SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Succes en sterkte met je drukke weekend en je q-telling!quote:Op zaterdag 14 december 2013 07:55 schreef Schuimpjes het volgende:
De inspiratie voor een TT was op de vroege ochtend even weg.
Bedankt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 08:29 schreef donald500 het volgende:
[..]
Succes en sterkte met je drukke weekend en je q-telling!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef mujentas het volgende:
Over domme acties gesproken, tegen iemand in een elektrische rolstoel zeggen 'Ja, loopt u maar even mee.'
Jaaaaren geleden (Volgens mij nog in de tijd dat de winkel nog een Maxis was..) was er ooit een hoofdcassiere die op vrijdagavond de boel afsloot, volkomen in de veronderstelling dat het zaterdag was, en het tijdslot op de kluis niet op twaalf maar op 36 uur zette....quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef SLP_ het volgende:
Omg ik had ff een superdomme actie vanochtend. M'n SM zei dat de reservesleutel van telkantoor zoek was en dat we later even moesten nagaan waar die gebleven kon zijn. Oke, balen, maarja op dat moment kon ik daar niet veel aan doen. Ik liep naar telkantoor en voerde de kluiscodes in. Vervolgens zet ik de computer aan en besefte ik mij dat ik nog geen koffie had gepakt. Dus ik loop kantoor uit en op het moment dat de deur achter mij dichtvalt dacht ik: ''FUCK M'N SLEUTELS![]()
''. Ongelooflijk.
Neem aan dat ze dat vaker horen , het is toch een standaard uitdrukking...quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef mujentas het volgende:
Over domme acties gesproken, tegen iemand in een elektrische rolstoel zeggen 'Ja, loopt u maar even mee.'
Als het goed is weet je SM dat fouten maken menselijk is en dat het uberhaupt niet jouw schuld was dat de reservesleutels zoek waren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef SLP_ het volgende:
Omg ik had ff een superdomme actie vanochtend. M'n SM zei dat de reservesleutel van telkantoor zoek was en dat we later even moesten nagaan waar die gebleven kon zijn. Oke, balen, maarja op dat moment kon ik daar niet veel aan doen. Ik liep naar telkantoor en voerde de kluiscodes in. Vervolgens zet ik de computer aan en besefte ik mij dat ik nog geen koffie had gepakt. Dus ik loop kantoor uit en op het moment dat de deur achter mij dichtvalt dacht ik: ''FUCK M'N SLEUTELS![]()
''. Ongelooflijk.
ASM werd wakker gebeld op zijn vrije dag want hij heeft de andere sleutel. 8 voor 8 kwam hij aan in de winkel en konden we alsnog supersnel de kassa's tellenUiteindelijk allemaal goed gekomen, maar ik voelde me zó kut
Ik ken het. En dan heel casual doen en lopen alsof je niets verkeerds hebt gezegd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:42 schreef mujentas het volgende:
Aah, dat is ook erg zeg!quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Jaaaaren geleden (Volgens mij nog in de tijd dat de winkel nog een Maxis was..) was er ooit een hoofdcassiere die op vrijdagavond de boel afsloot, volkomen in de veronderstelling dat het zaterdag was, en het tijdslot op de kluis niet op twaalf maar op 36 uur zette....
Daar heeft de volgende ochtend met spoed een monteur bij moeten komen op de kluis open te breken....
Nee klopt, niemand was boos ofzo alleen ik op mezelfquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:23 schreef einschtein het volgende:
[..]
Als het goed is weet je SM dat fouten maken menselijk is en dat het uberhaupt niet jouw schuld was dat de reservesleutels zoek waren.
Maar ondertussen in je hoofd denk je dan:"Zei ik dat nou echt..?"quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:25 schreef einschtein het volgende:
Ik ken het. En dan heel casual doen en lopen alsof je niets verkeerds hebt gezegd.
Vertel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:39 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik kan wel janken over de voorbereiding van onze Q telling
Ja, en de hele dag denk je dan 'wat zal die klant wel niet denken'.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Maar ondertussen in je hoofd denk je dan:"Zei ik dat nou echt..?"![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:43 schreef Janneke141 het volgende:
Ach ja. Bij het teruggeven van wisselgeld zei ik meestal "Kijkt u eens". Ook niet handig als je een klant met een stok en een hond aan je kassa hebt.
Ach ja. Bij het teruggeven van wisselgeld zei ik meestal "Kijkt u eens". Ook niet handig als je een klant met een stok en een hond aan je kassa hebt.
Zo'n 4x?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:53 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Al geprobeerd een overplaatsing naar Groningen te regelen?
Niet voor een verkoper, nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Ferry_76 het volgende:
19 Winkels in Groningen, en niemand heeft er plek...?
bvoen de 4KM krijg je toch reisvergoeding?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet voor een verkoper, nee.
En het moet wel bereikbaar blijven met de fiets (ik woon in het centrum), heb namelijk geen week OV oid.
5 Km, maar de verste AH vanaf het centrum is 4,4 kilometer: Dat is makkelijk te doen op de fiets!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef d4v1d het volgende:
bvoen de 4KM krijg je toch reisvergoeding?
Ja, dat stelt niks voorquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
5 Km, maar de verste AH vanaf het centrum is 4,4 kilometer: Dat is makkelijk te doen op de fiets!
https://werk.ah.nl/al-onze-functiesquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:10 schreef Appelkers het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen waar ik een taakomschrijving van alle functies in de winkel kan vinden?
Niet tevreden mee?quote:
Hoe oud ben je? OT van hoeveel uur?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo'n 4x?
Eerste keer SM gesproken, die had geen plek.
2de keer sollicitatiebrief ingeleverd bij andere filiaal, nooit antwoord op gehad.
3de keer naar andere filiaal, ASM gesproken, nooit meer wat van gehoord. Toen weer ernaartoe, wisten ze nergens van.
4de keer weer SM gesproken, wederom geen plek.
Ik heb een vast contract en ik verdien best goed vergeleken met andere studenten, ik zou ook niet wegwillen, maar ik zie geen andere optie op dit moment.![]()
21, 11 uur pw, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? OT van hoeveel uur?
En verkoper toch? Deli/brood?
Geen pakket, alleen cadeaubon van ¤20,- te besteden bij Albert Heijn. (Dus waar je ook eventueel andere cadeaukaart van kan kopen).quote:
Serieus?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef donald500 het volgende:
[..]
Geen pakket, alleen cadeaubon van ¤20,- te besteden bij Albert Heijn. (Dus waar je ook eventueel andere cadeaukaart van kan kopen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |