Een beter milieu begint bij jezelf zeggen ze dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, tegen de haters zeggen wij laters.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu hebben we Lavje en a4lf als mods
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die geband? Dat is toch zo'n brave kerel?
Ja, tussen 40-45 gepostte GIFjes hebben de blauwen een kut gespot.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tarado geband? Die gast doet geen vlieg kwaad.
Ik heb hem net aangezet.quote:
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tarado geband? Die gast doet geen vlieg kwaad.
Wat was dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die eerste partij was geniaal.
Van mooie dames vind ik dat absoluut niet strafbaar. Een wijs man zei ooit:quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een plaatje dat iets te bloot was volgens de moddereter.
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beminnen is strafbaar en schoonheid een zonde.
Rensje hiquote:
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag zo'n maf figuur bij darten, die gast droeg een soort regenboogpak.
Overhemd is nog altijd beter dan die van Gary Andersonquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)
[ afbeelding ]
Die is laatst weer met zijn ouwe gaan gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overhemd is nog altijd beter dan die van Gary Anderson
Het is iig niet saai .quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)
[ afbeelding ]
Mardlegod en de onvermijdelijke Wilfred Geneequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Darts is een showtje. Hij begrijpt het tenminste. Het gaat pas echt mis als je dartsen als serieuze sport gaat zien. Tenzij je de intelligentie van Van Gerwen hebt natuurlijk, voor dat soort types is het gewoon prachtig dat het voor iedereen toegankelijk is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn pa?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is laatst weer met zijn ouwe gaan gooien.
O echt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga zelf weg, niemand mag je, Mikey hoort hier thuis.
Genee en dartsers was niet echt een goede combinatiequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mardlegod en de onvermijdelijke Wilfred Genee
Als dartsen cabaret wordt dan haak ik af.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Darts is een showtje. Hij begrijpt het tenminste. Het gaat pas echt mis als je dartsen als serieuze sport gaat zien. Tenzij je de intelligentie van Van Gerwen hebt natuurlijk, voor dat soort types is het gewoon prachtig dat het voor iedereen toegankelijk is.
Toch Stijn?
Ik heb al op Tarado gestemd als steunbetuigingquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***
Stem allemaal op Lav als beste VBL mod.
Darts is een mix van allerlei factoren waardoor velen het niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Darts is een showtje. Hij begrijpt het tenminste. Het gaat pas echt mis als je dartsen als serieuze sport gaat zien. Tenzij je de intelligentie van Van Gerwen hebt natuurlijk, voor dat soort types is het gewoon prachtig dat het voor iedereen toegankelijk is.
Toch Stijn?
SBS heeft niet voor niets haar grootste successen allertijden geboekt met De Cuil als presentator. Dat multitalent kon je om een boodschap sturen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Genee en dartsers was niet echt een goede combinatie
Tarado, goeie gastquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al op Tarado gestemd als steunbetuiging
Slijmbal.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
VBL / *** VBL Awards 2013 Stemtopic ***
Stem allemaal op Lav als beste VBL mod.
Vervelend dat je FredDeDrugsbaron geen steun wil betuigen, die heeft nog wel een permban.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb al op Tarado gestemd als steunbetuiging
Tjacka is een wandelende tijdbom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben erg depri vandaag.
Ik drink nooit meer.
Van Gerwen vond het trouwens ook niks, die Wright.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Darts is een mix van allerlei factoren waardoor velen het niet serieus nemen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tjacka is een wandelende tijdbom?
Dat kan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van Gerwen vond het trouwens ook niks, die Wright.
Ajacied is baas.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slijmbal.
Wel raar dat je nu wel post in een sc in Bnw.
Maak je niet zo druk joh.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Slijmbal.
Wel raar dat je nu wel post in een sc in Bnw.
De Mol had een hoop problemen met die zender kunnen voorkomen door een simpel telefoontje naar De Cuil.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
SBS heeft niet voor niets haar grootste successen allertijden geboekt met De Cuil als presentator. Dat multitalent kon je om een boodschap sturen.
Welke categorie?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vervelend dat je FredDeDrugsbaron geen steun wil betuigen, die heeft nog wel een permban.
Eerste wedstrijd won hij wel met 2-1.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajacied is baas.
Ook een stuk beter in Fifa14 dan jij maar dat geheel terzijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |