Evil_Tuinhekjequote:Op maandag 16 december 2013 12:13 schreef Bolters het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Wat is je acc? Dan voeg ik je later op de middag even toe.
Wie ben jij online? Ik accepteer nooit lukrake requests namelijk. Of zet er even fok bij ofzo, dan weet ik het.quote:
Volgens mij stond je al in mijn lijst. Zo even kijken.quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef videonatic het volgende:
Als de BF4 spelers nog even TheDutchNelson toevoegen, beng beng,
Indien je BF4 of Fifa speelt, kan je mij ook toevoegen. Geldt voor iedereen btw.quote:Op maandag 16 december 2013 12:33 schreef HostiHawaii het volgende:
Ik heb Catch_me, Rossdale en RRuben erin staan zie ik.
Will doquote:Op maandag 16 december 2013 12:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Indien je BF4 of Fifa speelt, kan je mij ook toevoegen. Geldt voor iedereen btw.
Wat is jouw acc? Wil wel FIFA tegen je spelenquote:Op maandag 16 december 2013 12:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Indien je BF4 of Fifa speelt, kan je mij ook toevoegen. Geldt voor iedereen btw.
Jep, doe ik!quote:Op maandag 16 december 2013 12:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wie ben jij online? Ik accepteer nooit lukrake requests namelijk. Of zet er even fok bij ofzo, dan weet ik het.
Jep, doe ik!quote:Op maandag 16 december 2013 12:23 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wie ben jij online? Ik accepteer nooit lukrake requests namelijk. Of zet er even fok bij ofzo, dan weet ik het.
Wat is jouw acc?quote:Op maandag 16 december 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe waarschijnlijk ook wel mee om 8 uur met Bf4
Wat is jouw acc?quote:Op maandag 16 december 2013 12:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik doe waarschijnlijk ook wel mee om 8 uur met Bf4
Doe ik!quote:Op maandag 16 december 2013 12:29 schreef videonatic het volgende:
Als de BF4 spelers nog even TheDutchNelson toevoegen, beng beng,
Staat allemaal in de OP. Mijn PSN: Smeervleesquote:Op maandag 16 december 2013 12:37 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wat is jouw acc? Wil wel FIFA tegen je spelen
BF4 ging trouwens best goed dit weekendquote:Op maandag 16 december 2013 12:35 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Leuk, voeg je vanmiddag toe! Zin om vanavond 1 vs 1 fifa te spelen?quote:Op maandag 16 december 2013 12:44 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Staat allemaal in de OP. Mijn PSN: Smeervlees
Jep, ging redelijk, alhoewel ik nog erg moet wennen aan de Flood-map. Beetje te klein en hectisch voor mij.quote:Op maandag 16 december 2013 12:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
BF4 ging trouwens best goed dit weekendIk kon alleen even geen mic indoen
Als ik online ben, kan je me altijd inviten voor een wedstrijdje.quote:Op maandag 16 december 2013 12:47 schreef Bolters het volgende:
[..]
Leuk, voeg je vanmiddag toe! Zin om vanavond 1 vs 1 fifa te spelen?
Flood Zone, godverdomme wat een rotmap is dat zeg..... Haat hem nu al.quote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Jep, ging redelijk, alhoewel ik nog erg moet wennen aan de Flood-map. Beetje te klein en hectisch voor mij.
[..]
Als ik online ben, kan je me altijd inviten voor een wedstrijdje.
Ik vind hem wel handig, als je te veel mensen tegen je hebt spring je gewoon van het dak af in het water om ze kwijt te rakenquote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Jep, ging redelijk, alhoewel ik nog erg moet wennen aan de Flood-map. Beetje te klein en hectisch voor mij.
[..]
Zal ik zeker doen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |