Dit is nu precies wat ik al een hele tijd wilde zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet zo een aanval van een jongen als Tjakka (dat krijg je dan gratis bij het blad boodschappen, ) Zomaar uit het niks alsof je zijn moeder met schuurpapier hebt bewerkt.
Terwijl je eigenlijk geen idee hebt waar die haatdragende reacties dan vandaan komen.
Sterker nog je hebt er nog nooit een zinnige discussie mee gevoerd, Maar dan toch hebben ze een hele mening over je klaar.
Ik was het niet die je zusje besmeurde met kerosine.
Nee we laten de VBL SC hier permanent staan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit nou permanent of weer zo'n schijtlollig kut grapje van een half uur?
Permanent.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:55 schreef Geo4kant het volgende:
Is dit nou permanent of weer zo'n schijtlollig kut grapje van een half uur?
Trek het je niet aan, tegen de haters zeggen wij laters.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap dat niet zo een aanval van een jongen als Tjakka (dat krijg je dan gratis bij het blad boodschappen, ) Zomaar uit het niks alsof je zijn moeder met schuurpapier hebt bewerkt.
Terwijl je eigenlijk geen idee hebt waar die haatdragende reacties dan vandaan komen.
Sterker nog je hebt er nog nooit een zinnige discussie mee gevoerd, Maar dan toch hebben ze een hele mening over je klaar.
Ik was het niet die je zusje besmeurde met kerosine.
Een beter milieu begint bij jezelf zeggen ze dan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Trek het je niet aan, tegen de haters zeggen wij laters.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:57 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu hebben we Lavje en a4lf als mods
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is die geband? Dat is toch zo'n brave kerel?
Ja, tussen 40-45 gepostte GIFjes hebben de blauwen een kut gespot.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tarado geband? Die gast doet geen vlieg kwaad.
Ik heb hem net aangezet.quote:
Dat vind ik ook.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tarado geband? Die gast doet geen vlieg kwaad.
Wat was dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die eerste partij was geniaal.
Van mooie dames vind ik dat absoluut niet strafbaar. Een wijs man zei ooit:quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een plaatje dat iets te bloot was volgens de moddereter.
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beminnen is strafbaar en schoonheid een zonde.
Rensje hiquote:
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag zo'n maf figuur bij darten, die gast droeg een soort regenboogpak.
Overhemd is nog altijd beter dan die van Gary Andersonquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)
[ afbeelding ]
Die is laatst weer met zijn ouwe gaan gooien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Overhemd is nog altijd beter dan die van Gary Anderson
Het is iig niet saai .quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Peter Wright een rare clown, toch vinden veel mensen in het dartstopic hem fantastisch (ik niet)
[ afbeelding ]
Mardlegod en de onvermijdelijke Wilfred Geneequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Darts is een showtje. Hij begrijpt het tenminste. Het gaat pas echt mis als je dartsen als serieuze sport gaat zien. Tenzij je de intelligentie van Van Gerwen hebt natuurlijk, voor dat soort types is het gewoon prachtig dat het voor iedereen toegankelijk is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |