We hebben het er wel eens vaker over gehad en het is tegenwoordig zo dat mensen zich wel heel makkelijk ziekmelden. Maar ja, als werkgever heb je dat gewoon te accepteren.quote:Op zondag 15 december 2013 22:57 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik heb daar zo een verschrikkelijke hekel aan. Vooral omdat ik zelf wel altijd kom werken. Laatst stond ik ook van 07-21 te werken met 40 graden koorts en longontsteking. Dan kan ik er echt niet tegen als anderen zich ziek melden voor een beetje hoofdpijn.
Tot op zekere hoogte.quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef mujentas het volgende:
Maar ja, als werkgever heb je dat gewoon te accepteren.
Mensen die heel zielig aan de telefoon hangen met een piepstemmetje, doe ik altijd overdreven vrolijk tegenquote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel. Als je je ziek gaat melden omdat je wat hoofdpijn hebt of last van je keel: dan heb je ook niet echt problemen met het ziek melden an sich.
Onze beide ASM's zitten nog op schoolquote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef exelletor het volgende:
School? ASM?Onze duaal-student wordt voorlopig geen ASM hoor, geen plek.
Helaas wel ja.quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef mujentas het volgende:
[..]
We hebben het er wel eens vaker over gehad en het is tegenwoordig zo dat mensen zich wel heel makkelijk ziekmelden. Maar ja, als werkgever heb je dat gewoon te accepteren.
Tja, dan maar even met rechts hèquote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef einschtein het volgende:
Over ziek zijn. Ik heb dit weekend mijn schouder geblesseerd. Zodra ik mijn linkerarm beweeg doet het enorm pijn.
Gelukkig is het niet je rechterarm.quote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef einschtein het volgende:
Over ziek zijn. Ik heb dit weekend mijn schouder geblesseerd. Zodra ik mijn linkerarm beweeg doet het enorm pijn.
Het zijn ook altijd dezelfde die ziek zijn bij ons. Bij die mensen ga ik ook altijd doorvragen wat ze exact hebben en of ze écht niet kunnen werken, mocht ik ze spreken.quote:Op zondag 15 december 2013 23:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mensen die heel zielig aan de telefoon hangen met een piepstemmetje, doe ik altijd overdreven vrolijk tegen
quote:Op zondag 15 december 2013 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Tja, dan maar even met rechts hè
I'll be damned.quote:Op zondag 15 december 2013 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gelukkig is het niet je rechterarm. [ afbeelding ]
Was de winkel waar SLP werkt geen franchise??quote:Op zondag 15 december 2013 22:56 schreef exelletor het volgende:
Vier broodmeisjes, maar wel twee ASM's.
We hebben in de organiatie nog steeds een tekort aan ASM's dus......quote:Op zondag 15 december 2013 22:58 schreef exelletor het volgende:
School? ASM?Onze duaal-student wordt voorlopig geen ASM hoor, geen plek.
Puur uit interesse, stromen er wel eens mensen vanuit franchise door naar WWM als SM/ASM?quote:Op zondag 15 december 2013 23:02 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Was de winkel waar SLP werkt geen franchise??
[..]
We hebben in de organiatie nog steeds een tekort aan ASM's dus......
Iets te vaak in AH-kantines gezeten. Je past je aan, hè.quote:Op zondag 15 december 2013 23:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
True, had hem allee van Janneke niet zo 1, 2, 3 verwacht.Van d4v1d ofcourse wel.
Heb ook een iemand gehoord(was vroeger werkzaam bij ons in het filiaal) dat ie maar weg is gegaan bij AH, omdat die door AH maar op het lijntje werd gehouden en geen ASM kon worden. Had HBO gestudeerd...quote:Op zondag 15 december 2013 23:02 schreef ikbenschipper het volgende:
We hebben in de organiatie nog steeds een tekort aan ASM's dus......
Tot voor kort (1 á 2 jaar geleden)vonden we het als organisatie heel aantrekkelijk om mensen van buitenaf te halen om de functies van (A)SM te gaan vervullen. Inmiddels zijn ze daar wel weer beetje van aan het terugkomen en willen ze weer meer uit de eigen winkels laten doorstromen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:05 schreef exelletor het volgende:
[..]
Heb ook een iemand gehoord(was vroeger werkzaam bij ons in het filiaal) dat ie maar weg is gegaan bij AH, omdat die door AH maar op het lijntje werd gehouden en geen ASM kon worden. Had HBO facility management gestudeerd...
verveel je ons alweer zo lang hier...quote:Op zondag 15 december 2013 23:06 schreef d4v1d het volgende:
Tering, tijd gaat snel, ik loop al 6 maanden rond realiseer ik me net
Denk dat hij minimaal acht jaar voor AH heeft gewerkt, tl geweest bij meerdere filialen.quote:Op zondag 15 december 2013 23:06 schreef ikbenschipper het volgende:
Tot voor kort (1 á 2 jaar geleden)vonden we het als organisatie heel aantrekkelijk om mensen van buitenaf te halen om de functies van (A)SM te gaan vervullen. Inmiddels zijn ze daar wel weer beetje van aan het terugkomen en willen ze weer meer uit de eigen winkels laten doorstromen.
Als jij in de winkel net zoveel inzet toont/sociaal bent als hier, kun je er nog wel even blijven dacht ik zo.quote:Op zondag 15 december 2013 23:06 schreef d4v1d het volgende:
Tering, tijd gaat snel, ik loop al 6 maanden rond realiseer ik me net
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja tot 1 a 2 jaar geleden deden we met deze personen te weinig bij mij heeft het ook lang geduurd.quote:Op zondag 15 december 2013 23:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Denk dat hij minimaal acht jaar voor AH heeft gewerkt, tl geweest bij meerdere filialen.
Zo klopt die.quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef einschtein het volgende:
Als jij in de winkel net zoveel inzet toont/asociaal bent als hier, kun je er nog wel even blijven dacht ik zo.
Hij is net weg bij AH... Nouja, het zal wel, misschien woon ik in een regio waar er gewoon geen plekken zijn voor ASM's...quote:Op zondag 15 december 2013 23:09 schreef ikbenschipper het volgende:
Tja tot 1 a 2 jaar geleden deden we met deze personen te weinig bij mij heeft het ook lang geduurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |