net 2 dagen werkt en je naar het verkeerde schap wijst
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja toch?dat is heel onbeleefd
Soms krijg je belangrijke telefoontjes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als haar mond vol zit, dan moet je het niet in je hoofd halen om te gaan bellen. Riskante business
Dat valt te lerenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je wel weten wat je moet vragen
Nou sorry hoor maar als je aan het seksen bent moet je niet eens je telefoon in handbereik hebben liggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms krijg je belangrijke telefoontjes.
Excuus? M'n oma is ook echt ziek en ik sta daar om wat te halen voor d'r verjaardag. Beter dan die afgezaagde catchlines.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het wel zwak als je met dat "excuus" een chickie wilt scoren
Euhm.. Ik won in totaal 4 keer dezelfde slagroomtaart (verschillende rondes, dat wel) een sporttasje, een puzzel (nieteens zo'n kinderachtig dingquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe das wel grappigWat had je gewonnen dan
Waar ga je ons mee verwennen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja over taarten gesproken, van de week mag ik ook aan de baksel
Ja uiteraardquote:
Dat weet ik, maar jij zegt 'Dan sta je al 2-0 voor'. Daar maak ik op uit dat jij dat wel een leuk chickie vind en het niet erg zou vinden om de volgende ochtend naast wakker te worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Excuus? M'n oma is ook echt ziek en ik sta daar om wat te halen voor d'r verjaardag. Beter dan die afgezaagde catchlines.
Sowieso weet je meteen wat je aan iemand hebt als je zoiets verteld.
Ghegheghe, dat is wel bazigquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm.. Ik won in totaal 4 keer dezelfde slagroomtaart (verschillende rondes, dat wel) een sporttasje, een puzzel (nieteens zo'n kinderachtig ding), een spel dat heet "het spel van de eeuw", theeglazen, een electrische Tajine, een windlicht voor in de tuin, een of ander fancy suikerkopje, gasthanddoeken setje met dove zeepje erbij, een Feyenoordbal
, een setje van 2 bordjes van bamboe .. en euhm.. van die stofzuiger opzetstukjes
Dat was het wel zo'n beetje geloof ik
Alle taarten gaf ik weg (2 aan m'n pa meegegeven die even was komen kijken, die kent die mensen ook)
De bal gaf ik aan een jochie die ik tegen mama hoorde zeggen dat hij die wel wilde winnen (mama dan..)
Die 2 bordjes gaf ik weg aan een mevrouw die er na mij 6 van won (4 beige en 2 blauwe en ik had 2 blauwe)
WIndlicht ging met pa mee, de gasthanddoeken ook..
De rest ligt nu hier op een stapel in de woonkamer
Ik geloof niet dat ik jou heb uitgenodigdquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar ga je ons mee verwennen?
Ik dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou heb uitgenodigd
It was worth a shotquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik jou heb uitgenodigd
2-0 voor wil niet zeggen dat ik iemand meteen zou willen neuken hoor. Maar het zegt wel veel over iemand als die dat ook een leuk/origineel/lief iets vindt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij zegt 'Dan sta je al 2-0 voor'. Daar maak ik op uit dat jij dat wel een leuk chickie vind en het niet erg zou vinden om de volgende ochtend naast wakker te worden.
En ondertussen dacht ze "Wat een creep, zieke oma gebruiken om mij aan te spreken" Die heb je er ook nog bijquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
2-0 voor wil niet zeggen dat ik iemand meteen zou willen neuken hoor. Maar het zegt wel veel over iemand als die dat ook een leuk/origineel/lief iets vindt.
Ze had ook ongeïnteresseerd kunnen reageren namelijk.
Ik wil eerst Lola's taartquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Niet alle mannen willen meteen alleen maar neuken hoor
Foto's en filmpjes zijn lekker en als je net buiten het bereik van de ingebouwde camera's bent, moet je toch wat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar als je aan het seksen bent moet je niet eens je telefoon in handbereik hebben liggen.
Al zijn er natuurlijk altijd van die figuren bij die overal maar foto's of filmpjes van willen hebben
Ja dat kan ook nogquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En ondertussen dacht ze "Wat een creep, zieke oma gebruiken om mij aan te spreken" Die heb je er ook nog bij
Geloof je het zelfquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
Niet alle mannen willen meteen alleen maar neuken hoor
Niet als je een bus bij je hebt waarvan de telefoon ingesteld staat op automatisch opnemenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Foto's en filmpjes zijn lekker en als je net buiten het bereik van de ingebouwde camera's bent, moet je toch wat.
Maar als je onder werktijd bezig bent, moet je soms opnemen en dat kan ook geil zijn
Van alles, ik hou het dit jaar simpel. Dinsdag MonChoutaart maken en voor het weekend zelfgemaken appeltaart.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kweetniet, wat kun je allemaal tegenwoordig?![]()
Ik heb opeens trek in een mokkataart.. of gebakjequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van alles, ik hou het dit jaar simpel. Dinsdag MonChoutaart maken en voor het weekend zelfgemaken appeltaart.
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog
[..]
Geloof je het zelf
Sowieso is dat echt een van de slechte uitvindingen ooitquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet als je een bus bij je hebt waarvan de telefoon ingesteld staat op automatisch opnemen
Ik kom dinsdag wel ff langsquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van alles, ik hou het dit jaar simpel. Dinsdag MonChoutaart maken en voor het weekend zelfgemaken appeltaart.
Idd, hoor je 'm overgaan, sta je achter in de bus te dweilen of de ramen te zemen, gaan ze opeens staan roepen dat je niet te horen bent.. "Nee sul, ik sta achter in de bus.." Ik heb dat maar snel zitten uitzoeken om dat weer uit te zetten..quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sowieso is dat echt een van de slechte uitvindingen ooitHeb het ooit ingesteld gehad, maar is reuze irritant. Ik wil zelf bepalen of en wanneer ik opneem.
Succesquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
Moeders aan de foon... tot over een uur
Ik ga dinsdag even bij J op kantoor solliciteren denk ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is voor J.'s werk om uit te delen
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag even bij J op kantoor solliciteren denk ik
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb rooie oortjes maar niet op de manier waarvan ik het wil
Van wie?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Oh![]()
Dan moet je maar wat leuke smsjes krijgen misschien?
Oh dear...quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn idee is geweldig aan het worden
Lol, wat heb je verzonnen dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn idee is geweldig aan het worden
Dat gaat ze hier niet zeggen natuurlijk duhquote:
Ben je er toch uit gekomen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van wie?
Zooo overstapje geregeld naar andere zorgverzekering
Toedelsquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga lekker bankhangen en een filmpie kijken![]()
![]()
Doeg liefjens
Dan dmt ze het toch :pquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat gaat ze hier niet zeggen natuurlijk duh
Ik mag het niet weten
quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan dmt ze het toch :p
Lach ik daar wel
Dan juist wel tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens jou vertrouwen ze vast niet Sedan, want je hebt volgensmij ook stiekem verraden wat mijn verrassing voor hun is![]()
Ik krijg nieteens een hint, en zelf willen ze er zo graag eentje..quote:
maar wij zijn niet bangquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik krijg nieteens een hint, en zelf willen ze er zo graag eentje..
Is het een nieuwe knie? Ik moet een nieuwe rechter knie denk ikquote:
Action verkoopt koelvloeistofquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Weet iemand een goedkoop adresje voor koelvloeistof? Heb 8,5 liter nodig(en 6,5 liter olie, maar dat is niet zo erg).
Jij durft niet eens aan te bellen morgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben ook niet bang, vind het alleen eng..
Jullie 2 en een verrassing voor mij.. Uhuh..
Heb niks tegen de action, maar qua auto onderdelen koop ik alleen merkspulquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Action verkoopt koelvloeistof
Succes met zoeken danquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb niks tegen de action, maar qua auto onderdelen koop ik alleen merkspul
Welcome to the clubquote:
hmm dank je. Maandag maar wat kennissen bellen met autobedrijven.quote:
Kom ik me er tussen vervelenquote:
Laten we een spelletje spelen.. :pquote:
Is dat niet ver weg? En doe ik dat niet nu alquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gunt me ook niks he. Bemoei je er niet mee.. Down boy
Helaas niet, moet weg.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Laten we een spelletje spelen.. :p
Oke, oke, ik ga al.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij gunt me ook niks he. Bemoei je er niet mee.. Down boy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Helaas niet, moet weg.
[..]
Oke, oke, ik ga al.Jeetje.. succes!! Hoop dat het enigsinds meevalt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You only live once, but if you do it well, once will be enough
Gelukkig!!quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Het valt blijkbaar mee, stond op het punt om de deur op slot te draaien toen ze reageerde
Gelukkigquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef PeuRac het volgende:
Het valt blijkbaar mee, stond op het punt om de deur op slot te draaien toen ze reageerde
Das wel een beetje engigquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik vertrouw het nog niet helemaal, maar ze wil iig niet dat ik langs kom, dus ga morgen wel langs dan.
Ja, maar wil ook het vertrouwen niet schaden door toch te gaan kijken.quote:
Naar idd.. lastig altijd zulke situaties..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik vertrouw het nog niet helemaal, maar ze wil iig niet dat ik langs kom, dus ga morgen wel langs dan.
Ook wel logisch.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar wil ook het vertrouwen niet schaden door toch te gaan kijken.
Maar je kan best tegen haar zeggen dat je ongerust ben toch??quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar wil ook het vertrouwen niet schaden door toch te gaan kijken.
Meh.. heb je het iig gezegdquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:00 schreef PeuRac het volgende:
Heb ik gedaan, daar krijg ik geen reactie op.
Hier.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gier?
Ja ik ben er toch??
Oh en dit baas:
geen idee.. of kom jij ons vermaken??quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij durft niet eens aan te bellen morgen.
Vloeistof is vloeistofquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb niks tegen de action, maar qua auto onderdelen koop ik alleen merkspul
Hier gaat iets mis..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Zaterdagavond en ik zit aan de thee.
Wellicht, wat gaan we doen danquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:22 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
geen idee.. of kom jij ons vermaken??
Eeuh nee. Er is een reden dat er verschillende kleuren zijn. Bijv een volledig aluminium blok of een ijzeren blok. En andere materialen wel gebruikt zijn, wel of niet mengbaar, maakt allemaal verschil.quote:
Daar heb ik nog nooit van gehoord anders..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eeuh nee. Er is een reden dat er verschillende kleuren zijn. Bijv een volledig aluminium blok of een ijzeren blok. En andere materialen wel gebruikt zijn, wel of niet mengbaar, maakt allemaal verschil.
Het is vergelijkbaar met olie, je blok zal er niet meteen van kapot gaan, maar het verkort wel de levensduur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord anders..
Ja dat je verschillende oliën hebt dat weet ik..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar met olie, je blok zal er niet meteen van kapot gaan, maar het verkort wel de levensduur.
rood/groen/blauw zijn de standaard kleuren. Daarnaast zijn er nog een paar anderen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja dat je verschillende oliën hebt dat weet ik..
Maar er is mij serieus nog NOOIT door iemand verteld dat je verschillende typen koelvloeistof hebt..
Zal ik je rug wassenquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Douchen
Althans ik wel. Ik heb het koud.
Ik mag er weer niet tussen zeker?quote:
Nu je het zegt.. In mijn Swift zat volgensmij groen of rood.. En vroegah in m'n Escortjes blauw geloof ik..quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
rood/groen/blauw zijn de standaard kleuren. Daarnaast zijn er nog een paar anderen.
In mijn auto mag bijv geen koelvloeistof welke aangelengd kan worden met water, dat mag dus ook absoluut niet. Je mag het ook nooit mengen, dat is bij mij wel gebeurd recentelijk helaas, nadat een slang niet goed teruggemonteerd was, losgeschoten en ik het moest bijvullen met wat ik had, een andere soort.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Douchen
Althans ik wel. Ik heb het koud.
ja fijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar zeg ik geen nee tegen.... mag ik dan jouw haartjes wassen![]()
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 23:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mag er weer niet tussen zeker?
geen idee.. suggesties?quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nee
[..]
geen idee.. suggesties?
Ik heb vast nachtmerries over de verrassing die mij morgen te wachten staat, ruilen?quote:Op zondag 15 december 2013 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]nu ga ik straks helemaal verdrietig naar bed
Ik ben niet bang voor die twee, maar heb ook zeker niet de behoefte om naar hen te gaan. Dus ik ga morgen wel gewoon naar mn scharrelquote:Op zondag 15 december 2013 00:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb vast nachtmerries over de verrassing die mij morgen te wachten staat, ruilen?
Het is lang geleden dat ik Maps op een foutje heb kunnen betrappen, is er misschien een weg afgesloten (want zelfs weekend afsluitingen pikt die tegenwoordig op) of is het echt de snelste route.quote:Op zondag 15 december 2013 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Google maps is trouwens vreemd.. Waarom stuurt ie mij niet gewoon via de A15/A50/A73 naar Nijmegen, maar binnendoor via Leeuwen?
owquote:Op zondag 15 december 2013 00:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]nu ga ik straks helemaal verdrietig naar bed
Dan mag ik wel meedoen? Is goed!quote:Op zondag 15 december 2013 00:10 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
ow.. wees me voor de volgende keer?
Daar leek het anders wel heel sterk op, maar snap dat je het voor je vriend wilt ontkennenquote:
Uhuquote:Op zaterdag 14 december 2013 23:56 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
nee
[..]
geen idee.. suggesties?
quote:Op zondag 15 december 2013 00:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar leek het anders wel heel sterk op, maar snap dat je het voor je vriend wilt ontkennen
Het is ook geen foutje, maar ik zie zo snel niet waar ik kortste route in snelste route kan veranderen..quote:Op zondag 15 december 2013 00:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik Maps op een foutje heb kunnen betrappen, is er misschien een weg afgesloten (want zelfs weekend afsluitingen pikt die tegenwoordig op) of is het echt de snelste route.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |