SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:12 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Op fotoboek meisjes voor hem hosselen ging niet zo goed
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij weeeeetttClose enough, close enoughSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Naja je hebt tenminste een paar lesbische volgers erbij!quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Naja je hebt tenminste een paar lesbische volgers erbij!
Jij lijkt mij heel saaiquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:16 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Jij lijkt mij bent heel saai
Volgende keer op zoek naar Homo'squote:
Kuchquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niets voor jou, toch. Online relaties etc zijn voor wanhopigen.
Vooral groot praten meidquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gewoon tot 100 tellen en een random kind snoep geven!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef sylvesterrr het volgende:
Sorry, ik ben vandaag totaal niet te genieten. Mijn hersencellen moeten nog hun eigen plek weer vinden...
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASMEquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Vooral groot praten meid
Sinds wanneer ben jij neuroloog?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Gewoon tot 100 tellen en een random kind snoep geven!
Stukje Bortequote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand een goed recept voor oliebollen?
http://www.ah.nl/appie/pr(...)opmans-oliebollenmixquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Bortecinem het volgende:
Iemand een goed recept voor oliebollen?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASME
Sinds ik mensen proberer te begrijpenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij neuroloog?
Jij blijkbaar ook niet, hé? Was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij bent soms niet zo slim, he? SARCASME
Nope, geen nood aan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |