ik swer ik nidt alhocl gedenkntquote:
Ja, voor mij ook.quote:
sixpackje erin gegooid. Was wel gezellig, zo maar maffen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker man, bier smaakt goed!
Hoe is het met JanCees?
Slaap lekkerquote:
Kindrecorla met alhol?quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik swer ik nidt alhocl gedenknt
Oke man, jij ook fapse!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
sixpackje erin gegooid. Was wel gezellig, zo maar maffen.
jji bnet zefl holquote:
Ohquote:
Wie zegt dat het nep is? ;')quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik doe in ieder geval niet nepdronken
Wist je dat ik in eerste instantie voor je Sinterklaas surprise een Sinterklaas cd voor je wilde vol zingen?quote:
Jaaaquote:
Waarom moet je altijd haten?quote:
omdat liefde aal;een voor strakke gaatjes is/quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd haten?
Maar dat kan nog steeds!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wist je dat ik in eerste instantie voor je Sinterklaas surprise een Sinterklaas cd voor je wilde vol zingen?
En hoi.
Rezania wil billenkoek hebben!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd haten?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
omdat liefde aal;een voor strakke gaatjes is/
Liefde is gewoon moeilijker dan haten, serieus.quote:
Voor mij nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liefde is gewoon moeilijker dan haten, serieus.
Je wordt gewoon te weinig geknuffeldquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Liefde is gewoon moeilijker dan haten, serieus.
Alleen vrouwen willen me knuffelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je wordt gewoon te weinig geknuffeld.
Misschien dat ik over een tijd een karaoke meet organiseer. Dan draag ik wel een nummer aan je opquote:
Nick?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen vrouwen willen me knuffelen.
Ik komquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien dat ik over een tijd een karaoke meet organiseer. Dan draag ik wel een nummer aan je op.
Karaoke doe ik alleen als ik dronken ben!quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien dat ik over een tijd een karaoke meet organiseer. Dan draag ik wel een nummer aan je op.
Maak een bord met daarop de tekst ''free hugs'' en ga midden in de stad staan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen vrouwen willen me knuffelen.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:13 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan kunnen wij 'girls just wanna have fun' zingen.
Geyl!quote:
Dat komt helemaal voor de bakkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef HeaN82 het volgende:
Karaoke doe ik alleen als ik dronken ben!
Dan denken mesnen nog steds dat ik ehtero ben.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maak een bord met daarop de tekst ''free hugs'' en ga midden in de stad staan.
Haartjes knippen, lekker luchtje op, schone kleding en natuurlijk flink wat sex-appeal. De mannen zullen voor je in de rij staan.
Oja, jij kon niet mijn shophomo worden zei je toenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:14 schreef Rezania het volgende:
Dan denken mesnen nog steds dat ik ehtero ben.
Je hebt ook heel wat liedjes waarbij 'lalalala' prima zat is hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef HeaN82 het volgende:
Maar dan ben ik zo dronken dat ik niet kan zingen!
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oja, jij kon niet mijn shophomo worden zei je toen.
Ik zou bijna om pics vragen.
quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt ook heel wat liedjes waarbij 'lalalala' prima zat is hoor.
Volgens mij staat je laatste nog openquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:17 schreef FL_Freak het volgende:
MOEMOE WOORD PLAATJE RADEN DADELIJK PLOX
Deel 1 thuis? Of deel 2 al?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kijk The Hobbit maar 't is zo'n lange film.
quote:
nee die van die website dat je gaat tekenen een plaatje en dan woord raden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij staat je laatste nog open.
Dank jequote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Groene ogen? Heb je nog een iets wat duidelijkere pic? Met kleding het liefst.
Oooooh! iSketchquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nee die van die website dat je gaat tekenen een plaatje en dan woord raden.
Deel 1 ja. Die had ik nog niet gezien, dus die moest ik van m'n broer even heel snel gaan kijken, anders mocht ik morgen niet mee.quote:
Beetje gay.quote:
kick jij het topic maar als die bestaat.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooooh! iSketch.
Doen we! Ronsel jij dan ook wat mensen?
Hoe gaat 'ie?quote:
Ik heb deel 1 ook niet gezien, maar wil wel deel 2 gaan kijken in de biosquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Deel 1 ja. Die had ik nog niet gezien, dus die moest ik van m'n broer even heel snel gaan kijken, anders mocht ik morgen niet mee.![]()
Nog een poging voor iSketch straks?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:26 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wou net naar bed maar ik blijf wel
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb alleen liever dezelfde kleur achtergrond maar dan met sneeuw. En mijn koetje op dezelfde snelheid + even groot. Kan dat?
Omdat weekend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |