ziet ie er als een alien uit?quote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Sorry dat ik je kapot schoot, jogy.![]()
Je bent vergeven. Door dat geweer heb ik in ieder geval zonder moeite een ufo uit de lucht kunnen schietenquote:Op zondag 29 december 2013 20:17 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Sorry dat ik je kapot schoot, jogy.![]()
Je kan op visite komen bij elkaar. Zoals Jolly bij mij heeft gedaan. Voor mij was het op het dood gaan na erg verdienstelijk! met een level 4(?) wapen op een level 1 planeet.quote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef Furdinand het volgende:
Hoe werkt dat multiplayer nu eigenlijk? zitten jullie allemaal op dezelfde planeet of allemaal op een eigen? ls dat laatste dan heb je er toch weinig aan?
En hoe doe je dat dan?quote:Op maandag 30 december 2013 18:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan op visite komen bij elkaar. Zoals Jolly bij mij heeft gedaan. Voor mij was het op het dood gaan na erg verdienstelijk! met een level 4(?) wapen op een level 1 planeet.
Mijn level 1 wapens zitten rond de 12 dps en dit ding zit op 85 dus of de sprongen tussen levels is erg groot en anders is het toch iets zwaarders denk ikquote:Op maandag 30 december 2013 18:34 schreef Jolly_Reaper het volgende:
.
Ik gokte dat je wapen level 2 was eigenlijk, jogy. Maar misschien zit ik er naast.
er zijn spawners waarmee je virtuele vrienden kunt maken!quote:Op donderdag 2 januari 2014 14:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik zit op de grootste sneeuwplaneet in het stelsel waar je in start.
Ik ben bang dat er vaak niemand is, Darkestrah. Ik ben er best vaak, maar meestal alleen.
Ik wacht ook nog even op een grote update jaquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer komt er verdorie weer eens een wipe of update![]()
Wil spelen weejewel!
ook niet meer aangeraakt sinds die 1ste wipequote:Op donderdag 2 januari 2014 20:53 schreef RickoKun het volgende:
Wanneer komt er verdorie weer eens een wipe of update![]()
Wil spelen weejewel!
quote:Now that the new year has begun, we've got soooo much to do. Look out for the next big patch sometime over the next couple of weeks. It'll be a big one, and contains the much-anticipated final character wipe, among many other fixes and additions. You'll finally be able to get attached to your characters! Yay!
Des te reden meer om nog even te wachten dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Uit de starbound chronicle van 3 dagen terug:
[..]
Ja okay okay. De characters worden dan niet meer server side gewiped, maar bij die andere updates moeten we (het is een alpha, I understand) zelf gewoon nieuwe poppetjes maken, willen we die updates kunnen 'spelen'..?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Uit de starbound chronicle van 3 dagen terug:
[..]
Tja, dat is de vraag eigenlijk... het is nog steeds alpha (geloof wel dat het de bedoeling was dat de laatste char wipe het begin van de beta in zou luidden). Maar het feit dat je geen char wipe meer krijgt betekend hopelijk ook dat je geen universe-rebuild hoeft te doen na iedere patch om van de nieuwe content gebruik te kunnen maken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:33 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja okay okay. De characters worden dan niet meer server side gewiped, maar bij die andere updates moeten we (het is een alpha, I understand) zelf gewoon nieuwe poppetjes maken, willen we die updates kunnen 'spelen'..?
humble bundle?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:41 schreef mschol het volgende:
nu ik SB via de humble bundle heb kunnen bemachtigen ga ik dit topic maar volgen
zijn er voor de beginner nog handige linkjes/tips etc?
uhuquote:
hmm gemistquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:53 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu
https://www.humblebundle.com/
eerste 1000 kregen een key, oorspronkelijk was ik net te laat, maar toch heb ik nog een key gekregen
Als eerste zo snel mogelijk een hutje met bed en deuren bouwen, daarna kan je verder prutsenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:41 schreef mschol het volgende:
nu ik SB via de humble bundle heb kunnen bemachtigen ga ik dit topic maar volgen
zijn er voor de beginner nog handige linkjes/tips etc?
een stenen omhulsel heb ik in elkaar geprutst..quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Als eerste zo snel mogelijk een hutje met bed en deuren bouwen, daarna kan je verder prutsen.
Het kan wel maar volgens mij is dat alleen maar opsmukquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
een stenen omhulsel heb ik in elkaar geprutst..
heb ook al een kampvuurtje, deurtjes moeten nog gemaakt worden
het lijkt er niet op alsof je de achtergrond moet invullen, zoals bij terraria wel het geval is voor een huisje?
alles wat tot nog toe naar mij toekwam wilde mij afmaken, dus daar heb ik korte metten mee gemaaktquote:
Ach, het commentaar is dan wel weer hilarisch bij vlagen:quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
alles wat tot nog toe naar mij toekwam wilde mij afmaken, dus daar heb ik korte metten mee gemaakt
die steam guides zijn wel treurig:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=206326946
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |